Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Interview met trouw lid en expert tipper svenchenko!

svenchenko is al sinds 2011 lid bij Voetbalwedden en hij is vaak bovenaan in het klassement te vinden bij tipcompetities en andere spellen, reden genoeg om deze topvoorspeller te interviewen! Onlangs heeft hij ook de titel expert tipper gekregen en kun je zijn beste tips op de voorspellingen pagina vinden!

Wil je jezelf even voorstellen?

Ik ben Sven, 30 jaar en kom uit de regio Dordrecht. In het dagelijks leven ben ik software developer.


We nemen aan dat je gebruikersnaam afgeleid is van Andriy Shevchenko, heb je hier een bijzondere reden voor?

Dat klopt inderdaad. In mijn jeugd toen ik zelf nog voetbalde, een jaar of 8 oud denk ik, kreeg ik een AC Milan shirt van Shevchenko. Op de voetbaltraining kreeg ik toen al gauw de bijnaam Svenchenko, wat ik zelf wel een leuke bijnaam vond. Die gebruik ik tot op de dag van vandaag nog steeds vaak als nickname.


Heb je een levensmotto?

Ik probeer positief naar de dingen te kijken en niet snel te oordelen. Het tegenovergestelde zien we tegenwoordig helaas iets te vaak om ons heen. Een echt motto heb ik niet.


Heb je een favoriete bookmaker?

Dat wisselt over de tijd. Belangrijkste is dat een bookmaker vaak aan de hogere kant zit qua odds t.o.v. andere bookmakers en er zo regelmatig odds te vinden zijn met value. Mijn favoriete all-time bookmaker is Interwetten, omdat ik daar jaren geleden in een periode van 2 a 3 jaar veel winst heb kunnen maken doordat er daar toen dagelijks mooie odds te vinden waren. De Kambi bookmakers (bijv. Unibet) vind ik qua odds ook altijd wel prima, alleen die limiteren erg snel…


Je bent al erg lang lid van Voetbalwedden, weet je nog hoe je hier terecht bent gekomen?

Dat is inderdaad al lang geleden, volgens mij kwam ik jullie website toendertijd een keer tegen tijdens het ‘googlen’ naar sites met tips voor wedden.


Welk onderdeel van de website gebruik je het vaakst?

Ik vind het altijd wel leuk om met de games mee te doen die jullie organiseren, daarnaast check ik vaak de voorbeschouwingen en voorspellingen.


Je doet het vaak goed in de tipcompetities en ook in de Tiptopper game, hoe kom je meestal tot een goede wedtip?

Ik probeer altijd odds te vinden met value, en alleen als ik echt overtuigd ben in te zetten. Twijfel is niet doen. Dit doe ik deels door het volgen van wat tipgevers, deels op basis van eigen kennis van de competities die ik volg.


Wat zou je graag aan VW veranderd zien worden?

Ik zou graag iets meer inzicht in de data van de tips van de voorbeschouwingen en voorspellingen tipgevers willen kunnen inzien. In het verleden gedeelde tips zijn nu helemaal niet zichtbaar zover ik kan zien, daarnaast zou het fijn zijn als dit inzicht er is dat je dan vervolgens e.e.a. kan filteren en selecteren op maand/jaar, sport, type weddenschap, etc. Voor mij is dat de manier om voor mezelf te bepalen of ik een tipgever ga volgen of niet.


Zijn er naast voetbal nog andere sporten waar je graag op wed?

Op dit moment eigenlijk niet. Ik heb in het verleden wel tijdelijke uitstapjes gemaakt naar andere sporten. Zo heb ik bijvoorbeeld een tijdje op de NBA gewed en later ook een tijdje op paardensport, maar voetbal blijft toch wel mijn favoriet.


Welke weddenschap is je het beste bijgebleven en waarom?

De ‘weddenschap’ die me als eerste te binnen schiet is een prijsvraag op jullie website waar je VIP tickets kon winnen voor Ajax-Feyenoord. Dit was in 2018 en hiervoor moest je de uitslag van Ajax-Benfica voorspellen met als bonusvraag de minuut van de eerste goal. Ik had een 1-0 voor Ajax voorspelt met een heel laat eerste doelpunt. Toen het nog 0-0 stond en de minuut gepasseerd was vanaf welke ik de prijsvraag zou winnen bij een 1-0 einduitslag nam de spanning toe, zeker aangezien ik ook nog eens Ajax supporter ben. De 1-0 van Mazraoui in de 92e minuut zorgde toen voor dubbele vreugde.


Stel je plaatst een funbet en wint daarmee een paar ton, wat zou je er mee doen?

Ik zou sowieso mijn hypotheek aflossen en een deel beleggen. Daarnaast zou ik wat vrienden en familie meenemen op een vakantie, want het moet dan ook gevierd worden natuurlijk.


Welk wed-advies zou je mee willen geven aan andere leden?

Wed sowieso alleen met geld dat je kan missen, en ga niet wedden om een financiële tegenvaller goed te maken. Dat kan alleen maar fout gaan. Als je wat vaker wed dan soms een funbetje zorg dan dat je je wedtips bijhoudt in een Excel bijv. Dit geeft je inzicht en kan je een hoop van leren.


Tot slot, heb je nog een mooie tip voor komende week?

Op dit moment niet, ik zou zeggen hou mijn voorspellingen in de gaten. Ik heb op dit moment 1 voorspelling open staan voor komend weekend, een overwinning van Twente uit bij Cambuur maar die odd is inmiddels al flink gedropt en daardoor helaas niet speelbaar meer.

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 19-10-2022 14:06 Interviews
in 19-10-2022 14:06 Interviews
0 reacties

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.