Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet geblokkeerd na opgeven verkeerd adres

Ik wilde eergisteren me geld uitbetalen voor de tweede keer, eerste keer ging goed. Tweede jeer moest ik mijn id + bankschrift sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu blijkt dat ik bij het aanmaken mijn. Naam en straatadres anders heb opgegeven en nu is dit account geblokkeerd, wat moet ik doen??
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar str00m
Country flagstr00m in 12-04-2013 13:13 Bookmakers
in 12-04-2013 13:13 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
str00m:
Ik wilde eergisteren me geld uitbetalen voor de tweede keer, eerste keer ging goed. Tweede jeer moest ik mijn id + bankschrift sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu blijkt dat ik bij het aanmaken mijn. Naam en straatadres anders heb opgegeven en nu is dit account geblokkeerd, wat moet ik doen??

Je kan niks doen, dat geld is weg foetsie, Unibet kennende gaan die je account nooit meer openen en/of uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
str00m:
Ik wilde eergisteren me geld uitbetalen voor de tweede keer, eerste keer ging goed. Tweede jeer moest ik mijn id + bankschrift sturen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu blijkt dat ik bij het aanmaken mijn. Naam en straatadres anders heb opgegeven en nu is dit account geblokkeerd, wat moet ik doen??

Lol hoe kun je een andere naam en straatadres hebben opgegeven?
Unibet ziet dit als fraude dus lijkt me sterk dat je je geld nog zult ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Helaas denk ik dat je naar je geld kunt fluiten.
Bij alle bookmakers moet je je personalia en adresgegevens invullen. Doe je dit bewust verkeerd, dan is het hoe hard ook je eigen schuld. Dus mijn advies aan je is om dit in de toekomst niet meer te doen bij andere bookmakers. En controleer altijd of je alles correct hebt ingevuld wat betreft je naam achternaam etc.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.