Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Live wedstrijden kijken op smarkphone?

Goedenavond,

Is het door middel van een app of mobiele website mogelijk om wedstrijden live via een smartphone (GALAXY S5) te streamen? Ik stream nu voornamelijk via mijn laptop, maar het lijkt me een stuk handiger als dat gewoon kan via mijn smartphone? Dan kan ik het daarna doorstreamen via mijn chromecast naar de tv namelijk..

Geegroet,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagricardob4 in 24-11-2015 23:56 Hulp en advies
in 24-11-2015 23:56 Hulp en advies
2 reacties
Via verschillende bookmakers kan dit (oa. Unibet en bwin).
0 Vind ik leuk's
edit: Doorstreamen naar chromecast kan dan vervolgens via screencast ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Zet €10 in & ontvang €50 aan wedkredieten - voor nieuwe klanten bij bet365. Meld je aan en stort tussen de €5 en €10 om vijf keer dat bedrag aan wedkredieten te ontvangen. Wedkredieten worden
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
24+. Nieuwe leden. Wed minimaal €10 & ontvang een Free Bet gelijk aan je inzet tot €250. Minimale odds 1.50. Geplaatst en afgehandeld binnen 14 dagen na registratie. Alleen winsten van de Fre