Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden tijdens vakantie in het buitenland, kan dat?

Nu vroeg ik mij eigenlijk gewoon even af. Los van de corona crisis wil ik komende zomer graag naar het buitenland op vakantie, ik hoop dat Griekenland of Turkije mogelijk gaan worden. Zonnetje, biertje, strandje, feestje. Maar ik wil ook vanaf het strand een (live) weddenschapje kunnen plaatsen. Maar veel bookmakers hebben een soort van IP check ingebouwd waarmee ze denken dat ik vanuit Griekenland kom terwijl ik natuurlijk gewoon Nederlander ben.


Is het mogelijk om vanuit het buitenland op je Nederlandse account in te loggen? Of moet dit persé via een app of iets dergelijks. Heeft iemand praktische tips waar ik rekening mee moet houden?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kwaak
Country flagkwaak in 4-06-2020 12:53 Bookmakers
in 4-06-2020 12:53 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mogelijkheden zijn er, even los van de vraag of je echt naar die landen toe wil komende zomer.

Ik zou zelf het via VPN proberen. Daarmee pretendeert je device in een ander land te zijn. Wanneer je Nederland selecteert, denkt je browser dat je je in Nederland bevindt.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. jun.. 2020, 14:56 schreef richard123:

Mogelijkheden zijn er, even los van de vraag of je echt naar die landen toe wil komende zomer.

Ik zou zelf het via VPN proberen. Daarmee pretendeert je device in een ander land te zijn. Wanneer je Nederland selecteert, denkt je browser dat je je in Nederland bevindt.

Is zo'n VPN ook op je mobiele telefoon te gebruiken (ik heb een iphone)?

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Feestje wordt m wel deze zomer ja

vpns werken vaak niet icm bookmakers en je hebt kans dat je account (tijdelijk) op slot wordt gegooid. Gehad in zowel Jordanie als de VS

1 Vind ik leuk's

Hmm excuus, dat wist ik niet. Dan kan ik geen alternatieven verzinnen.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Van sommige bookies werkt de app niet in het buitenland maar kan ik wel gewoon via browser de site openen. Geen idee of dat mag/niet mag maar toegang heb je wel (of ik toch als Belg indien anders dan in Nederland)

1 Vind ik leuk's

Een commerciële vpn kan werken, maar ik zou het niet doen. Het is weeral een reden om je eventueel niet uit te betalen.


Je kan beter je computer aan/uit-zetten vanuit het buitenland (WOL via router of NAS) en dan daarop inloggen via RDP (windows), logmein, teamviewer, vnc of een andere gelijkaardige software.

Dan lijkt het echt alsof je thuis zit. Als je weinig it achtergrond hebt, is het mss wel niet zo simpel om op te zetten.


Of je kan ook bij je thuis een persoonlijke VPN runnen uiteraard (bv OpenVPN op een rapberry pi). Dat kunnen bookies ook niet detecteren.

Bericht gewijzigd door koeniuer op do 4 jun. 2020, 14:09
1 Vind ik leuk's
Op do. jun.. 2020, 15:56 schreef gertje11:

Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Van sommige bookies werkt de app niet in het buitenland maar kan ik wel gewoon via browser de site openen. Geen idee of dat mag/niet mag maar toegang heb je wel (of ik toch als Belg indien anders dan in Nederland)

@gertje11 heb je ook voorbeelden van bookmakers waar de app niet van in het buitenland werkt?

@koeniuer thuis een VPN opzetten gaat me iets te ver. Zover gaat mijn techische kennis niet.


Weten jullie of Betsson en Unibet mogelijk geblokkeerd worden? Dat zijn mijn favo bookies,.

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Napoleongames al zeker niet. Van anderen weet ik het niet meer uit mijn hoofd. Unibet werkte wel dacht ik

0 Vind ik leuk's

wss unibet dan ook niet want ze draaien op hetzelfde softwareplatform als Napoleon, probeer het eens uit zou ik zeggen en deel je resultaten.

0 Vind ik leuk's

Ik heb het vorig jaar zomer vanuit Vietnam gedaan. Veel sites blokkeren je automatisch of laten je niet inloggen. Met VPN lukte alles wel, maar was het internet wel erg traag. Voornamelijk toen met Neo.bet, BetFirst, Betsson en Unibet geprobeerd. Uitbetalen ging ook zoals normaal. Ik gebruikte volgens mij de NordVPN of ExpressVPN (betaald) app op mijn smartphone. Verder kan je in veel Europese landen gewoon zonder problemen inloggen.


Verder denk ik dat je wel voorzichtig moet zijn. Ik weet niet of een bookmaker in de voorwaarden heeft staan of je bijv. geen VPN mag gebruiken en dergelijke. Kan me ook voorstellen dat als ze elke keer inlogpogingen in het buitenland zien of met verschillende IP Addressen, dat ze dat als verdacht markeren.

Bericht gewijzigd door dionysiou op vr 5 jun. 2020, 08:23
1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.