Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Anytime goalscorer: veel value te behalen

Wedden op de anytime goalscorer markt. Zoals door velen al is aangegeven is de markt van Anytime goalscorers een markt met heel veel value. Vaak staan de quotes voor de wat minder bekende spelers toch al snel op 2-3. Ook in de eredivisie heb je vaak te maken met hoge quotes en dit terwijl er veel doelpunten zijn. In dit topic wil ik elke dag wat tips plaatsen over wedstrijden met deze markt.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenfr010
Country flagjeroenfr010 in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
in 18-12-2014 18:33 Hulp en advies
355 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond de eerste tips:

Napoli is duidelijk de favoriet tegen Parma.
Desondanks gaan ze toch een moeilijke wedstrijd tegemoet. Bij napoli speelt Zapata de afgelopen weken zeer sterk. De verloren wedstrijd tegen AC Milan van afgelopen week laat ik hierbij even buiten beschouwing. Ik speel hier voor vanavond dan ook het volgende:

Zapata anytime goalscorer @2 (Interwetten)

De volgende wedstrijd die ik neem is Malaga tegen Deportivo. Malaga heeft de twee afgelopen wedstrijden met winst afgesloten en ook al is het de copa del ray verwacht ik toch dat ze voor winst gaan tegen Deportivo om deze lijn door te trekken. De mannen die het hier voorin moeten doen zijn Amrabat (3 goals uit 9 wedstrijden) en Santa Cruz (3 goals 11 wedstrijden). Hoewel deze statistieken alles behalve goed zijn verwacht ik toch dat Santa Cruz zijn aantal goals voor vanavond weer zal gaan ophogen. De afgelopen weken is hij goed geweest voor twee goals en een assist. Mocht hij niet worden opgesteld laat ik deze weddenschap achterwege. (Speel hem dus pas als je de opstelling hebt)

Santa Cruz anytime goalscorer @2.15 (WH)
0 Vind ik leuk's

Ik heb er een voor morgen geplaatst. 1/10 stake is overigens altijd de stake die ik zet op een anytime goalscorer.

Bericht gewijzigd door wedden op di 2 mrt. 2021, 14:42
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Beide goed Jeroen, ben benieuwd naar je nieuwe picks!
0 Vind ik leuk's
Gisteren inderdaad 2/2 goed. Een mooi begin!

Voor vanavond speel ik de hierboven genoemde tip van brian mee. Met de uitleg erbij. Dit doe ik echter wel alleen als Muller als spits begint. Wederom weer wachten op de opstelling hier dus.

Muller Anytime goalscorer @1.89.

Daarnaast speel ik bij Heereveen - Ado ook een anytime goalscorer bet. De twee mannen van beide ploegen die het op dit moment daar doen zijn Kramer (2 goals laatste 2 wedstrijden en Uth (3 goals laatste 2 wedstrijden). Aangezien heerenveen de afgelopen wedstrijden thuis minstens een tegen treffer incasseerde verwacht ik dat dit tegen Ado den haag ook weer gaat gebeuren. Deze weddenschap is iets meer risico dus speel ik met 5 euro ipv de gebruikelijke 10.

Kramer anytime goalscorer @2.5
0 Vind ik leuk's
jeroenfr010:
Gisteren inderdaad 2/2 goed. Een mooi begin!

Voor vanavond speel ik de hierboven genoemde tip van brian mee. Met de uitleg erbij. Dit doe ik echter wel alleen als Muller als spits begint. Wederom weer wachten op de opstelling hier dus.

Muller Anytime goalscorer @1.89.

Daarnaast speel ik bij Heereveen - Ado ook een anytime goalscorer bet. De twee mannen van beide ploegen die het op dit moment daar doen zijn Kramer (2 goals laatste 2 wedstrijden en Uth (3 goals laatste 2 wedstrijden). Aangezien heerenveen de afgelopen wedstrijden thuis minstens een tegen treffer incasseerde verwacht ik dat dit tegen Ado den haag ook weer gaat gebeuren. Deze weddenschap is iets meer risico dus speel ik met 5 euro ipv de gebruikelijke 10.

Kramer anytime goalscorer @2.5


Wat dacht je van Mark Uth, ook aardig op dreef!
1 Vind ik leuk's
Ik ben het de laatste tijd ook steeds meer in de gaten aan het houden en wil het wel eens proberen.
Unibet geeft een risicoloze bet tot 5 euro en dacht wil het wel eens proberen.

Ik kies wel voor de combinatie met wincast, omdat het toch risicoloos is en zo meer te halen is. Ik vind je picks voor vanavond prima en speel ze dus mee!

Heerenveen - ADO
Kramer te score & home to win. @8,00

Ik verwacht een doelpunt rijk duel waarin Heerenveen aan het langste eind zal trekken. ADO heeft nog geen enkele uitwedstrijd gewonnen en gezien de laatste wedstrijden zie ik ze dit vanavond ook niet doen.

Mainz 05 - Bayern München
Na het afwachten van de opstelling inderdaad, muller in combinatie met bayern winst @2,06

Geeft toch een mooie quotering van 16,48

0 Vind ik leuk's
Helaas gister weinig geluk. En ook een zeer teleurstellende 0-0 bij Heerenveen-Ado. Dus we blijven staan met een stand van 2/4 en een profit van ongeveer +5. (bij inzet van tien euro per bet)

Voor vanavond de twee volgende:

Cambuur - Pec Zwolle
Necid to score @2.37

En voor de wedstrijd Roma - Milan
Menez to score @3

En als laatste Dordrecht - Groningen
Micheal de leeuw to score @2.10

Dit op basis van spelers die de afgelopen wedstrijden goed presteren.
0 Vind ik leuk's
Glenn claes scoren @ 11.5. Speelt als aanvallende middenvelder bij kv mechelen en 11.5 is veel te hoog.
0 Vind ik leuk's
malinwa:
Glenn claes scoren @ 11.5. Speelt als aanvallende middenvelder bij kv mechelen en 11.5 is veel te hoog.


Lees het nu pas, maar was goed gevonden, Malinwa. 11,5 was inderdaad veel te hoog. Hij heeft ook een kansje gehad om te scoren, maar zijn schot was niet hard genoeg.
0 Vind ik leuk's
Luke Wilshire staat weer rechtsbuiten bij Feyenoord tegen Nac. Quotering momenteel @9(unibet). Lijkt me dus zeer veel value te bevatten!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.