Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vervanger voor Unibet, met Skrill: Welke bookie?

Speel al ruim 7 jaar bij Unibet, maar na afgelopen maand ben ik geen klant meer. Over het algemeen speel ik bij Unibet en Betfair en stort regelmatig bedragen terug naar Skrill, Neteller of mijn eigen bankrekening. Altijd tevreden geweest, maar vorige maand hielden ze opeens mijn uitbetalingen tegen. Het was dit keer wel een flink bedrag. Moest opnieuw verificatieproces doorlopen. Al met al heeft dit een drie weken geduurd eer ik het geld op mijn rekening had staan en hebben ze mij ook nog beperkt in mijn stortings- en uitbetaalmogelijkheden. Skrill en Neteller kan ik niet meer gebruiken.

Ik nu nog een kleine €200,- op mijn account, maar laat deze ook uitbetalen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe bookie. Unibet vond ik altijd fijn toegangelijk, hadden veel wedopties (ook live) en waren veel gericht op de Nederlandse markt. Ik zoek dus een vergelijkbare bookie, waarbij ik gebruik kan maken van Skrill. Wie kan mij helpen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cesc
Country flagcesc in 15-12-2015 08:18 Bookmakers
in 15-12-2015 08:18 Bookmakers
19 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.