Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet verkeerde geboortedatum doorgegeven

Beste medebetters,
Ik ben nieuw op het forum, dus excuseer mij als ik mij nog niet bewust ben van allegebruiken (lees: in een verkeerde topic post).
Ik heb helaas een probleem met unibet. Ik bet al jarenlang bij unibet, heb denk ik dik verlies. Maar heb laatst dus wel aardig wat gewonnen.. Toen ik dit op mijn bank wilde storten, kreeg ik een mail van ze dat ze mijn gegevens moeten verifieren adhv kopie ID etc. Had hier in eerste instantie helemaal geen problemen mee, aangezien ik toch meerderjarig ben. Echter, toen ik mijn gegevens ging controleren op unibet kwam ik erachter dat ik destijds een verkeerde geboortedatum heb opgegeven. Ik heb mij jaren geleden ingeschreven, dus herinnerde me dit niet. Het zou best kunnen zijn dat ik op het moment van inschrijven nog geen 18 was en dat ik daarom een andere geboortedatum heb opgegeven. Maar ik weet dit dus echt niet meer. Ik heb ook altijd doorgespeeld op unibet.. Altijd zonder problemen. Ik ben bang dat als ik mijn gegevens doorstuur, ik kan fluiten naar het geld. Alles klopt, behalve geboortedatum. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Aangezien ik mij nooit van kwaad bewust ben geweest, wil ik dit nu ook gewoon op een normale eerlijke manier oplossen. Echter vraag ik mij af of unibet hiervoor openstaat? Vervalsen van mijn ID is ook geen optie.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jay1905
Country flagjay1905 in 16-12-2013 10:30 Bookmakers
in 16-12-2013 10:30 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou als ik jou was sowieso niet je ID vervalsen, dan kom je gegarandeerd in de problemen! Ik zou gewoon je ID opsturen met een verhaal erbij van hoe de zaken er nu precies voorstaan. Als je jou situatie goed en duidelijk uitlegd en je geeft toe dat het jou fout is, dan denk ik dat ze wel coulant zullen zijn.
Ook al twijfel je om je ID op te sturen, ik zou het toch doen! Vroeg of laat zal het toch wel een keer moeten. Indien het geld nog steeds op je account staat kan ik je adviseren om meerdere malen een bedrag onder de 1800 uit te laten betalen. Pas vanaf 1801 word er om identificatie gevraagd.
P.S. Dat is teminste wat ik van unibet een tijdje terug te horen heb gekregen.
0 Vind ik leuk's
Wim Kieft zou zeggen: "Ik word hier zo moe van..."
Ontopic:
Gefeliciteerd met je winst. Het enige wat je nu kunt doen is met hangende pootjes aankloppen bij de klantenservice. Blijf beleefd en spreek de waarheid. En dan maar hopen dat Unibet met de hand over haar hart strijkt. Succes.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Als ik jou was zou ik die 5.000 niet ineens storten, maar gewoon opdelen. Als je 5.000 eraf haalt, dan betaal je sowieso kansspelbelasting of gokbelasting. Als je gewoon elke week 450 euro eraf haalt, zouden ze niet moeilijk moeten doen naar mijn weten.
0 Vind ik leuk's
Ehhh, wat is er mis met alles (of gedeeltes) naar een andere bookie surebetten? En dan naar moneybookers laten uitbetalen?
*stel dat Unibet wél moeilijk doet en je winst afneemt? Iets met slapende honden enzo.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Mannen, allereerst allemaal ontzettend bedankt voor jullie reacties!
Het bedrag staat helaas niet meer op mijn account, heb het er al afgehaald. Kan het dus niet meer op splitsen en zo storten. Een beetje dom van mij, maar nogmaals ik was mij er niet van bewust dat ik een verkeerde geboortedatum had doorgegeven.
Ik heb inmiddels in mijn mailarchief gekeken en ben er inderdaad achtergekomen dat ik op het moment van inschrijven minderjarig was. Denk dat ik dus daarom een verkeerde geboortedatum heb ingeschreven..
Ik heb de klantenservice gesproken. Deze vertelden mij dat zij op dit moment niks konden doen, maar dat ik gewoon op het mailtje moest reageren en de situatie moest uitleggen.
0 Vind ik leuk's
jay1905:
Ik heb de klantenservice gesproken en ze het verhaal uitgelegd, op dat moment wist ik nog niet dat ik 17 was op het moment van inschrijven.

Je wist op moment van inschrijven niet dat je 17 was?
jay1905:
Ik heb de klantenservice gesproken en ze het verhaal uitgelegd, op dat moment wist ik nog niet dat ik 17 was op het moment van inschrijven. Deze vertelden mij dat ik gewoon op het mailtje moest reageren en mijn verhaal erbij moet uitleggen, maar dat de situatie erg lastig zou zijn als ik inderdaad 17 zou zijn geweest op het moment van inschrijven. Dus denk helaas niet dat unibet hier coulant in zal zijn. Wat denken jullie? Zijn er mensen met vergelijkbare scenarios?
ID vervalsen is erg gevaarlijk? Stel dat het een hele goede vervalsing zou zijn, zou niet weten hoe... maar stel. En het is aan de hand van de kopie niet te zien dat die vals is, hebben ze dan nog andere manieren om te verifieren? Bijvoorbeeld door je document of BSN nummer ergens in te voeren en je gegevens op te vragen?

Dit lijkt mij niet verstandig om te doen. Zeker niet omdat je al iemand van de klantenservice hebt gesproken waarin je aan hebt gegeven dat niet wist of je 17 was op moment van inschrijving. Het zou weleens kunnen zijn dat ze nu extra kritisch naar je ID gaan kijken....Normaal gesproken kun je in dit soort gevallen fluiten naar je geld.
Desalniettemin hoop ik dat je op de één of andere manier toch nog je geld krijgt!
0 Vind ik leuk's
visioen:
jay1905:
Ik heb de klantenservice gesproken en ze het verhaal uitgelegd, op dat moment wist ik nog niet dat ik 17 was op het moment van inschrijven.

Je wist op moment van inschrijven niet dat je 17 was?
jay1905:
Ik heb de klantenservice gesproken en ze het verhaal uitgelegd, op dat moment wist ik nog niet dat ik 17 was op het moment van inschrijven. Deze vertelden mij dat ik gewoon op het mailtje moest reageren en mijn verhaal erbij moet uitleggen, maar dat de situatie erg lastig zou zijn als ik inderdaad 17 zou zijn geweest op het moment van inschrijven. Dus denk helaas niet dat unibet hier coulant in zal zijn. Wat denken jullie? Zijn er mensen met vergelijkbare scenarios?
ID vervalsen is erg gevaarlijk? Stel dat het een hele goede vervalsing zou zijn, zou niet weten hoe... maar stel. En het is aan de hand van de kopie niet te zien dat die vals is, hebben ze dan nog andere manieren om te verifieren? Bijvoorbeeld door je document of BSN nummer ergens in te voeren en je gegevens op te vragen?

Dit lijkt mij niet verstandig om te doen. Zeker niet omdat je al iemand van de klantenservice hebt gesproken waarin je aan hebt gegeven dat je geen 17 was op moment van inschrijving. Het zou weleens kunnen zijn dat ze nu extra kritisch naar je ID gaan kijken....Normaal gesproken kun je in dit soort gevallen fluiten naar je geld.
Desalniettemin hoop ik dat je op de één of andere manier toch nog je geld krijgt!

Uiteraard heb ik toen wel geweten hoe oud ik was. Echter, wist ik nu niet meer wanneer ik mij ingeschreven had. Daarmee bedoel ik, ik weet niet hoelang het geleden is dat ik mij heb ingeschreven en dus ook niet hoe oud ik toen was. Aangezien ik nu ruim meerderjarig ben... het is dus al een tijdje geleden. Ik heb in deze jaren ook nooit gekeken hoe ik ingeschreven was op unibet, omdat ik hier nooit reden toe heb gehad... er is nooit een kopie ID of dergelijke verlangt. Was ik hier maar eerder mee geconfronteerd, dan had ik dit vast wel eerder geprobeerd op te lossen of verder betten op een andere website...
0 Vind ik leuk's
Allereerst als je een kopie stuurt van je ID streep je BSN door en aan de achterkant ook. Niemand heeft je BSN nodig en mogen ze er niet eens zomaar naar vragen. Juist door je BSN te geven loop je alleen maar risico kijk maar de tips die ze geven bij (identiteit fraude).
Kans dat je de geld krijgt is heel erg klein. 10-30% gezien je minderjarig was en ze jouw officieel geen eens een cent mogen geven. Je hebt namelijk fraude gepleegd en onder de 18 mag je gewoon niet gokken. De pokerspeler die laats 5 miljoen won en minderjarig was kon er ook naar fluiten omdat ze zelf er niks aan kunnen doen. Wat er wel zou kunnen gebeuren is dat ze het begrijpen en je tegemoet komen met een tegoedbon of iets. Wat ze ook besluiten je moet beseffen dat het een heel moeilijk pakket is. Het is ook nooit slim om te liegen om je geboortedatum en minderjarig mag gewoon niet.
Wens je heel erg succes.
0 Vind ik leuk's
Denk dat je kunt fluiten naar je geld, toch succes.
0 Vind ik leuk's
Trieste bookmakers..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.