Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betalen met Skrill mastercard in winkels, is er een lijst?

Wie weet welke winkels je zeker kan betalen met de skrill mastercard pas ? Supermarkt of bv mediamarkt ? Ben benieuwd welke sowieso.....alvast bedankt

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar toontje50
Country flagtoontje50 in 9-09-2020 17:56 Hulp en advies
in 9-09-2020 17:56 Hulp en advies
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Winkels waar ze mastercard accepteren.....supermarkten niet, maar je kan geld pinnen bij een pinautomaat en hiermee contant afrekenen in winkels waar je niet met de kaart kan pinnen.....

1 Vind ik leuk's

Ja ik weet van t pinnen maar heb na 3 jaar nieuwe pas gekregen en die moet eerst geactiveerd worden in een winkel vandaar , dus als bij een winkel mastercard geaccepteerd wordt dan valt die skrill er dus zoiezo ook onder ? Oke supermarkt en tanken niet dus

0 Vind ik leuk's

Overal waar ze Mastercard accepteren zou het moeten lukken om met Skrill pas af te rekenen. Ik kan mij nog herinneren dat het mij bij de AH niet lukte.

1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Skrill is een prepaid creditcard en die worden niet altijd geaccepteerd ook al staat er Mastercard vermeld in de winkel. De reguliere Mastercards worden wel gewoon overal geaccepteerd waar Mastercard vermeld staat.


1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Mocht je kaart online niet worden geaccepteerd, kun je een virtuele kaart aanmaken, vaak wordt deze wel geaccepteerd. Kun je alsnog gewoon je Skrill gebruiken! Dit wordt gewoon van je skrill rekening afgeschreven net zoals de normale Skrill kaart.

Bericht gewijzigd door thijs92 op ma 14 sep. 2020, 12:32
1 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Moet dus fysiek in een winkel voor de 1ste x nadat ik na 3jaar nieuwe heb gekregen dacht mss weten jullie winkels waar zoiezo maar is nogal onduidelijk dus waar wel en niet oke dan maar gaan ontdekken

0 Vind ik leuk's

Zelf moest ik 3 weken wachten op een nieuwe skrill card en daarom had ik een tijdje terug voor het eerst de virtuele kaart gebruikt en inmiddels heb ik er meerdere betalingen mee gedaan. Zeer handig en aan te raden voor iedereen die geen beschikking heeft over een fysieke skrill card.

2 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Dus met die virtuele kaart kun je gewoon bij het betalen bij webwinkels die cijfercombinatie invullen en klaar ? Ga dat ook doen wel zo handig dan ty

0 Vind ik leuk's

Dat klopt idd! Cijfercombi invullen welke op de virtuele kaart staat en de betaling zal lukken. Bij cards kan je op 'virtual card' klikken en dan de secure id invullen om de virtuele card gegevens te zien.

1 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer


Betaal je ook die 2% fee als je met een Skrill kaart betaalt ?

Waar gebruiken jullie deze voor bijvoorbeeld.

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.