Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Stortingsproblemen bij bwin

Hoi allemaal
Heeft er hier nog iemand stortingsproblemen bij bwin? Via bancontact lukt het niet meer en ook via de creditcard lukt het niet meer.
Heeft wss te maken met het verbieden van bwin in Belgie? Of heeft iemand anders een ander idee?
Tom
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar maximus
Country flagmaximus in 3-06-2012 19:33 Bookmakers
in 3-06-2012 19:33 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik las net dat je je credit card niet mag gebruiken for gaming purposes??? wtf.....heeft iemand hier nog problemen mee??
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
maximus:
Hoi allemaal
Heeft er hier nog iemand stortingsproblemen bij bwin? Via bancontact lukt het niet meer en ook via de creditcard lukt het niet meer.
Heeft wss te maken met het verbieden van bwin in Belgie? Of heeft iemand anders een ander idee?
Tom

Ik vermoed dat het zeker te maken heeft met het verbieden van Bwin in Belgie. Er is ook een topic te vinden hierover waarin meer informatie over deze kwestie te lezen valt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
maximus:
Ik las net dat je je credit card niet mag gebruiken for gaming purposes??? wtf.....heeft iemand hier nog problemen mee??

Kan je geen moneybookers account aanmaken, vervolgens via je credit card geld op deze online rekening zetten om het vervolgens bij Bwin te storten?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Neen, want moneybookers willen ook weten of het voor gaming of non gaming is. Als ik gaming aanvink wordt mijn kaart geweigerd.
Het is inmiddels wel gelukt via bancontact. Had met cookies en zo te maken :)
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
paysafecard lukte me vorige week nog, in de betere krantenshop kun je deze afhalen is zoals prepaid kaart van gsm met een code ....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.