Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het Stap-Splitten plan

Hierbij presenteer ik het Stap-Splitten plan strategie!

Je doet een stap en het stap eind bedrag split je door 3 bedragen/weddenschappen en dan is het een kwestie van niet alle drie de weddenschappen fout krijgen! Hierbij het hele schema:

Stap 1
14:10 Tennis: Djokovic - Federer (Djokovic winst) @ 1.32
14:30 Voetbal Africa Kwalificatie: Malawi - Algeria (Algeria X2) @ 1.14

Odd: 1.50
Inzet: € 20,00
Mogelijke uitbetaling: € 30,08
0
0
0 likes
Gestart door
Country flagtimbarrett
11-10-2014 14:02 in Hulp en advies
14 reacties
Begint goed maar niet heus! Djoko haalde zijn top niveau niet en federer was sterk!

Stap 1
16:00 Sheffield United - Leyton (Over 1.5 goals) @ 1.33
16:00 Bristol City - Chesterfield (Over 1.5 goals) @ 1.19

Odd: 1.58
Inzet: € 20,00
Mogelijke uitbetaling: € 31,64
0
0
0 likes
Waarom maak je combo's? Er zijn toch genoeg goeie bets van 1.50 te vinden?
0
0
0 likes
Er wordt iedere keer wat nieuws gevonden, maar dit lijkt me zoals altijd ook weer niet rendabel. Misschien vinden jullie het leuk om met een soort "plan" te spelen, maar dit zijn niet de plannen waar je rijk van gaat worden..
0
0
0 likes
Retarded gambler
Als je Stap 1 met die @1.50 fout hebt ben je bij dit plan wel gezien natuurlijk.
0
0
0 likes
nf07:
Als je Stap 1 met die @1.50 fout hebt ben je bij dit plan wel gezien natuurlijk.

@nf07 Mee eens! Stap 1 is het lastigst maar dat is bij iedere bet of stappenplan wel.
Of beginnen met 30 euro en split 1 en stap 1 overslaan misschien? Met split heb je minder gauw kans om te verliezen dan met stap (denk ik).

@thijs ja ook mee eens maar het is wel gellijk een soort van bankroll management systeem en sommige mensen die werken juist daardoor beter door eerst een soort plan te hebben dan roekeloos wedden. En als je beetje de bets goed uitzoekt in dat split gedeelte dan denk ik niet dat je gauw 3 bets fout hebt en uiteindelijk kan je daar zo een soort van bankroll management een bankroll opbouwen. Begin is alleen lastig.

@hollandia is wisselvallig bij mij, als ik een goede single zie pak ik die, zie ik goede combi ga ik daarvoor.
0
0
0 likes
Stap 1 was goed dus nu het splitten.

Ik heb 31,65 uitbetaald gekregen en gedeeld door 3 = € 10,55 per bet!
Daardoor kan ik iets lager spelen dan odd 2.00 (kwam zo namelijk uit).

Split 1 - Wedstrijd 1
20:45 Voetbal: Albania - Denmark (Denmark X2)
21:00 Voetbal: Segunda Division Numancia - Valladoid (Valladoid X2)

Odd: 1.98
Inzet: € 10,55
Mogelijke uitbetaling: € 20,89

Split 2 - Wedstrijd 2
Live Voetbal: Ierland - Gibraltar (Gibraltar +6.5 handicap) @ 1.32
20:45 Voetbal: Finland - Griekenland (Griekenland X2) @ 1.49

Odd: 1.97
Mogelijke uitbetaling: € 20,74

Split 1 - Wedstrijd 3
19:05 Tennis: Mecir - Przysiezny (Pryzsienzy) @ 1.38
20:00 Voetbal: Segunda Division Albacete - Girona (Girona X2) @ 1.50

Odd: 2.07
Mogelijke uitbetaling: € 21,84
0
0
0 likes
Succes met de best. Ga het volgen misschien ook is doen (y)
0
0
0 likes
Leuke tactiek ik ga hem morgen even uittesten.

Om te beginnen met:

20:00 FC Volendam – Almere City FC: 1
20:00 Helmond Sport – Jong Ajax: Over 1,5 goals

€20 x 1,56 = €31,20
0
0
0 likes
ga jij er nog mee verder Tim? (y) (n)
0
0
0 likes
Hoe ver ben jij gekomen pijnacker?
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal