Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Value op half time resultaat

Ik heb nu ongeveer een maand gekeken naar de dubbele kans op half time resultaat of gelijkspel resultaat met 1e helft en vaak zijn het mooie quoteringen.


Veel ploegen staan tijdens de rust nog niet op een overwinning als voorbeelden neem ik Juventus van afgelopen jaar en manchester city beide neem ik de teams in thuiswedstrijden


Juventus staat van de 17 thuiswedstrijden 10x voor met de rust omgerekend bijna 60% van de wedstrijden


Manchester City staat van de 18 thuiswedstrijden 13x voor met de rust omgerekend ongeveer 72% van de wedstrijden


Vaak krijg je in thuiswedstrijden van goede ploegen zoals Juventus en Manchester City voor het half time resultaat gelijkspel een mooie quotering of eventueel de optie spelen op ht/ft en dan X half time en full time 1.


Hebben andere mensen hier ervaring mee op het gokken op de 1ste helft resultaat.



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Voetbaltips00
Country flagVoetbaltips00 in 1-05-2019 20:09 Hulp en advies
in 1-05-2019 20:09 Hulp en advies
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.