Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: De Klijn methode

Na twee maanden van testen, testen en nog eens testen wil ik graag de volgende wedstrategie met jullie delen.
De Klijn methode, waarom deze naam? Omdat ik deze methode nog nooit eerder gezien had bij een andere wedder, dus vandaar.
De Uitleg:
Mijn bets bestaan uit een combo van maximaal drie teams met een odd van rond de 2, maar meestal speel ik singles. Ik speel dus op ploegen in de competitie die de vorige wedstrijd verloren hebben en naar mijn idee iets goed willen maken voor eigen publiek. Ik speel daarom ook altijd op het thuisspelende team in deze strategie. Maar dit niet alleen de tegenstander moet een gewonnen partij hebben gespeeld de vorige wedstrijd. Ook kijk ik naar de inviduele kwaliteiten van deze teams en het liefste speel ik op competitiewedstrijd waar het niveau min of meer aan elkaar gewaagd is, waar de kans kleiner is dat een desbetreffende speler het verschil kan maken in een wedstrijd. Ook kijk ik naar de wedstrijdgeschiedenis dat doe ik om een goed beeld te krijgen over de krachtsverhoudingen in het verleden over deze wedstrijd. Laat ik een voorbeeld nemen van afgelopen zaterdag 22-02-2013 HSV - Borussia Dortmund. Dortmund heeft de vorige wedstrijd gewonnen en HSV heeft die vorige week in de competitie een grote domper te verwerken gekregen door het verlies bij Braunschweig. Iedereen verwacht dat Dortmund makkelijk wint, daardoor neemt het verwachtingspatroon enorm af bij het HSV wat dus thuisspeelt. Ik bet dus op de 1X voor HSV, en HSV wint met 3-0. Dit kan geluk zijn, kwaliteit je kunt het zelf invullen zoals je wilt, maar eindstand is wel dat ik geld gewonnen heb met deze methode. Je moet een beetje over dit soort wedstrijden kunnen filosoferen waarom HSV zal gaan winnen vandaag, bij voorbaat lijkt deze bet gewoon kansloos, maar je pakt hem wel. Dit is één van de velen voorbeelden die ik hier in dit topic noem.
Belangrijke regels bij deze methode:
- Bet altijd, maar dan ook altijd op de thuisspelende ploegen
- Bet op de ploegen die een vorige competitiewedstrijd verloren hebben en de tegenstanders die gewonnen of gelijk hebben gespeeld.
- Speel altijd 1X of DNB voor de thuisspelende ploeg (Dus niet Home team to win, altijd een extra zekerheid inbouwen.)
- Speel geen bekerwedstrijden met deze methode! Ook geen CL of Europa League.
Snap je iets niet van deze uitleg? Heb je vragen? Stel ze gerust in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 22-02-2014 23:48 Leden topics
in 22-02-2014 23:48 Leden topics
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73 (Void)
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53

Een matige dag was het vandaag.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73 (Void)
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53

Een matige dag was het vandaag.

Heb je vanaf het begin gevolgd. Je maakt niet dikke winst maar toch wel winst en af en toe dan een klein verlies. Ik vind dit een leuk topic en ik blijf zeker met je meespelen. Wanneer komt het volgende bericht met de tips? hehe
0 Vind ik leuk's
worteleter:
klijn4:
klijn4:
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73 (Void)
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53

Een matige dag was het vandaag.

Heb je vanaf het begin gevolgd. Je maakt niet dikke winst maar toch wel winst en af en toe dan een klein verlies. Ik vind dit een leuk topic en ik blijf zeker met je meespelen. Wanneer komt het volgende bericht met de tips? hehe

Ja klopt, dit is voor mijn tactiek nog slecht, maja wellicht komt al het goede nog!
Voor vandaag heb ik helaas maar twee geschikte wedstrijdjes gevonden met dit systeem.
Sion - Young Boys 1X @ 1,83
Coatepeque - Heredia DNB Coatepeque @ 1,60
0 Vind ik leuk's
klijn4:
worteleter:
klijn4:
klijn4:
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73 (Void)
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53

Een matige dag was het vandaag.

Heb je vanaf het begin gevolgd. Je maakt niet dikke winst maar toch wel winst en af en toe dan een klein verlies. Ik vind dit een leuk topic en ik blijf zeker met je meespelen. Wanneer komt het volgende bericht met de tips? hehe

Ja klopt, dit is voor mijn tactiek nog slecht, maja wellicht komt al het goede nog!
Voor vandaag heb ik helaas maar twee geschikte wedstrijdjes gevonden met dit systeem.

Sion - Young Boys 1X @ 1,83
Coatepeque - Heredia DNB Coatepeque @ 1,60

Heerlijke winst vandaag, bij Sion werd ik voor gek verklaard in de chat, kon zelfs nog een handicap zetten voor Sion want Sion won met 3-0. En hulde voor Coatepeque, stonden 2-0 voor, werd 2-2 moesten met 9 man verder na 2 rode kaarten en wonnen alsnog met 3-2 in de laatste minuten.. Al met al een lekker betdaggie, morgen weer tips!
0 Vind ik leuk's
klijn4:
klijn4:
worteleter:
klijn4:
klijn4:
Voor vandaag:
Swindon - Crawley Town DNB Swindon @ 1,73 (Void)
Exeter - Wycombe DNB Exeter @ 1,73
Portsmouth - Accrington DNB Portsmouth @ 1,53

Een matige dag was het vandaag.

Heb je vanaf het begin gevolgd. Je maakt niet dikke winst maar toch wel winst en af en toe dan een klein verlies. Ik vind dit een leuk topic en ik blijf zeker met je meespelen. Wanneer komt het volgende bericht met de tips? hehe

Ja klopt, dit is voor mijn tactiek nog slecht, maja wellicht komt al het goede nog!
Voor vandaag heb ik helaas maar twee geschikte wedstrijdjes gevonden met dit systeem.

Sion - Young Boys 1X @ 1,83
Coatepeque - Heredia DNB Coatepeque @ 1,60

Heerlijke winst vandaag, bij Sion werd ik voor gek verklaard in de chat, kon zelfs nog een handicap zetten voor Sion want Sion won met 3-0. En hulde voor Coatepeque, stonden 2-0 voor, werd 2-2 moesten met 9 man verder na 2 rode kaarten en wonnen alsnog met 3-2 in de laatste minuten.. Al met al een lekker betdaggie, morgen weer tips!

Heb em spijtig genoeg ook niet meegespeeld :( Dacht deze 2 lukken echt niet maar zo zie je maar weer.
0 Vind ik leuk's
Dus straks zou je adelaide spelen, vorige wedstrijd uit met 4-3 verloren, en tegenstander wonnen vorige wedstrijd met 4-1.. Adelaide speelt nu thuis, winst @2 / DNB @1,45 / 1x @1,27
0 Vind ik leuk's
Ja klopt, ik speel Adelaide DNB in een combo, echter vond ik de odd daarvoor niet zo bijzonder, daarom heb ik die hier ook niet vermeld.
0 Vind ik leuk's
Met succes! (y)
Ga het vaker volgen
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag heb ik weer drie tips met behulp van deze tactiek:
Hoffenheim II - Homburg DNB Hoffenheim II @ 1,83
Borussia Mönchengladbach II - Fortuna Düsseldorf II DNB Borussia Mönchengladbach II @ 1,67
Almere City - Jong PSV DNB Almere City @ 1,80
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.