Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe maak ik van mijn 10 cent, 10 euro!

Hallo wedders,
Het klinkt misschien raar, maar ik wil proberen met mijn 10 cent, 10 euro te gaan maken :D.
Ik ben van plan al mijn weddenschappen hierop te gaan zetten, zodat jullie mee kunnen kijken of tips kunnen geven.
Hoop dat het lukt :D
0
0
0 likes
Gestart door
Country flag barcaportzz
1-02-2011 15:34 in Hulp en advies
45 reacties
Topic starter
Eyy, hier mijn eerste weddenschap: 10 cent op dubbel 1X Kuala Lumpur tegen Sabah. Quote 1.20. Nieuwe Saldo bij winst: 12 cent.
EDIT: 1-0 Dus gewonnen :P. Saldo: 12 cent.
0
0
0 likes
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Topic starter
Nieuwe bet: FC Fredericia vs FC midtjylland onder 3,5 doelpunten (Stand nu: 59:00 - 0-1). Inzet: 10 cent. Quote: 1.16. Nieuwe saldo bij winst: 14 cent.
Stand bij 86:00 : 0-2 ik kom steeds dichterbij :D
0
0
0 likes
lukt u nooit.
ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)
0
0
0 likes
barcaportzz:
Nieuwe bet: FC Fredericia vs FC midtjylland onder 3,5 doelpunten (Stand nu: 59:00 - 0-1). Inzet: 10 cent. Quote: 1.16. Nieuwe saldo bij winst: 14 cent.
Om 16.10 zet ik de stand erop

Moet je wel even voor de wedstrijd posten. :p
0
0
0 likes
rusherke:
lukt u nooit. ik durf hier 100€ op te zetten dat het niet lukt. statistisch heb je gwn geen kans ;)

Dit lijkt me een leuke uitdaging, wat is het tegenbod van Barcaportzz :-)
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
Topic starter
haha wedden van wel. Nee ik wed niet voor die 100 euries hoor. Ik vind het zelf wel is lek om wat anders te doen hier :D
0
0
0 likes
barcaportzz:
haha wedden van wel. Nee ik wed niet voor die 100 euries hoor. Ik vind het zelf wel is lek om wat anders te doen hier :D

Heb je gelijk in. Ik zal je volgen en wens je bij deze heel veel succes!
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.
bla bla bla bla bla gaap
0
0
0 likes
Topic starter
Bedankt! En RUSHERKE voor de veiligheid heb ik wat regeltjes voor me eigen:
1: Alleen op bijna zekere weddenschappen wedden.
2: Bij 20 cent of meer: alleen 10 cent inzetten. Later bij 1 euro wel 20 dan. :D
0
0
0 likes
Topic starter
partizanbeograd:
bla bla bla bla bla gaap

haha waar slaat dat un weer op :P
0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal