Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Boerenwijsheden uit Hengelo

Ik ga ook maar eens een topic openen waarin ik van tijd tot tijd interessante wedstrijden en aantrekkelijke weddenschappen zal uitzoeken en toelichten. Ik begin in de Europa League, en wel bij de wedstrijd Wisla - FC Twente...
FC Twente reist af naar Polen waarbij het een aantal sleutelspelers thuis laat. Zo zullen Mihaylov, Douglas, Wisgerhof, Brama, Rosales en Fer in Enschede achterblijven. Wel gaat de voltallige voorhoede mee, maar trainer Co Adriaanse zal waarschijnlijk met o.a. Berghuis op rechts starten.
Wisla doet het in de Ekstraklasa niet slecht, maar het scoort te weinig om de top bij te benen. Met clubtopscorer Biton hebben ze echter een gevaarlijke spits in huis: hij scoorde dit seizoen al 9 maal.
Terwijl FC Twente al geplaatst is als groepswinnaar, presteert Wisla Krakow wisselvallig in de Europa League. Het won thuis knap van Fulham (1-0) en in Denemarken werd Odense BK met 1-2 aan de kant gezet, maar het verloor op eigen veld van Odense BK met 1-3 en in Enschede waren de Tukkers met liefst 4-1 te sterk voor de formatie van ex-trainer Robert Maaskant. Ook Fulham bleek met diezelfde cijfers in eigen huis een maatje te groot.
In Polen weet men dat Fulham de betrekkelijk eenvoudige thuiswedstrijd tegen Odense staat te wachten. Wisla zal dan ook voor de overwinning moeten gaan, wil het nog een kans maken op overwintering in Europa. FC Twente ziet geen aanleiding om in de hoogste versnelling te gaan voetballen, het is immers al groepswinnaar. Daarbij speelt ook mee dat de fanatieke aanhang van de Tukkers niet mee zal reizen wegens een negatief reisadvies.
Omdat Wisla in elk Europa League treffen gescoord heeft en Twente niet met zijn sterkste verdediging op zal treden, ligt het voor de hand dat Wisla opnieuw gaat scoren in deze wedstrijd. Ook Twente zal hoogstwaarschijnlijk een doelpunt mee pakken. Het scoorde namelijk al 13 keer in 5 Europa League wedstrijden. De weddenschap 'Both teams to score' is dan ook de meest aannemelijke. William Hill geeft hier 1.60 voor. Voor wie meer doelpunten verwacht is er nog de optie 'Over 2.5', waar je 1.70 voor krijgt, en wil je je geluk echt beproeven kun je nog inzetten op 'Over 3.5', welke een notering van 3.00 kent. Zoek je een mooie notering maar is de laatstgenoemde weddenschap iets te riskant? Dan kun je ook nog spelen voor Wisla Krakow to win: 2.30
Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 20vthengelo
Country flag20vthengelo in 12-12-2011 22:59 Leden topics
in 12-12-2011 22:59 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lazio heeft het nogal verpest gisteren :s . Niet zo heel erg, stake was niet hoog. Real heeft zijn werk gedaan en daardoor stond ik gisteren break-even. Vannacht had ik de combi Wellingten & CCM to win staan, maar Wellington wist niet te scoren. CCM won wel gewoon.
Momenteel lopen bij mij nu de bets:
Karabukspor - Genclerbirligi Over 2.5
Estoril - Leixoes 1
Combi @ 4.80
Udinese - Cesena 1
Villarreal - Valencia 2
Combi @ 3.34
Succes allen (h)
0 Vind ik leuk's
Voor morgen ligt er een League Cup wedstrijd in het verschiet tussen twee ploegen waar ik al vaker op gewed heb: Crystal Palace - Cardiff City. Beide teams zijn afgelopen weekend uit de FA Cup gespeeld en ze zullen allebei graag deze teleurstelling met plaatsing voor de finale van de League cup willen dempen.
Crystal Palace (11e plek op de ranglijst) is dit seizoen de club van de bescheiden uitslagen. Al 18 (!) wedstrijden op rij werd de over 3.5 niet gepasseerd. Dit gebeurde voor het laatst op 1 oktober. Toen werd het in eigen huis 2-2 tegen West Ham United. Sowieso heeft de Londense eerstedivisionist moeite om vorm te vinden. Zo verloor het de laatste twee wedstrijden van mede-middenmoters Derby en Leicester, terwijl het even daarvoor een knappe overwinning boekte op Birmingham. Nog weer iets daarvoor verloor het van Barnsley (16e plek), dus het is heel wisselvallig wat CP laat zien.
Ook de thuisvorm laat een gebrek aan vorm zien, wat eigenlijk ook de 11e positie in The Championship verklaart: 1/4/1 3-3. Hierbij valt ook het gebrek aan doelpunten op. De ploeg schijnt moeilijk te scoren, alhoewel de kanttekening gemaakt moet worden dat zij ook weinig incasseren. In de 25 voorgaande competitieduels leed CP 24 tegengoals. Dit is een statistiek waarmee je in de top mee kan doen. Koploper Southampton moet het met 28 tegengoals doen...
Spelers die het verschil bij CP moeten maken zijn Jermaine Easter en Glenn Murray, welke beide 5 goals achter hun naam hebben staan. Nog een smaakmaker is de Ier Sean Scannell. Hij speelt met 3 goals en 5 assists ook een belangrijk rol in de totstandkoming van CP's huidige doelsaldo.
Cardiff City, de nummer 3 van The Championship, heeft ook niet helemaal de vorm die bij een topper hoort. Het noteert 2/2/2 9-9. Ondanks het feit dat hier de FA Cup nederlaag tegen West Bromwich Albion tussen zit (4-2), is dit toch ondermaats voor Cardiff. Het speelde 2 keer gelijk tegen Watford (18e) en Millwall (21e), waar toch een overwinning geacht werd. Gewonnen werd nog wel van Reading (3-1), de nummer vijf van de ranglijst, en Nottingham Forest (22e). De overgebleven nederlaag werd geleden in eigen huis tegen Middlesbrough, de nummer vier.
De club uit Wales beschikt echter over meer scorend vermogen dan CP. Vooral Miller, Gunnarson en Whittingham zijn belangrijk. De laatste heeft behalve 7 doelpunten ook nog eens 10 assists achter zijn naam staan.
Ondanks het scorend vermogen van Cardiff verwacht ik dat Crystal Palace in eigen huis weer gecontroleerd zal gaan spelen. Wetende dat dit de eerste van de twee legs is, zal het een resultaat willen behalen om in de return mee uit de voeten te kunnen. Het zal waarschijnlijk op de nul gaan spelen en Cardiff van het scoren proberen te houden. Vol op de aanval gaan is geen optie voor CP; daarmee speelt het Cardiff in de kaart. Bovendien weet men bij Cardiff dat de klus in de return makkelijker geklaard kan worden.
Dat gezegd hebbende vermoed ik dat de score hier onder 2.5 zal blijven. De bookies kennen de zuinige staat van dienst van CP ook: under 2.5 levert een uitkering van 1.57 op. Of je dat de moeite waard vind...
Ik verwacht een uitslag als 0-0 of 1-1. Omdat Cardiff toch makkelijker scoort kun je een DNB op hen overwegen voor 1.80. Voor de wat hogere odds kun je een X inzetten (3.20) of heel misschien zelfs een correcte score (0-0 = 7.50). Ik zelf zie Cardiff DNB als veiligste optie.
Wed-tips:
Crystal Palace - Cardiff Under 2.5 @ 1.57
Cardiff DNB @ 1.80
Crystal Palace - Cardiff X @ 3.20
0 Vind ik leuk's
Nieuwe ronde nieuwe kansen (h)
Single bet
Nocerina - Sassuolo Sassuolo to win @ 2.50
Combi bet
AGOVV - Almere City Almere City to win @ 1.90
Go Ahead Eagles - FC Volendam Over 2.5 @ 1.55
Combined odd @ 2.95
Combi bet
FC Eindhoven - Helmond Sport FC Eindhoven to win @ 1.60
Fortuna Sittard - Cambuur Leeuwarden Over 2.5 @ 1.45
Combined odd @ 2.32
Succes allemaal (Y)
0 Vind ik leuk's
Heb een goed middagje gehad zo (h) :
Arouca - Estoril Estoril to win @ 2.80 (y)
Crystal Palace - Leeds United Crystal Palace +1 HCP @ 1.48 (y)
Nottingham - Southampton Southampton +1 HCP @ 1.55 (y)
Hopen dat ik deze tendens vanavond door kan zetten :)
Valencia - Real Sociedad Valencia to win @ 1.45
Benfica - Vitoria Setubal Benfica -1 HCP @ 1.44
Porto - Rio Ave Porto -1 HCP @ 1.44
Combined odd @ 3.01
PSG - Toulouse PSG to win @ 1.55
Real Mallorca - Real Madrid Madrid -1 HCP @ 1.72
Combined odd @ 2.66
Succes allen!
(a)
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:
Valencia - Real Sociedad Valencia to win @ 1.45 (n)
Benfica - Vitoria Setubal Benfica -1 HCP @ 1.44 (y)
Porto - Rio Ave Porto -1 HCP @ 1.44 (y)
Combined odd @ 3.01 (n)
PSG - Toulouse PSG to win @ 1.55 (y)
Real Mallorca - Real Madrid Madrid -1 HCP @ 1.72 (n)
Combined odd @ 2.66 (n)

Ging weer lekker gisterenavond :( :P. Nu hopen dat de volgende bets me meer geluk brengen...
Sivasspor - Ankaragucu Over 2.5 @ 1.65
Atletico Madrid - Villarreal Atletico Madrid to win @ 1.70
Lazio Roma - Atalantal Lazio Roma to win @ 1.80
Combined odd @ 3.06
Good luck all!
0 Vind ik leuk's
Mooi, Sivasspor is binnen (3-0 gewonnen). Atletico Madrid heeft ook zijn werk gedaan (ook 3-0). Nu moet Lazio met een man meer de 1-0 vasthouden of uitbreiden.
Het lijkt er op dat ik een 'middagwedder' ben :P.
Heb er even een combi bij geplaatst, kijken hoever mijn geluk vandaag reikt.
Sparta Rotterdam - FC Zwolle over 2.5 @ 1.65
Newcastle United - QPR Newcastle to win @ 1.75
Combined odd @ 2.89
:d
0 Vind ik leuk's
Lekkere combitjes ;) Hoop dat Zwolle hun plicht ook doet (Y)
Geinige titel trouwens van deze topic (y) Gr uit Twente ;)
0 Vind ik leuk's
20vthengelo:

Ging weer lekker gisterenavond :( :P. Nu hopen dat de volgende bets me meer geluk brengen...
Sivasspor - Ankaragucu Over 2.5 @ 1.65
Atletico Madrid - Villarreal Atletico Madrid to win @ 1.70
Lazio Roma - Atalantal Lazio Roma to win @ 1.80
Combined odd @ 3.06
Good luck all!

Lekker begin van de dag :d
0 Vind ik leuk's
Jaja dat is heerlijk zo! (h)

Ik heb er nog even een combi bijgeplaatst, ook met een redelijke winkans:
Juventus - Cagliari Juventus to win @ 1.33
Genoa - Udinese X2 @ 1.30
Leixoes - Belenenses 1X @ 1.20
Combined odd @ 2.07
;-)
0 Vind ik leuk's
Vandaag weinig zin gehad om 'serieus te wedden'. Ik heb maar eens een keer een funbetje gemaakt:

De eerste (atletico) stemt tot optimisme, maar we hebben nog een lange weg te gaan :P.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.