Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Elke dag 10 euro winst met verdubbeling systeem

ik ga vanaf 2 november tot 31 december proberen elke dag 10 euro winst te maken.vandaag ben ik met 100 euro gestart en dan zou ik na 60 dagen op 700 euro moeten uitkomen.ik begin elke dag met een inzet van 10 euro @2 of 20 euro @1.5 .als eerste bet fout is verdubbel ik inzet of pak hogere odd.als ik bij eerste bet 10 euro winst heb stop ik voor die dag .


vandaag speelde ik flamengo over 1.5 iets voor rust toen de odd 2was bij 0-0 stand en intussen zie ik dat het al 2-0 is dus die 10 euro van vandaag is binnen.goed begin en hopelijk hou ik het vol.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mats
Country flagmats in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
in 2-11-2014 23:01 Hulp en advies
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op die verdubbeltactieken - dat is echt dé manier om binnen no-time blut te raken. Desalniettemin wens ik je natuurlijk succes! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op die verdubbeltactieken - dat is echt dé manier om binnen no-time blut te raken. Desalniettemin wens ik je natuurlijk succes! :)


Volgens mij werkt hij hier niet echt met een verdubbelingstactiek, behalve dat hij zegt dat hij "dubbel inzet" als hij de eerste bet verliest. In dat opzicht vind ik het ook erg riskant, zeker als hij nog een lagere BR heeft. Als jij systematisch kunt stoppen op 10/20 euro winst per dag is dat super. De vraag is alleen altijd: hoe lang houd je het vol, want vaak zie je toch kansen om ergens meer te pakken. Op die momenten gaat het meestal fout ... Ook het blijven spelen voor 10€ winst per dag als je 500€ BR hebt is lastig (uit eigen ervaring). Als je de discipline hebt en het lukt je te beperken tot 10€ winst, kan ik dat alleen maar aanbevelen! Pas alleen op voor het "herstellen van een foute bet" met een nieuwe bet op dubbele inzet. Je kunt ook een dag quitte accepteren of 10/20 euro verlies. Dat is geen ramp..
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/
Ik doe met je mee!

Meteen ff bij Unibet gekeken:

Yokohama - Uruwa Red Diamonds 0-0, '60, Over 0,5@1,67
Melbourne City - Wellington Phoenix 1-0, '40 Over 1,5@1,20
Totaal 10 eu @ 2,00

GEWONNEN!

Klaar voor vandaag
:p ;-)
0 Vind ik leuk's
Strategie doet me eerder aan roulette denken :). Je kan geluk hebben maar zal vroeg of laat enkele keren moet verdubbel bij verlies tot je bankroll weg is.
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Strategie doet me eerder aan roulette denken :). Je kan geluk hebben maar zal vroeg of laat enkele keren moet verdubbel bij verlies tot je bankroll weg is.


Idd ik heb deze tactiek gister met roulette gespeeld, je begint met 20 cent, dan 40, 80, 1.60 enz. totdat je een keer wint en dan begin je weer met 20 cent. Het gaat heel vaak goed, maar 1 keer ging het mis. Het gaat natuurlijk altijd een keer mis. Maar jij zet meteen 10 euro in en je begint met 100, dan heb je maar 3 kansen, 10 euro, 20 euro, 40 euro. ik denk dat je je geld kwijt bent straks, maar hopelijk niet!
0 Vind ik leuk's
dag 2 br.=110.50

5.50 euro ingezet bij slovacko u21 over 3.5 @3.45 na 60 min bij 0-2 stand.
0 Vind ik leuk's
brian045:
jeroenunibet81:
Ik heb het eerlijk gezegd niet zo op die verdubbeltactieken - dat is echt dé manier om binnen no-time blut te raken. Desalniettemin wens ik je natuurlijk succes! :)


Volgens mij werkt hij hier niet echt met een verdubbelingstactiek, behalve dat hij zegt dat hij "dubbel inzet" als hij de eerste bet verliest. In dat opzicht vind ik het ook erg riskant, zeker als hij nog een lagere BR heeft. Als jij systematisch kunt stoppen op 10/20 euro winst per dag is dat super. De vraag is alleen altijd: hoe lang houd je het vol, want vaak zie je toch kansen om ergens meer te pakken. Op die momenten gaat het meestal fout ... Ook het blijven spelen voor 10€ winst per dag als je 500€ BR hebt is lastig (uit eigen ervaring). Als je de discipline hebt en het lukt je te beperken tot 10€ winst, kan ik dat alleen maar aanbevelen! Pas alleen op voor het "herstellen van een foute bet" met een nieuwe bet op dubbele inzet. Je kunt ook een dag quitte accepteren of 10/20 euro verlies. Dat is geen ramp.. [/

dit is niet echt een verdubbelingstactiek maar het kan wel eens gebeuren natuurlijk.het belangrijkste is dat je stopt na 10 euro winst hoe dat die er komt kan op verschillende manieren al zal het gemakkelijker gaan met een br. van 300 dan van 100euro.daarom zijn de eerste 2 weken wel het belangrijkst.daarna is het een zaak van je hoofd erbij te houden en karakter te tonen.

slovacko is 0-3 geworden dus bet was fout.

heb nu 15 euro op over 0.5 kazan @2.02 na 65 min.quote]
0 Vind ik leuk's
kazan op 1-1 geeindigd die is dus binnen sta na 2 dagen op 120.30 euro zit dus op schema.
0 Vind ik leuk's
zet dan meteen 120 in op een 1.1 odd ben je op dag 3 beland :)

Dit hou je echt geen 60 dagen vol (a) maar succes ;)
0 Vind ik leuk's
louweeh:
zet dan meteen 120 in op een 1.1 odd ben je op dag 3 beland :)

Dit hou je echt geen 60 dagen vol (a) maar succes ;)


Als je het op de goede manier doet, wel. Dat jij het onmogelijk vindt zegt toch gewoon iets over je discipline? Als je die hebt, lukt het echt wel (in combinatie met kennis over bets natuurlijk).
Ik doe hetzelfde alleen voor 30€ per dag winst gemiddeld. (als het een dag 45 is en andere dag 15 dan zij het zo).
0 Vind ik leuk's
http://imaginary.blogabet.com/

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.