Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Even uit de roulatie: moderator VonLoite

Dag allen,
Gisteren bereikte ons het vervelende nieuws dat VonLoite (onze moderator en harde werker achter de schermen) per direct is opgenomen in het ziekenhuis. De prognose is dat hij zeker een aantal weken uit de roulatie is en niet op voetbalwedden.net aanwezig kan zijn. Heel vervelend, juist voor hem. Het goede nieuws is dat het waarschijnlijk niet chronisch is en dat we hem op termijn zeker weer terug gaan zien. We gunnen hem de rust die hij nodig heeft om te herstellen.
Een mooi en dankbaar gebaar, help je mee?
Om onze harde werker VonLoite een hart onder de riem te steken willen we een uniek gebaar maken, vanuit voetbalwedden.net. Hieronder kan je jouw persoonlijke steunbetuiging kwijt waar hij wellicht een beetje van op zal knappen en welke we volgende week maandag gaan verzamelen en aanbieden.
We zien jullie steunbetuigingen graag tegemoet en rekenen op jullie medewerking!
Mario, Capitano, alle tekstschrijvers en moderators
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 23-09-2013 12:03 Leden topics
in 23-09-2013 12:03 Leden topics
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sterkte en beterschap VonLoite en tot snel op de website!
0 Vind ik leuk's
sterkte en veel beterschap
hopen op een snel herstel
0 Vind ik leuk's
Da gullie bedankt zeit da witte!!!!!
vw-crew:
Een kleine update over VonLoite:
Het gaat helaas nog niet heel veel beter de laatste dagen. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis en mag daar voorlopig nog niet weg. Praten gaat moeilijk en ook bijvoorbeeld het bedienen van zijn mobiele telefoon kost al te veel moeite. We zullen morgen alle reacties uitprinten en aan hem overhandigen.
Mocht je dus nog een laatste steunbetuiging hebben... plaats deze voor vrijdag 15:00!
Dat klinkt behoorlijk ernstig trouwens. Overbodig om te zeggen natuurlijk, maar hopelijk gaat het snel beter.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Veel sterkte toegewenst Vonloite. Hopen dat het snel weer wat beter met je gaat.
0 Vind ik leuk's
We zijn vanavond even bij VonLoite op bezoek geweest en hebben jullie reacties overhandigd. Hier was hij erg blij mee en gaf hem veel steun. Het ging de laatste dagen niet écht slechter meer maar ook niet beter. Hij zal een lange weg nodig hebben voor 100% herstel maar zijn humor is hij niet kwijt, gelukkig!
Hij heeft ook aangegeven dat hij 100% zeker terugkomt op deze site. Mooi, dat doet ons deugd. Eventuele updates zullen we in dit topic plaatsen. Allemaal erg bedankt voor de reacties, dat zal hem zeker sterken.
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Veel sterkte, kom sterker terug! (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Sterkte, hopen dat het snel beter wordt dan!
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Heel veel sterkte en hopen op een voorspoedig herstel! (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Sterkte. Hopen dat het weer snel beter met je gaat en gauw terug komt.
0 Vind ik leuk's
VonLoite kan af en toe dit forum topic in de gaten houden. Even namens hem.... bedankt voor alle beterwensen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.