• /
  • Forum /
  • Bookmakers /
  • Problemen met Betway in België, ik moet contact met de kansspelcommissie opnemen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Problemen met Betway in België, ik moet contact met de kansspelcommissie opnemen

Hallo iedereen, heb me gisteren lid gemaakt bij betway, geld gestort en 's morgens eerste bet kunnen zetten. Vanaf gisterenmiddag onmogelijk in te loggen, paar keer klantendienst gecontacteerd en vandaag te weten gekomen dat ik contact moet opnemen met de kansspelcommissie.


Ik heb dit zonet gedaan, zij wisten me te zeggen dat ze gisteren een "IT" probleem was, dat ik zeker niet geblokkeerd word maar dat ze moeten zoeken hoe het op te lossen...


Misschien zijn er nog leden met zelfde of gelijkaardig probleem? Eventueel bij andere bookmakers?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jokajoka
Country flagjokajoka in 24-11-2020 09:14 Bookmakers
in 24-11-2020 09:14 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Ik heb zojuist ingelogd. Gaat prima. Ook een uitbetaling 'processed' (van zondag).


Op advies had ik zaterdag ook een account aangemaakt. Gelijk wat gespeeld ook vanwege de welkom bonus. Helaas binnen 12 uur een email gekregen dat ze me uitsluiten van alle promoties en bonus acties. Belachelijk natuurlijk. Ook gelimiteerd tot onspeelbare bedragen.

Geen idee waarom ze dit doen, maar ik zal er ook wel een negatief review over schrijven.


0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ten eerste vervelend dat jullie negatieve ervaringen met Betway hebben, echter is het juist goed om jullie ervaringen te delen. Goed dat je er een review over gaat schrijven! test2


Iedereen die een review over Betway (of een andere bookmaker) wil schrijven, hier kan je ze achterlaten: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betway/ervaringen/

Bericht gewijzigd door wedden op Tue 27 Apr 2021, 10:42
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)


Ik wilde zojuist een ervaring schrijven; maar het lijkt niet mogelijk om Betway te selecteren. Enig idee ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Misschien nog vlug even updaten hier: ondertussen meer dan 2 weken verder en nog steeds niet mogelijk om in te loggen.

Ondertussen kopie id, gsm factuur enz opgestuurd en sinds gisteren is mijn account gedeblokkeerd.


Echter loginprobleem dat nu door de technische dienst zou opgelost worden.


Helpdesk via chat is heel vriendelijk en behulpzaam maar verder weinig info waar het verkeerd liep/loopt.


"Complex dossier" is het enige dat ik losgekregen heb.


We zien wel, mijn geld zien ze nog staan op mijn account, da's al iets :-)


Wordt vervolgd...

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.