Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Sms-Systeem voor de beste tips

Hallo,

Ik vroeg mij af als je kiest voor uitslagen via sms (kost € 0.30), is die betaling dan via je spelersrekening of op de kosten van je gsm?

met vriendelijke groet

Sw
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar streetwatch
Country flagstreetwatch in 23-11-2010 16:39 Hulp en advies
in 23-11-2010 16:39 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kosten van je gsm
0 Vind ik leuk's
Bij Bwin via je spelersrekening. Ik citeer:

De sms notificatie (0,10) wordt direct van uw bwin account afgehaald.
0 Vind ik leuk's
[quote]Hallo,

Ik vroeg mij af als je kiest voor uitslagen via sms (kost € 0.30), is die betaling dan via je spelersrekening of op de kosten van je gsm?

met vriendelijke groet

Sw

Bij welke bookmaker speel je streetwatch ? Als mensen dat weten zodra ze het topic lezen kunnen ze er sneller antwoord op geven anders weten ze immers niet om welke bookmaker het gaat.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Euhm aan gezien ik in het unibet forum zit, heb ik het dus over de bookmaker unibet

mvg Sw
0 Vind ik leuk's
http://uploading.com/files/861em8fb/StrategieProgram%25282.2.0%2529.exe (zelf gemaakt programma met enkele strategieën versie (2.2.0)
Ik las in de voorwaarden het volgende : Er worden geen extra kosten in rekening gebracht, tenminste niet door Unibet. je betaalt slechts de normale kosten voor een telefoongesprek via de GPRS-dienst van je netwerkbeheerder.

Dus die 30 cent per sms gaat gewoon bij je telefoonrekening op.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Na dit te hebben geprobeerd te hebben gaat het toch van mij unibet rekening af dusjah, nu weten we dat ook weer.

maar toch bedankt voor de reacties.
0 Vind ik leuk's
http://uploading.com/files/861em8fb/StrategieProgram%25282.2.0%2529.exe (zelf gemaakt programma met enkele strategieën versie (2.2.0)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.