Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Uitleg nodig: 4/7 systeem Bwin en niet de juiste uitbetaling

Beste, ik heb gisteren voor de eerste keer gegokt, ik heb 7 wedstrijden geselecteerd en gekozen voor een 4/7 systeem, alle teams die ik als winnend aangeduid heb, hebben gewonnen, maar ik heb maar 4 euro winst, toen ik het systeem zag stond er iets van 42 euro winst


Ik ben heel confused kan iemand dit uitleggen?


hier is alvast een foto, alle ploegen hebben gewonnen


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Feint
Country flagFeint in 25-09-2020 00:14 Hulp en advies
in 25-09-2020 00:14 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De Belgische teams wonnen niet in 90 minuten, maar pas na verlenging.

1 Vind ik leuk's

Betekent 4/7 niet dat je 4 wedstrijden van de 7 moet juist hebben?

0 Vind ik leuk's

4/7 betekent dat je 7 verschillende picks hebt en dat je vervolgens op alle combinaties van 4 picks inzet, in feite zet je dus in op:


Charleroi, Tottenham,Standard en Villa winnen

Charleroi, Tottenham, Standard en AC Milan winnen

Charleroi, Tottenham, Standard en Liverpool winnen

maar ook: Tottenham, Standard, Villa en AC Milan winnen

etc etc


Je plaatst dus in totaal 35 weddenschappen


Omdat vijf van je picks juist zijn heb je van deze 35 in totaal vijf combinaties juist. Je wint dus vijf van de 35 weddenschappen maar zou pas winst maken als je zes picks juist had. Dan had je namelijk 15 van de 35 weddenschappen goed!

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Bij Unibet kun je overigens heel makkelijk zien hoe je 35 bets in elkaar zitten. Als je daar zeven picks kiest kun je vervolgens klikken op fourfoulds en krijg je dit te zien:



Je ziet dus al je 35 weddenschappen uitgeschreven.

Je plaatst dus een weddenschap op pick 4, 5, 6 en 7 samen met een odd van 23

Je plaatst ook een weddenschap op pick 3, 5, 6 en 7 samen en die heeft een odd van 85

Etc


1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Wat is volgens jullie het beste systeemweddenschap dat je kan doen om zo weinig moeilijk risico te hebben? een 2/3?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.