Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Napoleongames.be 50 euro bonus!

De site Napoleongames.be heeft sinds deze middag een nieuw uiterlijk gekregen en meer mogelijkheden , ziet er allemaal leuk uit .
Maar wat direkt opvalt is dat nieuwe klanten bij registratie nu een bonus krijgen van 50 € , daar waar bij begin van Napoleongames de nieuwe registraties een bonus van 10 € kregen.
En net daarover is heel wat te doen , ook hier in de chat al besproken en ook op facebook .
Dus enige manier om hierover duidelijk te hebben was kontakt op te nemen met hen via de chatfunktie ( wel meer dan 15 minuten moeten wachten , want ik denk dat ik niet de enige was met die vraag )
Hieronder mijn gesprek met William ( medewerker bij Napoleongames ) over deze "extra" compensatiebonus van 40 €

William Hallo. Waarmee kan ik je helpen?

Xxxx vooreerst proficiat met jullie nieuwe layout , ziet er allemaal goed uit maar ik heb ook een grote vraag betreffende de bonus die nieuwe klanten nu krijgen , namelijk 50 € , daar waar ik toen ik mij hier registreerde maar 10 € kreeg , wat doen jullie voor de "oude/trouwe" klanten ??

William bedankt! morgen zal u daar in de loop van de dag nog een mailtje ontvangen. dat zal een bijkomende bonus van 40 euro zijn.

Xxxx wat bedoel u met "bijkomende bonus" ?? moet ik daar dan eerst weer voor storten of word die bonus van 40 € gewoon bijgeschreven ??

William nee hoor, dat zal morgen allemaal in de mail staan. u ontvangt sowieso de bonus zonder een storting te moeten uitvoeren.

Xxxx en wanneer komt die bonus dan op de account ?? nog voor dit weekend ( zou dan anders leuk zijn om te kunnen inzetten op finale CL ) ?

William dat zal voor morgen zijn.

Xxxx ok , dan hou ik mijn mailbox in de gaten , als dat effectief waarheid is dat jullie een bonus van 40 € geven zonder te storten dan is dat een mooie geste van jullie


Conclusie : morgen in de loop van de dag zouden alle "oudere" accounts bij Napoleongames dus een mail moeten ontvangen waarin staat dat ze bonus van 40 € krijgen , ZONDER EXTRA TE STORTEN , en deze zou voor het wknd op de account moeten staan.
Ben eens benieuwd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben best tevreden over Napoleongames. Snelle website. Echter de wachttijd in de chat is extreem lang, vandaar dat ik mijn vraag hier stel: Komen er nog andere stortingsmogelijkheden. Ik kom namelijk niet meer op mijn Skrill account
0 Vind ik leuk's
rommeldahl:
rommeldahl:
noedels:
Zojuist een uitbetaling gedaan. Betrouwbaar en snel? Iemand ervaringen met uitbetalingen via Napoleongames?


Ook zojuist om een uitbetaling verzocht! Mail heeft het over 3 tot 10 dagen!



Geld inmiddels al binnen! (2x) (zondagavond en maandagochtend verzoeken tot betaling gedaan!)



Ben ook heel tevreden! gister uitbetaling aangevraagd, nu al bevestiging:)
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Ik heb gister gebruik gemaakt van de 25 bonus op de mobiele app en er 50 van gemaakt, maar nu kan ik daarvan niks uitbetalen. Hebben meer hier last van?
0 Vind ik leuk's
Heb even een vraagje er is ook zo'n 10 euro bet voor grand slam tennis. Hoe werkt deze precies is mij beetje onduidelijk aangezien ik verschillende antwoorden zag. Je moet een combo maken van tennismatchen en daar dan bijvoorbeeld 10 euro opzetten? En moet dat totale odd zijn van 2.00 of moet er 1 match bij zitten die 2.00 odd geeft? Iemand die even kan verduidelijken
0 Vind ik leuk's
remco-afca:
Heb even een vraagje er is ook zo'n 10 euro bet voor grand slam tennis. Hoe werkt deze precies is mij beetje onduidelijk aangezien ik verschillende antwoorden zag. Je moet een combo maken van tennismatchen en daar dan bijvoorbeeld 10 euro opzetten? En moet dat totale odd zijn van 2.00 of moet er 1 match bij zitten die 2.00 odd geeft? Iemand die even kan verduidelijken


Odd moet in totaal minimaal 2.0 zijn dacht ik, volgens mij moet je de bet ook met je mobiel plaatsen.
0 Vind ik leuk's
-
Jup heb het net nog even op npg nagevraagd en het moet idd via de mobiel geplaatst worden, minimaal odd 2 euro (combi) . Het mag livebet combi zijn of prebet combi dat maakt niet uit. Minimum bet bedrag moet 5 euro zijn, uitbetaling vind plaatst tussen de 24 uur - 7 dagen
0 Vind ik leuk's
Is er nog een bepaalde tijd waarna deze 50 euro komt te vervallen? Las er niks over maar vaak is een bonus 1 maand geldig ofzo
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:
Is er nog een bepaalde tijd waarna deze 50 euro komt te vervallen? Las er niks over maar vaak is een bonus 1 maand geldig ofzo


Je mag er zolang over doen als je wilt:)

--

Heb nu 3 uitbetalingen staan die geaccepteerd zijn, ben benieuwd wanneer het op me rekening staat! Lekker zo'n bonus van 50.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
ik krijg geen sms code?
woon in nl
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook tevreden . 137 winst met die 40 had meer kunnen zijn, maar paar domme bets gedaan toen. Al met al goede bookie die gewoon bonus geve zonder een storting te hoeven doen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.