Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Permanente zelfuitsluiting Unibet ongedaan maken

Hallo

Ik heb een vraag in verband met mijn Unibet account, ik heb deze in Oktober permanent gesloten is het mogelijk om dit nog ongedaan te maken? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedank!
Nic
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar varooy
Country flagvarooy in 22-03-2016 18:06 Bookmakers
in 22-03-2016 18:06 Bookmakers
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
haha, topic van het jaar ;)
0 Vind ik leuk's
nee is niet mogelijk
0 Vind ik leuk's
het is niet voor niets permanent
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Je kan wel gewoon een nieuw account aanmaken uiteraard.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
Je kan wel gewoon een nieuw account aanmaken uiteraard.

ik denk van niet.. dubbele accounts, nooit aan beginnen!
maar ach, je hebt als voordeel dat je er niets zult verliezen :-)
0 Vind ik leuk's
robbie63:
pauperclown:
Je kan wel gewoon een nieuw account aanmaken uiteraard.

ik denk van niet.. dubbele accounts, nooit aan beginnen!
maar ach, je hebt als voordeel dat je er niets zult verliezen :-)


Als hij zijn vorige account permanent heeft gesloten, dan is het gewoon toegestaan om een nieuw account aan te maken, lijkt mij.
0 Vind ik leuk's
juist geen nieuwe account aanmaken deze optie is er niet voor niks wat mij erg logisch lijkt.

[quote]Once you close your account, you won’t be able to log in and you should not create a new account.

ff contact opnemen met unibet dmv email
0 Vind ik leuk's
Closed = closed. Nieuw account aanmaken op hetzelfde e-mailadres lukt niet. Genoeg andere bookies op de markt.
0 Vind ik leuk's
Dit moet gewoon kunnen denk ik. Het beste is om in de livechat te duiken of even te bellen. Alleen ik vraag me af waarom je ooit jezelf permanent hebt laten uitsluiten en nu weer terug wilt. Waarschijnlijk wou je stoppen met gokken omdat je veel verlies maakte of omdat je bang was verslaaft te geraken, dit zijn de meest voorkomende redenen dat zoiets aangevraagd wordt (hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden). Ga nog eens bij jezelf te rade of je dit wel echt wilt en waarom je nu ineens wel weer wilt kunnen inzetten.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Dit moet gewoon kunnen denk ik. Het beste is om in de livechat te duiken of even te bellen. Alleen ik vraag me af waarom je ooit jezelf permanent hebt laten uitsluiten en nu weer terug wilt. Waarschijnlijk wou je stoppen met gokken omdat je veel verlies maakte of omdat je bang was verslaaft te geraken, dit zijn de meest voorkomende redenen dat zoiets aangevraagd wordt (hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden). Ga nog eens bij jezelf te rade of je dit wel echt wilt en waarom je nu ineens wel weer wilt kunnen inzetten.


Gaat niet lukken. Ik heb al contact gehad met de livechat!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.