Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Napoleongames.be 50 euro bonus!

De site Napoleongames.be heeft sinds deze middag een nieuw uiterlijk gekregen en meer mogelijkheden , ziet er allemaal leuk uit .
Maar wat direkt opvalt is dat nieuwe klanten bij registratie nu een bonus krijgen van 50 € , daar waar bij begin van Napoleongames de nieuwe registraties een bonus van 10 € kregen.
En net daarover is heel wat te doen , ook hier in de chat al besproken en ook op facebook .
Dus enige manier om hierover duidelijk te hebben was kontakt op te nemen met hen via de chatfunktie ( wel meer dan 15 minuten moeten wachten , want ik denk dat ik niet de enige was met die vraag )
Hieronder mijn gesprek met William ( medewerker bij Napoleongames ) over deze "extra" compensatiebonus van 40 €

William Hallo. Waarmee kan ik je helpen?

Xxxx vooreerst proficiat met jullie nieuwe layout , ziet er allemaal goed uit maar ik heb ook een grote vraag betreffende de bonus die nieuwe klanten nu krijgen , namelijk 50 € , daar waar ik toen ik mij hier registreerde maar 10 € kreeg , wat doen jullie voor de "oude/trouwe" klanten ??

William bedankt! morgen zal u daar in de loop van de dag nog een mailtje ontvangen. dat zal een bijkomende bonus van 40 euro zijn.

Xxxx wat bedoel u met "bijkomende bonus" ?? moet ik daar dan eerst weer voor storten of word die bonus van 40 € gewoon bijgeschreven ??

William nee hoor, dat zal morgen allemaal in de mail staan. u ontvangt sowieso de bonus zonder een storting te moeten uitvoeren.

Xxxx en wanneer komt die bonus dan op de account ?? nog voor dit weekend ( zou dan anders leuk zijn om te kunnen inzetten op finale CL ) ?

William dat zal voor morgen zijn.

Xxxx ok , dan hou ik mijn mailbox in de gaten , als dat effectief waarheid is dat jullie een bonus van 40 € geven zonder te storten dan is dat een mooie geste van jullie


Conclusie : morgen in de loop van de dag zouden alle "oudere" accounts bij Napoleongames dus een mail moeten ontvangen waarin staat dat ze bonus van 40 € krijgen , ZONDER EXTRA TE STORTEN , en deze zou voor het wknd op de account moeten staan.
Ben eens benieuwd
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar spartacus
Country flagspartacus in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
in 22-05-2014 15:23 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoe noem je anders mensen die gaan vragen bij de bookies of het wel degelijk klopt dat je ze in het zak kunt zetten? :)
0 Vind ik leuk's
Als je onwetend ben is het geen domme vraag. Mensen zijn zuinig op hun geld/bonus, dus voor de zekerheid navragen kan nooit kwaad. Dat noem je in ieder geval geen idioot.
0 Vind ik leuk's
Als je zuinig bent op je geld moet je niet gokken :)
0 Vind ik leuk's
Bwa, toen ik hier een vraag stelde over de bonus van Napoleon Games waren alle personen die mij geantwoord hadden fout en dat waren zeker 10 personen.. :-/
0 Vind ik leuk's
Niet echt bonus-relevantn, maar kan je bij napoleon uw bets exporteren? Of een statistiekje aanvragen?
0 Vind ik leuk's
Hallo,

Ik heb rond het WK een account aangemaakt bij Napoleongames in verband met de 50 euro bonus. Ik wilde een maand terug 30 euro uit laten betalen, maar ik kreeg de melding dat ik werd verdacht van meerdere accounts en ik moet mijn ID pas opsturen. Nu zie ik dit topic weer en nu stel ik mijn vraag hier toch.

Is Napoleongames betrouwbaar? Ik zie niet in hoe zij er bij komen dat ik meerdere accounts kan hebben, maar ze vragen toch om een kopie van mijn ID pas.

Bvd.
0 Vind ik leuk's
Dit was bij mij ook, gewoon foto genomen van ID, doorgestuurd via e-mail en een paar minuten later was het in orde.
0 Vind ik leuk's
sowieso ben je vandaag de dag bij de meeste bookmakers verplicht om een kopie van je ID op te sturen, gewoon om zeker te zijn dat de gegevens die je bij registratie doorgaf, kloppen met de werkelijkheid ....

maar niet zoveel zorgen om maken, het is een normale procedure... en als je in uw recht bent, en je ID kan opsturen via mail dan heb je toch geen probleem ? als je eerlijk was bij registratie dan komt alles in orde na het opsturen. neem wel duidelijke copy want collega van mij had het probleem dat het 1 op 1 formaat doorgefaxt was, en dan was de foto te onduidelijk .... moest hij het opnieuw doen via mail met betere kwaliteit ...
0 Vind ik leuk's
Wat zijn eigenlijk de rondspeel voorwaarden van de eerste stortingsbonus?

Voorwaarden
-De eerste stortingsbonus is een eenmalige bonus die je krijgt na het succesvol plaatsen van je eerste storting op Napoleon Games. En dit met een volledig geregistreerd en goedgekeurd profiel.
-De eerste stortingsbonus levert je 100% aan speelkrediet op van het eerste gestorte bedrag en is beperkt tot €250. Als je €250 stort dan ontvang je €250 speelkrediet extra.
-De stortingsbonus wordt enkel toegekend aan spelers die hun allereerste storting uitvoeren na 22/05/2014.
J-e kan de eerste stortingsbonus niet inwisselen voor geld. Alleen de winsten die je met deze bonus behaalt kan je innen.
-Het ontvangen van de welkomstbonus heeft geen effect op andere aanbiedingen of promoties van Napoleon Games.
-Napoleon Games kan de voorwaarden voor deze bonus eenzijdig wijzigen of beëindigen.
-Napoleon Games kan je van deelname uitsluiten als je aantoonbaar misbruik maakt.
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
Wat zijn eigenlijk de rondspeel voorwaarden van de eerste stortingsbonus?

(...)


Pas op: je moet je bonus 40 keer (!) rondspelen voordat je deze uit kunt laten betalen. Dit staat niet duidelijk in de voorwaarden, maar kun je navragen bij de helpdesk. Deze bonus zou ik links laten liggen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.