Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ik verlies altijd met spelen van Toto13

Beste Leden van voetbalwedden.net,
Ik ben laatst veel gaan spelen op de toto13. Ik speel elk weekend 10 kolommen. Maar het gaat dus elke keer mis. Ik heb net 10 goed of 9 goed. etc. Het lukt me elke niet om min 11 goed te hebben of 12 goed of zelf alle 13 goed te hebben. Het is zo verdomd onvoorspelbaar en zeker met de eredivisie. Mijn vraag is of jullie tips, trucs, stragegieeen voor hebben om minstens de toto13 een keer te winnen.
Overigs mogen jullie hier alles topic toto13 hier je ervaringen delen.
0
0
0 likes
Gestart doorCountry flaggalatasaray87
9-12-2013 23:11 in Hulp en advies
3 reacties
Het niet spelen. haha. Nee even serieus, de Toto13 ziet er inderdaad aantrekkelijk uit maar ik raad het toch echt af. Minstens 10-11 goed hebben uit, wat jij al opmerkt, onvoorspelbare competities is niet makkelijk. Dat geld wat je daarmee verliest kan je beter gebruiken om in te zetten op singles of combi's van 2-3 wedstrijden (bij voorkeur NIET bij Toto), kleiner risico en je hebt ook meer invloed op welke wedstrijden je selecteert.
0
0
0 likes
Die kun je inderdaad beter niet spelen. Een belangrijk punt van het wedden op voetbalwedstrijden is dat je zelf kan kiezen welke wedstrijden je speelt en welke je laat lopen. Bij spelletjes als de toto13 geef je dit voordeel volledig weg. Het voordeel ligt dan geheel bij de bookmaker.
0
0
0 likes
futre:
Die kun je inderdaad beter niet spelen. Een belangrijk punt van het wedden op voetbalwedstrijden is dat je zelf kan kiezen welke wedstrijden je speelt en welke je laat lopen. Bij spelletjes als de toto13 geef je dit voordeel volledig weg. Het voordeel ligt dan geheel bij de bookmaker.

Perfect antwoord!
Lees ook dit even:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/toto-biedt-veel-lagere-quotes-dan-internet-aanbieders/
0
0
0 likes
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal