Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips door goldentipklaaf

Hallo Dames,
Voor aankomend weekend heb ik een verassing in petto!! Nec gaat punten pakken!
Nec-Heereveen staat op het programma aanstaand weekend en zoals velen van ons weten is dat een speciaal duel voor Breuer, spelend tegen zn oude club, zal der dus alles aan doen om de wedstrijd goed af te sluiten. Breuer zelf blijft er nuchter onder, volgens hem is dit een wedstrijd als alle andere, maar diegene die breuer een beetje kennen weten dat ie zal gaan vlammen!
Nog een bijkomende factor is dat Keeper Nordfeldt met nieuwe handschoenen speelt, ik ben bang dat dit niet goed uit gaat pakken. Niet al te slim, daags voor een belangrijke uitwedstrijd van handschoenen verwisselen. Oud keeper van onder meer heereveen en ajax, Hans Vonk, deelde mijn mening en gaf aan dat die zelf alleen in de winsterstop van handschoenen wisselden zodat ie tijd genoeg had om te wennen.
Al met al lijkt een 1X mij een sterke bet.
Nog een tip, Nick vd Velden to score!
Nick vd Velden zal aankomend weekend het veld betreden met de gedachte dat zijn broer jarig is, 26 jaar!, hierdoor zal die gretiger dan ooit zijn en zal die zijn goal willen opdragen aan z'n broertje.
Nick zelf is gebrand om te scoren. Zo heb ik uit bronnen gehoord dat hij na de woensdagmiddag training wel 1,5!!! uur langer is doorgetraind om z'n schot te perfectioneren. Met regelmaat viel het schot in de kruising, met de verfijnde wreeftrap komt het wel goed dit weekend!
Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar goldentipklaaf
Country flaggoldentipklaaf in 25-10-2013 12:23 Leden topics
in 25-10-2013 12:23 Leden topics
35 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo Dames,
Voor aankomend weekend heb ik een verassing in petto!! Nec gaat punten pakken!
Nec-Heereveen staat op het programma aanstaand weekend en zoals velen van ons weten is dat een speciaal duel voor Breuer, spelend tegen zn oude club, zal der dus alles aan doen om de wedstrijd goed af te sluiten. Breuer zelf blijft er nuchter onder, volgens hem is dit een wedstrijd als alle andere, maar diegene die breuer een beetje kennen weten dat ie zal gaan vlammen!
Nog een bijkomende factor is dat Keeper Nordfeldt met nieuwe handschoenen speelt, ik ben bang dat dit niet goed uit gaat pakken. Niet al te slim, daags voor een belangrijke uitwedstrijd van handschoenen verwisselen. Oud keeper van onder meer heereveen en Ajax, Hans Vonk, deelde mijn mening en gaf aan dat die zelf alleen in de winsterstop van handschoenen wisselden zodat ie tijd genoeg had om te wennen.
Al met al lijkt een 1X mij een sterke bet.
Nog een tip, Nick vd Velden to score!
Nick vd Velden zal aankomend weekend het veld betreden met de gedachte dat zijn broer jarig is, 26 jaar!, hierdoor zal die gretiger dan ooit zijn en zal die zijn goal willen opdragen aan z'n broertje.
Nick zelf is gebrand om te scoren. Zo heb ik uit bronnen gehoord dat hij na de woensdagmiddag training wel 1,5!!! uur langer is doorgetraind om z'n schot te perfectioneren. Met regelmaat viel het schot in de kruising, met de verfijnde wreeftrap komt het wel goed dit weekend!
Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
kan niet fout gaan (y) (y) :d :d :d
0 Vind ik leuk's
dit zijn die goede tips bedankt goldentipklaaf (y)
0 Vind ik leuk's
Welke stake beveel je aan? all in? 10/10?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
goldentipklaaf:
Hallo Dames,
Voor aankomend weekend heb ik een verassing in petto!!

Kan een begrafenis ook geregeld worden?
0 Vind ik leuk's
welk merk handschoenen heeeft ie nu?
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
tattooaces:
welk merk handschoenen heeeft ie nu?

Dat zou ik dan ook wel willen weten voor ik all in ga..
0 Vind ik leuk's
Bedankt goldentipklaaf voor de tips, speel ze weer mee!
Succes met je topic verder nog
0 Vind ik leuk's
goldentipibaa:
dit zijn die goede tips bedankt goldentipklaaf (y)
goldentipibaa:
dit zijn die goede tips bedankt goldentipklaaf (y)
!!
0 Vind ik leuk's
zulke info over een match kom je niet vaak tegen moet er keihard om :( zo funny hahahaa ga zo door klaaf mooie onderbouwing (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.