Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Corner statistieken, welke website moet ik hebben?

Hallo iedereen,

Weet er iemand een goeie gratis en overzichtelijke site met up to date statistieken van corners?

Windrawwin is niet slecht maar zou beter kunnen...

Alvast bedankt!


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jokajoka
Country flagjokajoka in 30-06-2020 10:32 Hulp en advies
in 30-06-2020 10:32 Hulp en advies
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dag jokajoka (leuke gebruikersnaam) 😀


Ik heb gisteren dit topic gestart: https://www.voetbalwedden.net/forum/hulp-en-advies-110/btts-statistieken-voor-en-na-corona-wat-zijn-de-eerste-conclusies-5076


Kan je aangeven waar je precies naar op zoek bent? Welke informatie wil je weten?

0 Vind ik leuk's

Hey flappystats, idem voor u qua gebruikersnaam 😉

Gewoon per competitie het aantal corners voor en tegen per team, ideaal met detail per wedstrijd en eventueel ook aantal corners in eerste helft en/of tweede helft.

Voor/na corona is minder belangrijk...

Thanks!

0 Vind ik leuk's

Ik gebruik zelf altijd totalcorner.com geniale site

0 Vind ik leuk's

Thanks calibermonkey, is de basic versie voldoende of betaal je voor de premium?

0 Vind ik leuk's

Ik heb zelf de basic versie, mocht je meer statistieken willen dan kun je inderdaad upgraden en heb je meer functies

0 Vind ik leuk's

Hey Jokajoka,


Ik gebruik voor corners het volgende: https://adamchoi.co.uk/#/corners/detailed handige website voor ook andere statistieken.

0 Vind ik leuk's

Hey Vanstriean,

Heel erg bedankt voor de site!

Gebruiksvriendelijk en gratis, perfect!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.