Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

HELP: "systeem" en "combi" bij bwin

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag i.v.m. de bet-systemen op bet and win namelijk "combi" en "systeem". Ik zou namelijk graag een weddenschap plaatsen voor het wk voetbal. Ik had bwin mijn winst laten berekenen voor 8 wedstrijden met het type "systeem 7/8" wat betekent dat bwin 8 combi weddenschappen afsluit waarvan ik één fout mag hebben. De quote kwam uit op 486.07. Dit wou ik even vergelijken met een combi systeem van dezelfde 8 wedstrijden met nog 3 erbij dus 11 wedstrijden die allemaal juist moeten zijn en ik kwam een quote uit van 292.38.

Nu is mijn vraag: "hoe komt het dat die quote van combi waar ik meer wedstrijden heb en niet fout mag zijn lager is dan de systeem 7/8 waar ik éénmaal fout mag zijn voor 8 wedstrijden?"

Hopelijk snel antwoord voor de quotes veranderen en het wk begint :)

zack
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zack
Country flagzack in 1-06-2010 20:43 Hulp en advies
in 1-06-2010 20:43 Hulp en advies
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Van welke wedstrijden had je precies een combi gemaakt ? Zou je van alle twee de combi's even de wedstrijden neer kunnen zetten op dit forum topic ? Ik zal het namelijk dan ook even in gaan voeren.

Zo op het eerste gezicht lijkt het me heel onlogisch namelijk dat die quote van de tweede combi veel lager is terwijl dat er wel meer wedstrijden in zitten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
oké geen probleem:

(italie) - paraguay
(duitsland) - servie
(brazilie) - ivoorkust
(chili) - zwitserland
slowakije - (paraguay)
ghana - (duitsland)
kameroen - (nederland)
portugal - (brazilie)

honduras - (chili)
slowakije - (italie)
(nederland) - denemarken

De eerste 8 gebruik ik dus voor systeem 7/8 kom ik uit op een quote van 486.07
En de laatste 3 matchen voeg ik er dan bij en dan doe ik "combi" en kom ik uit op 413.36 (foutje gedaan in vorige post)
0 Vind ik leuk's
Ok dus 486.07 en 413.36 en niet 292.38. Ik dacht dat ik bij bwin het zo in kan voeren en dan kan bekijken waar het aan ligt. Het vervelende is dat ik ook daadwerkelijk de weddenschappen af moet sluiten. Als je het niet erg vind zal ik er morgen even beter naar kijken weet zo even niet waat het aan ligt. Ben erg moe en moet er echt heel vroeg uit 06:30 :s Ik zal er morgen zodra ik tijd heb op mijn werk even naar kijken, kan ik wat helderder nadenken en heb ik wat meer de tijd anders wordt het stressen om op te staan morgenvroeg :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wat heb je bij de tweede combi ingesteld dat je er 7 van de 11 goed mag hebben of gewoon 10 van de 11 ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nee nee, de eerste is systeem 7 van de 8 wedstrijden dat ik goed moet hebben en een quote van 486.07 haal. De tweede is combi waar ik 11 van de 11 wedstrijden goed moet hebben en een quote van 413.36 haal.
0 Vind ik leuk's
Zijn het dezelfde matchen?
0 Vind ik leuk's
Klopt ik begrijp het al de eerste is een systeem weddenschap en de 2de een combi. Ik denk dat je bij de systeem weddenschap de totale winst als quotering aan hebt gezien. Ik had even snel bij betathome waar je niet zoals bij bwin direct de weddenschappen moet afsluiten een paar wedstrijden willekeurig ingevuld met 1 euro per wedstrijd.

Zuid-Afrika - Mexico
Selectie - Tip: 1 2,75
Uruguay - Frankrijk
Selectie - Tip: 1 3,80
Zuid-Afrika - Uruguay
Selectie - Tip: 1 3,00
Frankrijk - Mexico
Selectie - Tip: 1 1,90
Frankrijk - Zuid-Afrika
Selectie - Tip: 1 1,80
Mexico - Uruguay
Selectie - Tip: 1 2,60

Bij de systeem weddenschap waar ik er 5 vd 6 goed moet hebben staat de notering op 112,74 en de winst op 676,45. Als ik nu diezelfde wedstrijden in een combi doe staat de notering 278,76 en winst ook op 278,76.

Zou je nog even goed kunnen kijken en wellicht de betslip even over kunnen kopieren hier op dit forum ? Dan komen we er zeker snel achter waar het aan ligt maar ik vermoed dus het de winst aanzien voor quote waardoor het een onlogische bet lijkt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ja, ik heb het gevonden. Bij een systeem van 7/8 worden 8 combi-weddenschappen afgesloten van 7 wedstrijden elk. Bij iedere combi-weddenschap wordt er één verschillende wedstrijd van de 8 die jij hebt geselecteerd niet opgenomen. En zo komt het dus ook dat je één wedstrijd mag fout hebben. Het nadeel is wel dat als je één mis hebt, dat alleen de combi-weddenschap waarin die wedstrijd is weggelaten nog geld zal opleveren.

Nu is de vraag hoe komt bwin bij mijn voorbeeld aan 486.07 potentiële winst en dus niet de quote wel dat is in het geval je alle wedstrijden goed hebt en één euro inzet per weddenschap. In een 7/8 zijn er 8 weddenschappen dus minimum €8 en iedere euro van die 8 zal een ander bedrag opbrengen. Samen is dit 486.07. De quote is dus het bedrag gedeeld door 8 of 60.76. Wat dus veel minder is dan de 413.36 quote bij een gewone combi (alles goed hebben).

Om een lang verhaal kort te maken als ik €8 inzet combi op 11 wedstrijden dan heb ik 3306.88 euro(=8*413.36). Zet ik €8 in op het systeem 7/8dan heb ik €486.07 euro als ik alles goed heb. Heb ik één mis dan heb ik gemiddeld maar 140 en 390 euro volgens welke match ik mis heb.

Sorry voor de lange uitleg, maar hopelijk weten beginners nu beter welk systeem te gebruiken,

zack
0 Vind ik leuk's
Duidelijke uitleg Zack het is geen probleem hoor die lange uitleg dat maakt het probleem in ieder geval stukken duidelijker en mochten er in de toekomst mensen zijn die dezelfde vraag hebben dan kunnen ze dit mooi nalezen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bedankt voor de uitleg Zack. Duidelijk verhaal lijkt me zo. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van een 7/8 systeem maar dat is natuurlijk persoonlijk.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.