Leden ervaring met BWIN premium account?
Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik neem aan dat dit gewoon een beloning is voor mensen die veel inzetten.
Oke. Ik heb er in het verleden best aardig wat vergokt/gegokt, maar de laatste tijd speel ik af en toe eens een tientje.
Dat bericht kreeg ik ook. Veel beter zo. De uitbetalingen gaan ook sneller voor premium-members (duurt max nog 2 dagen).
Jij hebt het wel gedaan? Geen addertjes onder het gras?
Nee, nog niks van gemerkt.
oh. Gewoon vreemd als ze dat aanbieden terwijl ze ook nog is 50 e cash geven...Hoe lang heb je het al?
Iemand hier nog ervaringen mee?
Heb ook ineens een premium account met 25 euro.
Verder heel onduidelijk, iemand al op iets raars gestuit?
Of kan ik eindelijk een keer van het goede van een mens(bwin) uitgaan?
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen