Panthrakikos - OFI Crete afgelast: wat nu met mijn combi?
Nu is mijn vraag wat gebeurd hiermee? wedstrijd zat in een combi waar ik de rest goed heb. Krijg ik de winst, of krijg ik mijn inzet terug en enig idee wanneer? bij bwin/premium.
De wedstrijd is verplaatst naar morgenmiddag 15:00 Griekse tijd, echter als je deze foto ziet
http://www.sport24.gr/matchcenter/#tab=match&matchid=1880
Betwijfel ik of het wel doorgaat. Als het morgen opnieuw niet doorgaat dan wordt dan heb je de combo nog steeds goed alleen is de odd van deze match teruggezet naar 1.
Volgende vraag, is OFI uit de 'prof' divisie nu? gaan al langer geruchten over.
Weet dat dit beker was hoor.
Dankje voor de melding!
Volgende vraag, is OFI uit de 'prof' divisie nu? gaan al langer geruchten over.
Weet dat dit beker was hoor.
Dit durf ik je niet te zegen, ik weet dat ze 6 punten in mindering hebben gekregen omdat ze bepaalde betalingen niet op tijd konden verrichten. Maar voor zover ik weet zijn ze nog niet 'officieel' uit de competitie gezet, de kans dat dit gaat gebeuren is wel groot.
0-3 pfff berichtgeving van niks dus:P
Hoezo een berichtgeving van niks ..??
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen