Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vraag: wat zijn systeem weddenschappen

Beste leden,
Ik ben een nieuw lid dus weet niet of dit op de juiste plaats staat.
Ik heb een vraag over het SYSTEMWEDDENSCHAP.
SYSTEM-weddenschap: nóg meer kansen om te scoren
OPTIE SYSTEM-weddenschappen: 3/6
Aantal enkelvoudige weddenschappen: 20
Wat houdt dit nu precies in ?
Is dat gewoon 20 matchen dat je 1 X 2 moet doen?
Ik heb de uitleg al enkele malen herlezen maar begrijp er nog steeds niet veel van.
Bedankt !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar el-arabi
Country flagel-arabi in 19-02-2013 18:06 Hulp en advies
in 19-02-2013 18:06 Hulp en advies
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Vind mijn vraag daar niet.
0 Vind ik leuk's
3/6 wilt zeggen dat je van de 6 wedstrijden die je kiest; alle 3voudige speelt
Oftewel:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Dan speel je met 3/6 de volgende combi's:
1-2-3
2-3-4
3-4-5
5-6-1
2-4-5
3-6-1
etc.
Je hebt dan 20 mogelijkheden, en daarom staat er 20 achter.
Snapte?
0 Vind ik leuk's
nestiaan:
3/6 wilt zeggen dat je van de 6 wedstrijden die je kiest; alle 3voudige speelt
Oftewel:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Dan speel je met 3/6 de volgende combi's:
1-2-3
2-3-4
3-4-5
5-6-1
2-4-5
3-6-1
etc.
Je hebt dan 20 mogelijkheden, en daarom staat er 20 achter.
Snapte?

Dus als ik het goed begrijp moet je dan 3 combi's juist hebben voor dat je wint?
0 Vind ik leuk's
beste ,
ik ben nieuw hier en heb zelf eens proberen uitzoeken wat systemen nu eenmaal inhoud.
Na wat opzoekingswerk heb ik dus al voorbeeld genomen psg-chelsea : beide teams scoren en real madrid - dortmund :real wint.
toen heb ik 1-voudig genomen
Wil dit dan zeggen dat ik 1 op 2 moet juist hebben om te winnen?? en gaat dat dan zo verder naargelang het aantal matchen en voudigheid (sorry voor het woord)?
alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
Beste leden, Ik ben een nieuw lid dus weet niet of dit op de juiste plaats staat. Ik heb een vraag over het SYSTEMWEDDENSCHAP. SYSTEM-weddenschap: nóg meer kansen om te scoren OPTIE SYSTEM-weddenschappen: 3/6 Aantal enkelvoudige weddenschappen: 20 Wat houdt dit nu precies in ? Is dat gewoon 20 matchen dat je 1 X 2 moet doen? Ik heb de uitleg al enkele malen herlezen maar begrijp er nog steeds niet veel van. Bedankt !
topics.replies.old_quote_title
http://betfirst-nl.dhnet.be/program/nl/downloads/Wedgids.pdf <-----Hier staat alles! Lees goed de laatste paar bladzijden door.
topics.replies.old_quote_title
topics.replies.old_quote_title
beste , ik ben nieuw hier en heb zelf eens proberen uitzoeken wat systemen nu eenmaal inhoud. Na wat opzoekingswerk heb ik dus al voorbeeld genomen psg-chelsea : beide teams scoren en real madrid - dortmund :real wint. toen heb ik 1-voudig genomen Wil dit dan zeggen dat ik 1 op 2 moet juist hebben om te winnen?? en gaat dat dan zo verder naargelang het aantal matchen en voudigheid (sorry voor het woord)? alvast bedankt
topics.replies.old_quote_title
Zie ook http://betfirst-nl.dhnet.be/program/nl/downloads/Wedgids.pdf . Als je trouwens 2 weddenschappen combineerd dan heet het gewoon een normale gecombineerde weddenschap (als 1 dubbel). Vanaf 3 wedstrijden kan je systeembetting gebruiken.
topics.replies.old_quote_title
0 Vind ik leuk's
vriendelijk bedankt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.