Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezelligheid op chat van vroeger.

Ik hoor van velen dat de chat dood is en dat de gezelligheid van vroeger ontbreekt. Nu weet ik wel een beetje hoe het komt. De regels zijn uiterst streng waardoor je direct wordt gebanned.


Gisteren was ik even op chat en postte een youtube film van de 'Rotterdamse denker'. Dat is een gekke Feyenoord fan die helemaal los gaat op een Feyenoord fan uit Brabant. Reden; als je niet uit Rotterdam komt kun je geen Feyenoord fan zijn en als je b.v. uit Oss komt moet je automatisch voor Top Oss zijn volgens deze rare man .

Ik zei:'Kennen jullie deze gouwe ouwe nog?' over dat filmpje.


Nou we waren aan het lachen op de chat. We zeiden:'hahaha kijk die man schelden en dat alleen maar omdat als je ergens bent geboren je automatisch voor de club moet zijn van de stad waar je bent geboren. Terwijl we nog gezellig aan het lachen waren over deze rare scheldende man was ik opeens gebanned en dat duurt nog steeds.


Dode chat? Ik weet hoe het komt in ieder geval. En nee ik ben niet pro schelden en nee ik ben zeker ook niet voor het schelden met ziektes. Ja ik ben wel voor dat we af en toe een kroeglolletje moeten kunnen maken op chat maar helaas dat is uit den boze. Dan maar de gezelligheid ergens anders zoeken.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Frankie777
Country flag Frankie777 in 26-08-2021 20:09 Hulp en advies
in 26-08-2021 20:09 Hulp en advies
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

10 jaar geleden was t pas gezellig in de chat 😁

0 Vind ik leuk's

10 jaar geleden, dat was prachtig. Toen kwamen de rondborstige campagnes nog voorbij vliegen en waren de bonussen niet aan te slepen. Ik ben blij dat het er hier in de chat nog normaal aan toe gaat. Als ik sommige telegram groepen zie is de sfeer niet om over naar huis te schrijven. Daar komt het woord KK meer voor dan dat er grasprieten in mijn tuin zijn. Ik ben altijd wel voor een consequente vorm van modereren maar een kroeglolletje moet absoluut kunnen. Misschien dat @Support hier meer over kan zeggen.

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Ik vind de chat wel chill. Misschien niet zo druk als eerder maar niet minder leuk om te volgen met soms leuke tippies

0 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Hey kwaak! Ik hoop dat wanneer het wedden legaal wordt vanaf oktober, we weer wat rondborstige campagnes in de chat kunnen gooien en weer wat fijne bonussen aan kunnen bieden! 😋 Ik zou zeggen, houd de site, dit forum EN de chat in de gaten!! Wat betreft het modereren; we gaan kijken hoe we dit wat beter kunnen aanpakken. Groeten Julia!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Helemaal goed, ik zie het wel tegemoet en goed dat jullie er mee bezig zijn. Keep up the good work!

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.