Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tutorial volgen over de nieuwe voetbalwedden.net website? Waar?

Na een lange tijd ben ik hier weer eens wat actiever aanwezig, maar de site is echt totaal vernieuwd. Nu kom ik steeds weer dingen tegen die toch iets anders lopen dan ik had verwacht. Oftewel, niet alle functies zijn me duidelijk. Ik zag dat je nu reputatiepunten krijgt, waaronder voor de tutorial volgen. Nou boeien die reputatie punten me vrij weinig, maar die tutorial lijkt me wel handig om door te kijken. Is dit alleen voor nieuwe leden of is dit voor de oude leden ook nog te volgen? Ik kan ook niks hierover vinden via de zoekfunctie...

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jurian95
Country flagjurian95 in 29-11-2017 12:39 Hulp en advies
in 29-11-2017 12:39 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 29 nov. 2017, 13:39 schreef jurian95:

Na een lange tijd ben ik hier weer eens wat actiever aanwezig, maar de site is echt totaal vernieuwd. Nu kom ik steeds weer dingen tegen die toch iets anders lopen dan ik had verwacht. Oftewel, niet alle functies zijn me duidelijk. Ik zag dat je nu reputatiepunten krijgt, waaronder voor de tutorial volgen. Nou boeien die reputatie punten me vrij weinig, maar die tutorial lijkt me wel handig om door te kijken. Is dit alleen voor nieuwe leden of is dit voor de oude leden ook nog te volgen? Ik kan ook niks hierover vinden via de zoekfunctie...

Allereerst, welkom terug! We hebben inderdaad een behoorlijke metamorfose ondergaan. Dit werd vooral gevoed doordat de oude site op veel gebieden niet meer voldeed.


De filmpjes hebben nog geen eigen pagina op de website. Wel kun je al onze filmpjes vinden op ons YouTube kanaal. Mocht je nog andere vragen hebben, kun je deze altijd bij ons droppen.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dat was niet helemaal wat ik zocht, maar toch bedankt.


Overigens weet ik niet of ik dit hier moet melden, maar die achievements werken niet hoe het moet of wel?



'Volg 10 tippers' staat bij mij op ongeveer 30%..., terwijl ik er 18 volg.

Ook de login reeksen blijven gewoon op 0 staan.

'Je enige geplaatste wedtip van vandaag is goed', heb 1 wedtip gehad die goed was...


En kan nog wel even doorgaan. Is dit bekend, of is dit een probleem wat nog bij oude accounts optreedt?

0 Vind ik leuk's
Op do. 30 nov. 2017, 10:35 schreef jurian95:

Dat was niet helemaal wat ik zocht, maar toch bedankt.


Overigens weet ik niet of ik dit hier moet melden, maar die achievements werken niet hoe het moet of wel?



'Volg 10 tippers' staat bij mij op ongeveer 30%..., terwijl ik er 18 volg.

Ook de login reeksen blijven gewoon op 0 staan.

'Je enige geplaatste wedtip van vandaag is goed', heb 1 wedtip gehad die goed was...


En kan nog wel even doorgaan. Is dit bekend, of is dit een probleem wat nog bij oude accounts optreedt?

Dit is een bekend probleem. Uiteraard is het altijd goed om even te melden. Thanx!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.