Unibet account geopend als minderjarige, nu geblokkeerd
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service en het versturen van het gevraagde document.
Omdat uit uw ID bewijs blijkt dat u dit account registreerde als minderjarige moeten we deze sluiten. Na de verificatie zullen we beslissen of u een nieuw account met uw juiste geboortedatum mag registreren. Deze zal niet open kunnen en totdat de verificatie voltooid is zal u helaas niet kunnen spelen.
Mijn vraag is of iemand ook in een soortgelijke situatie heeft gezeten en of ik mijn geld ooit nog terug ga zien?
Net wat Totoonly al aangeeft toen je de account aanmaakte was je minderjarig en je wist ook wel dat het niet mag dus heb je verkeerde gegevens ingevuld dat is niet goed.
Daar wordt je helaas voor jou nu pas op afgerekend.
Ik hoop voor je dat je de inleg van 800 wel terug kan krijgen maar die 3100 die je won kan je naar fluiten denk ik.
Beste Allemaal,
Is hier ooit een update op gekomen ?
Momenteel heb ik namelijk een soortgelijke situatie.
Ik heb een vrij groot bedrag gewonnen, daarna wilde ik dit uitbetalen.
In het verleden is dit altijd prima gelukt, ik ben al geruime tijd lid bij Unibet.
Toen kreeg ik inderdaad de vraag om mijn account te verifiëren.
Iets wat naar mijn weten in het verleden al gebeurd is.
Maar goed, ik stuur nogmaals al de benodigde documenten op.
Gisteren kreeg ik ineens een e-mail dat mijn account geblokkeerd is, omdat ik minder jarig was. Nu ben ik 26.
Om heel eerlijk te zijn, kan ik me niet herinneren dat ik andere data in had gevuld.
Als dit het geval is, is dat inderdaad dom van mijn kant.
Anders was ik dit account zeker niet gaan gebruiken na een vrij lange afwezigheid op de website.
Maar, toch vind ik het curieus dat ik ongeveer 8.5 jaar bij Unibet zit en meermaals een withdrawal heb kunnen maken.
Er waren dus veel mogelijkheden om mijn account te blokkeren en om dit op te merken.
Op het moment dat ik een grote uitbetaling wil maken word ik dan ineens hard aangepakt terwijl het al heel snel in de kiem gesmoord had kunnen zijn. Het lijkt er dus op alsof Unibet op dergelijke situaties wacht om vervolgens keihard toe te slaan.
Momenteel wacht ik op een reactie op mijn e-mails. En ik hoop op het beste, maar uiteraard vrees ik het ergste.
Maak dus ajb zelf niet zelf zo'n potentiële blunder, het kan je veel geld kosten.
Groeten T,
Hey @tstolk, wat een waardeloze situatie zeg. Helemaal na 8,5 jaar! Echter, als je nu 26 bent en al 8,5 jaar op Unibet aanwezig bent dan is de kans daar dat je 17 was toen je een account aanmaakte. Right? Of ben je net 'gunstig' jarig zodat je 18 was?
^ Ik vermoed dat er pas vanaf een bepaald (totaal) bedrag een (extra) verificatie plaatsvindt.
En ja; wat betreft foutieve gegevens en (alsook dubbele accounts) zijn bookmakers keihard. Gezien dit logischerwijs in de algemene voorwaarden staat, kun je hier ook weinig aan doen - vrees ik.
We willen het wel even voor je aankaarten bij Unibet (als je even je gebruikersnaam wilt doorsturen), maar ik geef het weinig kans van slagen.
@ Jeronimo,
Ik ben niet 100% zeker, ik kan niet op mijn account kijken wat ik ingevuld heb destijds, aangezien het geblokkeerd is.
Maar ik vrees dus voor het ergste. 8,5 jaar is een lange tijd en had er dus totaal geen erg meer in, helaas.
@ VW Support,
Ik wacht nog eventjes af wat Unibet naar me zal sturen.
Maar later zal ik hier mogelijk nog op terugkomen.
En inderdaad, het staat in de algemene voorwaarden en dan ligt de fout bij mij.
Maar de handelingswijze van Unibet vind ik op zijn minst laakbaar.
Erg jammer, want verder een erg goede bookmaker met veel wedaanbod.
Vooral ook omdat ik met mijn wedstrategie de goede kant op gaat.
Ik vind het lullig voor je, maar de oorzaak en fout ligt toch volledig bij jezelf. Jij hebt toen je minderjarig was een account geopend wat niet mag. Warschijnlijk heb je vanaf dat moment tot die van nu nooit iets uit laten cashen of waren de bedragen van zodanig lage bedragen dat er geen verificatie nodig was. Dus ben je al die jaren zeg maar gematst door hun procedure. Nu tig jaar later win je een groot bedrag wat je blijkbaar wilt laten uitcashen, en dan gaat de trigger bij hun aan. Dus tsja, dat kun je Unibet niet kwalijk nemen vind ik.
Tsja, ik vind het een fout van beide kanten. Ik snap Vito61 ook wel, want hij is inmiddels meerderjarig, dus hij zou nu over de rekening mogen beschikken. Vind het erg slecht van Unibet dat zij zo reageren, als het om uitbetalen gaat. Uiteraard is er een aantal jaren een overtreding gepleegd, maar ja....
Ik hoop dat je met Unibet een gulden middenweg kan vinden, dus ik bedoel, gewoon je inzet terug, dan hebben jullie allebij wat.
Dat ligt niet aan Unibet hoor. Elke bookie zal in een soortgelijke case hetzelfde handelen, want zoiets staat nou eenmaal in de terms & conditions en als ze je daarop kunnen pakken, dan doen ze dat.
Tstolk geeft zelf ook aan al meerdere malen succesvol een withdraw te hebben gemaakt. Dus als je het aan de andere kant gaat bekijken heeft hij juist geluk gehad dat ze nu pas na 8,5 jaar tot actie overgaan en zijn de eerder gemaakte withdraws mooi meegenomen.
Beste Allemaal,
Is hier ooit een update op gekomen ?
Momenteel heb ik namelijk een soortgelijke situatie.
Ik heb een vrij groot bedrag gewonnen, daarna wilde ik dit uitbetalen.
In het verleden is dit altijd prima gelukt, ik ben al geruime tijd lid bij Unibet.
Toen kreeg ik inderdaad de vraag om mijn account te verifiëren.
Iets wat naar mijn weten in het verleden al gebeurd is.
Maar goed, ik stuur nogmaals al de benodigde documenten op.
Gisteren kreeg ik ineens een e-mail dat mijn account geblokkeerd is, omdat ik minder jarig was. Nu ben ik 26.
Om heel eerlijk te zijn, kan ik me niet herinneren dat ik andere data in had gevuld.
Als dit het geval is, is dat inderdaad dom van mijn kant.
Anders was ik dit account zeker niet gaan gebruiken na een vrij lange afwezigheid op de website.
Maar, toch vind ik het curieus dat ik ongeveer 8.5 jaar bij Unibet zit en meermaals een withdrawal heb kunnen maken.
Er waren dus veel mogelijkheden om mijn account te blokkeren en om dit op te merken.
Op het moment dat ik een grote uitbetaling wil maken word ik dan ineens hard aangepakt terwijl het al heel snel in de kiem gesmoord had kunnen zijn. Het lijkt er dus op alsof Unibet op dergelijke situaties wacht om vervolgens keihard toe te slaan.
Momenteel wacht ik op een reactie op mijn e-mails. En ik hoop op het beste, maar uiteraard vrees ik het ergste.
Maak dus ajb zelf niet zelf zo'n potentiële blunder, het kan je veel geld kosten.
Groeten T,
super vervelend ik ondervind nu het zelfde probleem.
is het bij jou opgelost heb je het geld nog kunnen uitcashen?
Nieuwste reacties
Eurosong 2023Eurosong 2023
Komt er hier nog een uitgebreide voorbeschouwing op Eurosong zoals elk jaar?
Laatste reactie 24-03-2023 09:55 van Support 2 reacties Voetbalwedden UpdateVoetbalwedden Update
Beste VW-leden,
We vinden het jammer in de chat te lezen dat de gebruikservaring op de website niet altijd positief is. Er worden verschillende problemen in de chat gemeld en vaak zijn we (ook dankzij jullie) op de hoogte van deze problemen. We proberen met man en macht deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Sommige problemen zijn echter niet binnen een dag op te lossen omdat we van meerdere externe factoren afhankelijk zijn.
De gebruikservaring van de website voor VW gebruikers is onze hoogste prioriteit. Een website moet goed werken en Voetbalwedden.net doet dat de afgelopen tijd niet altijd. Daar zijn we ons van bewust. We willen we hiervoor onze excuses aanbieden. Ook willen we jullie meenemen in de huidige problemen die we ondervinden en wat we doen om deze zo snel mogelijk oplossen.
Huidige problemen
❌White screens
Krijg je opeens een wit scherm? Dat is erg vervelend! We zijn op dit moment bezig met veel voorkomende problemen op de website. Een van de meeste voorkomende problemen is het probleem waarbij bezoekers soms een leeg scherm krijgen, waarbij een 'hard reload' nodig is om weer de website tevoorschijn te krijgen. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, alleen blijkt dit nogal wat voeten in de aarde te hebben.
❌ Bugs
Door optimalisaties aan de website kan het soms voorkomen dat er een bug ontstaat ergens anders op de website. Deze bugs worden vaak automatisch gedetecteerd en naar ons doorgestuurd. Op deze manier kunnen we deze bugs zo snel mogelijk tackelen en de gebruikservaring herstellen. Hiermee hopen we sneller in te spelen op functionaliteiten die niet goed werken. Heb je een bug gevonden? Dan kan je deze altijd melden aan Support! We pakken dit dan zo snel mogelijk op.
❌ Opeens uitgelogd
Ben je op een dag opeens aan aantal keer uitgelogd? Dit heeft helaas te maken met onze huidige hostingprovider. We zijn bezig met een migratieplan naar een nieuwe server, waardoor we meer upgrades en updates kunnen doorvoeren voor betere stabiliteit en performance van de website. Hierdoor wordt het probleem opgelost en wordt je niet meer zomaar uitgelogd. We hopen deze migratie snel te hebben doorgevoerd.
Waarschijnlijk herken je een of meerdere van bovenstaande genoemde problemen en via deze manier willen we jullie inzicht geven in de werkzaamheden die we uitvoeren om deze problemen op te lossen.
✔️ Positieve veranderingen op de website
We willen positief afsluiten met een update over de website. Vanaf morgen 22 maart wordt de website namelijk in een nieuw jasje gestoken! Via deze manier willen we de gebruikerservaring verbeteren en het makkelijker maken tips van mede VW-leden te volgen. Het wordt makkelijker om op de hoogte te blijven van wat er allemaal op de website gebeurt. Ook zullen de wedstrijdpagina’s, clubpagina’s en competitiepagina’s een makeover krijgen. Hier morgen meer over!
Tot slot
Voetbalwedden.net is gevestigd in Nederland en er werkt een Nederlands team dagelijks aan de website. Vorig jaar is de stekker uit Bettingfans.com getrokken om de focus maximaal op Voetbalwedden.net te houden voor de Nederlandse en Belgische gebruikers.
Het landschap van online wedden verandert continu door nieuwe restricties van overheid. Ook voor websites als Voetbalwedden.net wordt het steeds lastiger om gebruikers te voorzien van gratis prijzen en freebets omdat dit volgens de wet niet altijd meer mag. We doen er alles aan om in de toekomst prijzen weg te geven binnen de wet- en regelgeving van de overheid. Hiervoor vragen we jullie begrip.
Dit betekent niet dat er in de toekomst geen tipcompetities meer worden georganiseerd, in tegendeel! Het format zal er echter wel iets anders uit komen te zien. Ook hierover morgen meer!
Bedankt!
Het VW-team
Laatste reactie 22-03-2023 21:52 van magic-ap 1 reacties Weddenschap op Napoleon GamesWeddenschap op Napoleon Games
Beste ,
Vrijdag 10/03/2023 was ik live aan het spelen op de wedstrijd tussen Spezia en Inter , Op het moment dat ik kijk staat er bij de corners 1-13 minuut 82 ongeveer ik ga op over 14.5 corners aan 1.37 en over 15,5 corners aan 2.18 wat een juiste quotering is voor nog ongeveer een 10-tal minuten te spelen … er valt nog een corner in minuut 88 ongeveer en bij Napoleon staat effectief 1-14, maar blijkbaar had Napoleon 1 corner meer geteld dan wat de realiteit was dus volgens mij is hier een Void van toepassing maar volgens Napoleon niet maar is niet juist volgens mij. Wat als het nu omgekeerd was en ik hieruit profijt had gehaald ? Iemand hier ervaring mee of wat kan ik verder nog doen ?
Laatste reactie 14-03-2023 12:34 van fabio2525 0 reacties Verwachtingen F1 2023?Verwachtingen F1 2023?
Wat zijn jullie verwachtingen van komend F1 seizoen? Ik denk dat Red Bull weer lachend nummer 1 is en dat Aston Martin wellicht kan verrassen. McLaren zie ik helaas wat terugzakken maar ik hoor graag wat jullie verwachten voor mijn outright best!
Laatste reactie 6-03-2023 14:07 van Repelbaarsje 4 reacties LimietenLimieten
Wie is er al gelimiteerd bij een Bookmaker in NL na 1 okt 2021 ?
Mijn ervaring was bij de bookmakers voor 1 okt 2021, dus Unibet, Leovegas, Bwin etc etc dat ik snel werd gelimiteerd. Het lijkt erop dat de limieten bij de huidige in NL legale bookmakers hoog zijn en hoog blijven.
Hebben jullie die ervaring ook? Komen de hoge limieten omdat deze bookmakers 'legaal' zijn in NL. Of is dit schijn is zijn de eersten bij jullie al gelimiteerd bij 1 van de 8 bookmakers?
Laatste reactie 5-03-2023 20:01 van MikeK 7 reacties
Nieuwe onderwerpen
Eurosong 2023Eurosong 2023
Komt er hier nog een uitgebreide voorbeschouwing op Eurosong zoals elk jaar?
Laatste reactie 24-03-2023 09:55 van Support 2 reacties Voetbalwedden UpdateVoetbalwedden Update
Beste VW-leden,
We vinden het jammer in de chat te lezen dat de gebruikservaring op de website niet altijd positief is. Er worden verschillende problemen in de chat gemeld en vaak zijn we (ook dankzij jullie) op de hoogte van deze problemen. We proberen met man en macht deze problemen zo snel mogelijk op te lossen. Sommige problemen zijn echter niet binnen een dag op te lossen omdat we van meerdere externe factoren afhankelijk zijn.
De gebruikservaring van de website voor VW gebruikers is onze hoogste prioriteit. Een website moet goed werken en Voetbalwedden.net doet dat de afgelopen tijd niet altijd. Daar zijn we ons van bewust. We willen we hiervoor onze excuses aanbieden. Ook willen we jullie meenemen in de huidige problemen die we ondervinden en wat we doen om deze zo snel mogelijk oplossen.
Huidige problemen
❌White screens
Krijg je opeens een wit scherm? Dat is erg vervelend! We zijn op dit moment bezig met veel voorkomende problemen op de website. Een van de meeste voorkomende problemen is het probleem waarbij bezoekers soms een leeg scherm krijgen, waarbij een 'hard reload' nodig is om weer de website tevoorschijn te krijgen. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk op te lossen, alleen blijkt dit nogal wat voeten in de aarde te hebben.
❌ Bugs
Door optimalisaties aan de website kan het soms voorkomen dat er een bug ontstaat ergens anders op de website. Deze bugs worden vaak automatisch gedetecteerd en naar ons doorgestuurd. Op deze manier kunnen we deze bugs zo snel mogelijk tackelen en de gebruikservaring herstellen. Hiermee hopen we sneller in te spelen op functionaliteiten die niet goed werken. Heb je een bug gevonden? Dan kan je deze altijd melden aan Support! We pakken dit dan zo snel mogelijk op.
❌ Opeens uitgelogd
Ben je op een dag opeens aan aantal keer uitgelogd? Dit heeft helaas te maken met onze huidige hostingprovider. We zijn bezig met een migratieplan naar een nieuwe server, waardoor we meer upgrades en updates kunnen doorvoeren voor betere stabiliteit en performance van de website. Hierdoor wordt het probleem opgelost en wordt je niet meer zomaar uitgelogd. We hopen deze migratie snel te hebben doorgevoerd.
Waarschijnlijk herken je een of meerdere van bovenstaande genoemde problemen en via deze manier willen we jullie inzicht geven in de werkzaamheden die we uitvoeren om deze problemen op te lossen.
✔️ Positieve veranderingen op de website
We willen positief afsluiten met een update over de website. Vanaf morgen 22 maart wordt de website namelijk in een nieuw jasje gestoken! Via deze manier willen we de gebruikerservaring verbeteren en het makkelijker maken tips van mede VW-leden te volgen. Het wordt makkelijker om op de hoogte te blijven van wat er allemaal op de website gebeurt. Ook zullen de wedstrijdpagina’s, clubpagina’s en competitiepagina’s een makeover krijgen. Hier morgen meer over!
Tot slot
Voetbalwedden.net is gevestigd in Nederland en er werkt een Nederlands team dagelijks aan de website. Vorig jaar is de stekker uit Bettingfans.com getrokken om de focus maximaal op Voetbalwedden.net te houden voor de Nederlandse en Belgische gebruikers.
Het landschap van online wedden verandert continu door nieuwe restricties van overheid. Ook voor websites als Voetbalwedden.net wordt het steeds lastiger om gebruikers te voorzien van gratis prijzen en freebets omdat dit volgens de wet niet altijd meer mag. We doen er alles aan om in de toekomst prijzen weg te geven binnen de wet- en regelgeving van de overheid. Hiervoor vragen we jullie begrip.
Dit betekent niet dat er in de toekomst geen tipcompetities meer worden georganiseerd, in tegendeel! Het format zal er echter wel iets anders uit komen te zien. Ook hierover morgen meer!
Bedankt!
Het VW-team
Laatste reactie 22-03-2023 21:52 van magic-ap 1 reacties Weddenschap op Napoleon GamesWeddenschap op Napoleon Games
Beste ,
Vrijdag 10/03/2023 was ik live aan het spelen op de wedstrijd tussen Spezia en Inter , Op het moment dat ik kijk staat er bij de corners 1-13 minuut 82 ongeveer ik ga op over 14.5 corners aan 1.37 en over 15,5 corners aan 2.18 wat een juiste quotering is voor nog ongeveer een 10-tal minuten te spelen … er valt nog een corner in minuut 88 ongeveer en bij Napoleon staat effectief 1-14, maar blijkbaar had Napoleon 1 corner meer geteld dan wat de realiteit was dus volgens mij is hier een Void van toepassing maar volgens Napoleon niet maar is niet juist volgens mij. Wat als het nu omgekeerd was en ik hieruit profijt had gehaald ? Iemand hier ervaring mee of wat kan ik verder nog doen ?
Laatste reactie 14-03-2023 12:34 van fabio2525 0 reacties Verwachtingen F1 2023?Verwachtingen F1 2023?
Wat zijn jullie verwachtingen van komend F1 seizoen? Ik denk dat Red Bull weer lachend nummer 1 is en dat Aston Martin wellicht kan verrassen. McLaren zie ik helaas wat terugzakken maar ik hoor graag wat jullie verwachten voor mijn outright best!
Laatste reactie 6-03-2023 14:07 van Repelbaarsje 4 reacties Wedden op Tennis: Australian Open 2023Wedden op Tennis: Australian Open 2023
Komt er nog een algehele voorbeschouwing vanuit VW?
Laatste reactie 17-01-2023 20:03 van maxitoppie 2 reacties