Accounts kopen voor bookmakers
Hallo,
ik vroeg me af hoe ik het beste accounts kan kopen voor bepaalde bookmakers. Is er een andere optie als je geen accounts kan krijgen van vrienden en kennissen? Ik vroeg me af of er een bepaalde plaats is op het internet waar kan dus bepaalde helemaal geverifieerde betting accounts kan kopen of mensen hun id, bankstatement etc zodat ik zelf een extra account kan maken bij bepaalde bookmakers. (Ik focus me vooral op een bepaalde niche en ik kom langzamerhand bookmakers tekort).
bedankt voor het lezen en de aandacht. Als er iemand enige tips heeft dan luister ik er heel graag naar!
Wij raden je niet aan om familie, vrienden of andere externe partijen te vragen om accounts bij bookmakers aan te maken. Elke bookmaker zal je vragen om documenten te sturen (vaak kopie paspoort en bewijs van adres en soms ook bewijs van financiële middelen) om je account te verifiëren. Anders kun je misschien wel geld storten (en dat zelfs niet altijd), maar ook geen geld opnemen, mocht je winst hebben gemaakt.
Wanneer een bookmaker erachter komen dat je een account aan hebt gemaakt met een naam die niet bestaat of onder de naam van een familielid/externe partij, dan zullen ze je account voorgoed sluiten en sta je meteen op hun 'zwarte lijst'.