Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even voorstellen: PeterMuseum

1. Wie ben je, hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

Mijn naam is Peter, nu 61 jaar en Antwerpenaar. Sedert enkele maanden is er voor mij tijd vrijgekomen en die tracht ik zinvol in te vullen met interesses die ik al heel lang heb maar geen tijd voor kon nemen.


2. Wat zijn je hobby’s?

Buiten sport vnl voetbal en wielrennen en uiteraard Darts. Daarnaast heb ik een instagrampagina peter_vandyck en een facebookpagina Reaxie waarop ik regelmatig, liefst dagelijks, een kunstwerk tracht te posten, voorzien van een (hopelijk) grappige en/of interessante tekst.


3. Welke opleiding(en) heb je genoten?

leraar wetenschappen, aardrijkskunde maar heb dat beroep nooit uitgeoefend. Ben productiearbeider geweest, verkoper en de laatste jaren zelfstandige


4. Wat is je favoriete bookmaker?

Unibet maar het aanbod van life uitgezonden wedstrijden wordt blijkbaar elk jaar kleiner. Dus BWIN is aan een inhaalactie begonnen


5. Wanneer kwam je voor het eerst in aanraking met wedden?

Een jaar of 3 geleden


6. Weet jij die eerste weddenschap nog? En hoe ging die?

Een meervoudige 1x2 en gewonnen


7. Hoe ben je op voetbalwedden.net terecht gekomen?

door te surfen, op zoek naar voorbeschouwingen


8. Welke wedstrijden (competitie) hebben je persoonlijke voorkeur?

België


9. Wat raad je beginnende wedders aan?

Speel alleen als jij of je partner geen slapeloze nachten krijgen


10. Wat wil je nog meer kwijt?

iedereen alle succes gewenst!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PeterMuseum
Country flag PeterMuseum in 15-08-2021 12:35 Even voorstellen...
in 15-08-2021 12:35 Even voorstellen...
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Leuke intro! Welkom Peter 😀

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Fijn dat je je interesses nu werkelijkheid kan laten worden.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Avatar PeterMuseum
PeterMuseum Topic starter Geplaatst 15 Aug 2021 om 19:09

@jeronimo een van mijn beste vrienden is ook een Feyenoord supporter. Uiteraard een toffe gast :-)

1 Vind ik leuk's
Avatar PeterMuseum
PeterMuseum Topic starter Geplaatst 15 Aug 2021 om 19:34

@binky33 mooie overwinning voor Groningen. Eerste helft was top! Onbegrijpelijk defensief gestart 2e helft.

2 Vind ik leuk's

Welkom Peter, en dat je veel mooie tips mag delen 😄 Ben je zelf ook fan van een club, of gewoon voetbal liefhebber?

0 Vind ik leuk's
Kan je het zien?
Avatar PeterMuseum
PeterMuseum Topic starter Geplaatst 16 Aug 2021 om 17:27

@OlleGek ik was fan van Lierse maar het team is enkele jaren opgesplitst in 2 verenigingen en ik heb nooit kunnen kiezen. Dus heb ik daar een streep onder getrokken. In Antwerpen waar ik woon is een sterke rivaliteit tussen Beerschot en Antwerp. Naargelang de omstandigheden in de verschillende cafés waar ik kom ben ik voor de ene of de andere. Alleen om te lachen dus. Mijn echte voetbalhart is gebroken. :-) :-)

0 Vind ik leuk's
Avatar PeterMuseum
PeterMuseum Topic starter Geplaatst 16 Aug 2021 om 17:27

@OlleGek en u?

0 Vind ik leuk's

@PeterMuseum Mijn voetbalhart leeft met je mee! Liever degraderen dan dit... Hopelijk komt je oude liefde (Lierse) ooit weer in oude glorie terug.


Ben zelf FC Groningen supporter, dus ik zeg 100% Beerschot. Niks meer dan respect voor Beerschot! https://www.youtube.com/watch?v=GT-bZIXrbEE

1 Vind ik leuk's
Kan je het zien?
Avatar PeterMuseum
PeterMuseum Topic starter Geplaatst 16 Aug 2021 om 21:20

@OlleGek ik zal Groningen beter opvolgen. Hun eerste wedstrijd was goed maar bijna hadden ze het nog verknald. Eerste helft was super! Veel succes, dit jaar!.!

0 Vind ik leuk's

"Naargelang de omstandigheden in de verschillende cafés waar ik kom ben ik voor de ene of de andere.", haha. Mooi. De betting leguaan.

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.