Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Funcombi's van Deniocus

Hoi Iedereen,

Ik speel nog al wat funcombi's en ga ze steeds beter hitten:

1
0
1 likes
Gestart door
Country flagdeniocus
12-08-2020 18:18 in Leden topics
18 reacties

Een kleinere combi vandaag, maar zeker haalbaar:

2
0
2 likes

Vandaag wel een funcombi met goals.

Totale odd van 42!

1
0
1 likes

Hierbij de funcombi:

1
0
1 likes
Op vr. aug.. 2020, 09:14 schreef deniocus:

Vandaag wel een funcombi met goals.

Totale odd van 42!

Gozer wat een heerlijke combi, ik had er 30 op gezet, 1 wedstrijd minder want die kon ik niet vinden. Nu 0-0 bij Stjarnan en ik heb ‘m voor 850 uitgecashed, ik durf niet meer te wachten, haha!

Thanks voor het delen!

2
0
2 likes
Op vr. aug.. 2020, 10:44 schreef deniocus:

Hierbij de funcombi:

ik denk dat hier alles juist is, behalve die goal voor Messi niet, wat een eeuwige zonde pfffffff

0
0
0 likes
it's all about the money ;)
Op vr. aug.. 2020, 23:09 schreef yellowboy:
Op vr. aug.. 2020, 10:44 schreef deniocus:

Hierbij de funcombi:

ik denk dat hier alles juist is, behalve die goal voor Messi niet, wat een eeuwige zonde pfffffff

Outside box goal?

0
0
0 likes

En ook Alcantara geen card dacht ik

0
0
0 likes

Leuk dat jullie hebben meegespeeld van de week! Ik heb er zelf niks aan verdiend, maar gelukkig anderen wel :)

Voor vandaag odd 45. Heb zelf een freebet van 5 erop gezet!

Succes weer iedereen!

1
0
1 likes

Betbuild op de CL:

0
0
0 likes

Vandaag weer veel voetbal. Daarom een mooie combi weer:

ODD 217!!

3
0
3 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal