Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brentinho

Hoi iedereen,

Mijn naam is Brent. Ik ben 21 jaar oud en ben afkomstig van België
Sinds mijn 15de plaats ik regelmatig een gokje op voetbalwedstrijden, wat redelijk positief bleek uit te draaien. Daarom start ik héél graag mijn eigen topic hier op voetbalwedden! Bijna dagelijks zal ik via dit topic mijn bets en tips delen met jullie, de meeste van mijn bets zullen ook onderbouwd zijn.

Hieronder vind je wat informatie i.v.m. mijn topic:

Start Bankroll: € 200
Bets: enkel single bets (op lange termijn het enige wat winstgevend kan zijn!)
Noteringen: vanaf 1.50 (geen bets van 1.05 etc!)
Inzet: Maximum 1/50 van bankroll
Favoriete competitie: Belgische Jupiler Pro League
Verwachtingen: Wekelijks de bankroll verhogen met 5%

Waarom zou je mijn topic in hemelsnaam moeten volgen?

- Al 6jaar 'ervaring'
- herken value
- geen zotte bets, wel rustig positieve bankroll opbouwen.
- dagelijks met voetbal bezig
- zelf op hoogste niveau gevoetbald (jeugdreeksen)

Kan ik enkele adelbrieven voorleggen?

- Sinds een 2tal weken ben ik een actieve gebruiker van voetbalwedden en plaatste ik +40 tips. Voor 2015/07 haalde ik een ROI van 119,39 en voor 2015/08 zit ik aan een ROI van 124.75 na een 15tal tips. Dit wilt nog helemaal niets zeggen natuurlijk, (hopelijk is mijn ROI na 250 tips nog steeds positief!) maar ik zou het ook niet helemaal als ‘beginnersgeluk’ verwoorden.

- Omdat je minimaal 25posts moest hebben geplaatst om een eigen topic te mogen openen, heb ik dit weekend mijn tips al geplaatst onder het forum: Voetbaltips voor vandaag. Ik had een totale inzet van €20 en een pay-out van €25,20

KAA Gent - KRC Genk: BTTS (@1.83 - betfirst) - €4 [Uitslag 1-0 / FOUT]
Midtjylland - Odense: 1 (@2.05 - Betfirst) - €3. [Uitslag 1-0 / CORRECT]
Bourg Peronnas - Le Havre: 2 (@3.10 - Betfirst) - €2. [Uitslag: 1-3 / CORRECT]
Nurnberg - Heidenheim: 1 (@2.05 - Betfirst) - €1. [Uitslag: 3-2 / CORRECT]

Waasland-Beveren - Kortrijk: 1DNB (@2.30 - 888sport) - €3 [Uitslag: 2-1 / CORRECT]
Mouscron-Peruwelz - St.Truiden: 2DNB (@1.95 - mybet) - €2 [Uitslag: 0-2 / CORRECT]
Club Brugge - KV Mechelen: BTTS (@1.80 Betsafe) - €3 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Paris Saint Germain - Lyon: BTTS (@2.23 - 888Sport) - €2 [Uitslag: 2-0 / FOUT]

Bon, ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan laten meegenieten van enkele mooie tips en jullie kan helpen om een positieve bankroll te bekomen en te behouden!

Indien jullie vragen hebben i.v.m. enkele tips of de onderbouwing ervan, kunnen jullie mij altijd contacteren via pm.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brentinho
Country flagbrentinho in 3-08-2015 11:18 Leden topics
in 3-08-2015 11:18 Leden topics
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oke, ik kan het niet laten om nog 1 betje te plaatsen voor vandaag:

Monaco - Young Boys: U3,5 (@1,45 - Mybet) - €2,5
- Ik praat niet graag over zekerheden in de voetbalwereld. Maar dit lijkt mij er toch dicht bij aan te leunen.
Monaco is reeds geplaatst (waardoor niemand zich 200% zal geven) en Young Boys mist zijn topschutter. Daarboven kan Monaco uitblinken in verdedigen, zeker thuis! Oké, normaal zou ik niet onder de @1,50 notering duiken, maar deze hoort wat mij betreft er juist nog bij!
0 Vind ik leuk's
20u00
Wat denk je vandaag van Temse (titelkandidaat in 3e) tegen Antwerp (titelkandidaat in 2e)?1X@1.80 Tipico@1.95 mybet
http://www.oddsportal.com/soccer/world/club-friendly/temse-fc-antwerp-2XMyPjv5/#double;2
Voor beiden begint de comp op wo 12/08

FT (1-2) 3-4 91'
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
20u00
Wat denk je vandaag van Temse (titelkandidaat in 3e) tegen Antwerp (titelkandidaat in 2e)?1X@1.80 Tipico@1.95 mybet
http://www.oddsportal.com/soccer/world/club-friendly/temse-fc-antwerp-2XMyPjv5/#double;2
Voor beiden begint de comp op wo 12/08


Voor FC Antwerp is het de laatste oefenmatch van de (geslaagde) voorbereiding. Tussen deze wedstrijd en de wedstrijd van 12/08 zit er nog een dikke week.
Ik verwacht dat FC Antwerp met hun sterkst mogelijk elftal zal aantreden, waardoor zij licht favoriet zijn. De wedstrijd staat trouwens in het teken van het overlijden van Collin Andrews. Ik verwacht een overwinning van FC Antwerp (@1,80 - Betvictor), maar zelf bet ik niet. Oefenwedstrijden zijn verradelijk :)
0 Vind ik leuk's
brentinho:
boempatat:
20u00
Wat denk je vandaag van Temse (titelkandidaat in 3e) tegen Antwerp (titelkandidaat in 2e)?1X@1.80 Tipico@1.95 mybet
http://www.oddsportal.com/soccer/world/club-friendly/temse-fc-antwerp-2XMyPjv5/#double;2
Voor beiden begint de comp op wo 12/08


Voor FC Antwerp is het de laatste oefenmatch van de (geslaagde) voorbereiding. Tussen deze wedstrijd en de wedstrijd van 12/08 zit er nog een dikke week.
Ik verwacht dat FC Antwerp met hun sterkst mogelijk elftal zal aantreden, waardoor zij licht favoriet zijn. De wedstrijd staat trouwens in het teken van het overlijden van Collin Andrews. Ik verwacht een overwinning van FC Antwerp (@1,80 - Betvictor), maar zelf bet ik niet. Oefenwedstrijden zijn verradelijk :)

Dit artikel gevonden:
http://www.rafc.be/preview/1752
waarin oa dit staat:
Dat KSV Temse alle kwaliteiten heeft om het de Great Old lastig te maken dinsdag, staat buiten kijf. Met Ringoot, Vertonghen, Moumou, Weydisch, Sene, Ceesay en … Stavros Glouftsis, heeft het heel wat tweedeklasse-ervaring rondlopen.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
brentinho:
04/08/2015

Single Bet:

Molde - Dinamo Zagreb: U2,5 (@1,75 - Sbobet) - €2
- De vorige wedstrijd eindigde op een 1-1 gelijkspel. Hierdoor heeft Molde een licht voordeel voor de kwalificatie. Ik spreek mij niet uit over wie deze wedstrijd gaat winnen. Maar ik voorspel een Under 2,5. Beide ploegen zullen een afwachtende houding aannemen om niet in het mes van de andere te lopen. Ook heeft Molde een goede thuisreputatie qua tegendoelpunten. In de Noorse competitie is het de op één na beste ploeg qua tegendoelpunten. Molde kan zich dan ook volledig richten op het verdedigen van het 1-1 resultaat. Indien D.Zagreb toch op voorsprong zou komen, zie ik Molde niet instaat dit nog op te halen en zou een U2,5 ook in dit scenario een mooie kans op slagen hebben!

Monaco - Young Boys: U3,5 (@1,45 - mybet) - €2,5
- Ik praat niet graag over zekerheden in de voetbalwereld. Maar dit lijkt mij er toch dicht bij aan te leunen.
Monaco is reeds geplaatst (waardoor niemand zich 200% zal geven) en Young Boys mist zijn topschutter. Daarboven kan Monaco uitblinken in verdedigen, zeker thuis! Oké, normaal zou ik niet onder de @1,50 notering duiken, maar deze hoort wat mij betreft er juist nog bij!


Bankroll: €201,42
0 Vind ik leuk's
brentinho:
boempatat:
20u00
Wat denk je vandaag van Temse (titelkandidaat in 3e) tegen Antwerp (titelkandidaat in 2e)?1X@1.80 Tipico@1.95 mybet
http://www.oddsportal.com/soccer/world/club-friendly/temse-fc-antwerp-2XMyPjv5/#double;2
Voor beiden begint de comp op wo 12/08


Voor FC Antwerp is het de laatste oefenmatch van de (geslaagde) voorbereiding. Tussen deze wedstrijd en de wedstrijd van 12/08 zit er nog een dikke week.
Ik verwacht dat FC Antwerp met hun sterkst mogelijk elftal zal aantreden, waardoor zij licht favoriet zijn. De wedstrijd staat trouwens in het teken van het overlijden van Collin Andrews. Ik verwacht een overwinning van FC Antwerp (@1,80 - Betvictor), maar zelf bet ik niet. Oefenwedstrijden zijn verradelijk :)
0 Vind ik leuk's
brentinho:
brentinho:
boempatat:
20u00
Wat denk je vandaag van Temse (titelkandidaat in 3e) tegen Antwerp (titelkandidaat in 2e)?1X@1.80 Tipico@1.95 mybet
http://www.oddsportal.com/soccer/world/club-friendly/temse-fc-antwerp-2XMyPjv5/#double;2
Voor beiden begint de comp op wo 12/08


Voor FC Antwerp is het de laatste oefenmatch van de (geslaagde) voorbereiding. Tussen deze wedstrijd en de wedstrijd van 12/08 zit er nog een dikke week.
Ik verwacht dat FC Antwerp met hun sterkst mogelijk elftal zal aantreden, waardoor zij licht favoriet zijn. De wedstrijd staat trouwens in het teken van het overlijden van Collin Andrews. Ik verwacht een overwinning van FC Antwerp (@1,80 - Betvictor), maar zelf bet ik niet. Oefenwedstrijden zijn verradelijk :)


gelukzak :p in de 91' 3-4
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
brentinho:
Ik zal meteen ook mijn tips delen voor morgen i.v.m. de 3de voorronde van de Champions League.
Hier komen geen tips meer bij!

05/08/2015

Single bets:

Club Brugge – Panathinaikos: Club Brugge TQ (@2,15 – Betfirst) - €2
- Club Brugge had in de heenwedstrijd het verschil al moeten maken tegen 10 Grieken. Zaterdag speelde Club bijzonder goed tegen KV Mechelen, daar moet het zeker vertrouwen uit getankt hebben. Ik zet voor deze wedstrijd maar €2 in, omdat ik hier misschien méér mijn Belgenhart laat spreken dan het gezond verstand. Maar @2,15 is ook wel een mooie notering om single te spelen.

Sparta Praag – CSKA Moskou: CSKA Moskou TQ (@2,00 – Betfirst) - €2
- Ook voor deze wedstrijd zet ik maar €2 in. CSKA Moskou moet kwalitatief gezien de betere zijn van Sparta Praag. De Russische bazen in Moskou verwachten ook niets anders dan de kwalificatie voor de volgende ronde. CSKA Moskou is trouwens uitstekende begonnen aan de Russische competitie met een 9/9 en zonder één tegendoelpunt! De uitploeg is een Russische topper met veel Europese ervaring die het gewoon moet halen van een degelijke Tsjechische ploeg, punt.

Qarabeg – Celtic: 1DNB (@2,05 – Mybet) - €2
- Qarabeg heeft het Celtic knap lastig gemaakt in de heenwedstrijd. Ik heb het vroeger al eens op voetbalwedden geplaatst; Oost-Europese ploegen zijn thuis altijd in het voordeel. Ze hebben geen lange vlucht in de benen, zijn beter gewend aan hun temperaturen (Momenteel zéér warm in Azerbeidjan, +35°C!), hebben het thuisvoordeel etc. Celtic is ook niet de ploeg die een wedstrijd gaat winnen met 3 of 4 doelpunten verschil. Ik zie ze vanuit hun defensie de 1-0 voorsprong verdedigen waardoor een draw niet uit te sluiten valt. Toch zal Qarabeg 1x moeten scoren om de kwalificatie af te dwingen. Daarom plaats ik 1DNB.

Shakhtar Donetsk – Fenerbache: Shaktar TQ (@2,00 – Betfirst) - €1
- Net zoals ik hierboven al vermeld heb speel ik altijd in het voordeel van de Oost-Europese ploegen.
Deze wedstrijd zal een dubbeltje op zijn kant worden. Beide ploegen hebben een mooi elftal, waardoor de wedstrijd zal beslist worden door de details. Net daarom zet ik voor deze wedstrijd maar €1 in.
brentinho:
Ik zal meteen ook mijn tips delen voor morgen i.v.m. de 3de voorronde van de Champions League.
Hier komen geen tips meer bij!

05/08/2015

Single bets:

Club Brugge – Panathinaikos: Club Brugge TQ (@2,15 – Betfirst) - €2
- Club Brugge had in de heenwedstrijd het verschil al moeten maken tegen 10 Grieken. Zaterdag speelde Club bijzonder goed tegen KV Mechelen, daar moet het zeker vertrouwen uit getankt hebben. Ik zet voor deze wedstrijd maar €2 in, omdat ik hier misschien méér mijn Belgenhart laat spreken dan het gezond verstand. Maar @2,15 is ook wel een mooie notering om single te spelen.

Sparta Praag – CSKA Moskou: CSKA Moskou TQ (@2,00 – Betfirst) - €2
- Ook voor deze wedstrijd zet ik maar €2 in. CSKA Moskou moet kwalitatief gezien de betere zijn van Sparta Praag. De Russische bazen in Moskou verwachten ook niets anders dan de kwalificatie voor de volgende ronde. CSKA Moskou is trouwens uitstekende begonnen aan de Russische competitie met een 9/9 en zonder één tegendoelpunt! De uitploeg is een Russische topper met veel Europese ervaring die het gewoon moet halen van een degelijke Tsjechische ploeg, punt.

Qarabeg – Celtic: 1DNB (@2,05 – Mybet) - €2
- Qarabeg heeft het Celtic knap lastig gemaakt in de heenwedstrijd. Ik heb het vroeger al eens op voetbalwedden geplaatst; Oost-Europese ploegen zijn thuis altijd in het voordeel. Ze hebben geen lange vlucht in de benen, zijn beter gewend aan hun temperaturen (Momenteel zéér warm in Azerbeidjan, +35°C!), hebben het thuisvoordeel etc. Celtic is ook niet de ploeg die een wedstrijd gaat winnen met 3 of 4 doelpunten verschil. Ik zie ze vanuit hun defensie de 1-0 voorsprong verdedigen waardoor een draw niet uit te sluiten valt. Toch zal Qarabeg 1x moeten scoren om de kwalificatie af te dwingen. Daarom plaats ik 1DNB.

Shakhtar Donetsk – Fenerbache: Shaktar TQ (@2,00 – Betfirst) - €1
- Net zoals ik hierboven al vermeld heb speel ik altijd in het voordeel van de Oost-Europese ploegen.
Deze wedstrijd zal een dubbeltje op zijn kant worden. Beide ploegen hebben een mooi elftal, waardoor de wedstrijd zal beslist worden door de details. Net daarom zet ik voor deze wedstrijd maar €1 in.


Speel ipv Brugge winst Brugge haalt volgende ronde, odd is veel hoger en een meer safe bet :-)
0 Vind ik leuk's
Speel ipv Brugge winst Brugge haalt volgende ronde, odd is veel hoger en een meer safe bet :-)

Club Brugge TQ = to qualify :)
0 Vind ik leuk's
brentinho:


05/08/2015

Single bets:

Club Brugge – Panathinaikos: Club Brugge TQ (@2,15 – Betfirst) - €2 [Uitslag: Club Brugge door de naar volgende ronde!]
- Club Brugge had in de heenwedstrijd het verschil al moeten maken tegen 10 Grieken. Zaterdag speelde Club bijzonder goed tegen KV Mechelen, daar moet het zeker vertrouwen uit getankt hebben. Ik zet voor deze wedstrijd maar €2 in, omdat ik hier misschien méér mijn Belgenhart laat spreken dan het gezond verstand. Maar @2,15 is ook wel een mooie notering om single te spelen.

Sparta Praag – CSKA Moskou: CSKA Moskou TQ (@2,00 – Betfirst) - €2 [Uitslag: CSKA Moskou door de naar volgende ronde!]
- Ook voor deze wedstrijd zet ik maar €2 in. CSKA Moskou moet kwalitatief gezien de betere zijn van Sparta Praag. De Russische bazen in Moskou verwachten ook niets anders dan de kwalificatie voor de volgende ronde. CSKA Moskou is trouwens uitstekende begonnen aan de Russische competitie met een 9/9 en zonder één tegendoelpunt! De uitploeg is een Russische topper met veel Europese ervaring die het gewoon moet halen van een degelijke Tsjechische ploeg, punt.

Qarabeg – Celtic: 1DNB (@2,05 – Mybet) - €2 [Uitslag: 0-0]
- Qarabeg heeft het Celtic knap lastig gemaakt in de heenwedstrijd. Ik heb het vroeger al eens op voetbalwedden geplaatst; Oost-Europese ploegen zijn thuis altijd in het voordeel. Ze hebben geen lange vlucht in de benen, zijn beter gewend aan hun temperaturen (Momenteel zéér warm in Azerbeidjan, +35°C!), hebben het thuisvoordeel etc. Celtic is ook niet de ploeg die een wedstrijd gaat winnen met 3 of 4 doelpunten verschil. Ik zie ze vanuit hun defensie de 1-0 voorsprong verdedigen waardoor een draw niet uit te sluiten valt. Toch zal Qarabeg 1x moeten scoren om de kwalificatie af te dwingen. Daarom plaats ik 1DNB.

Shakhtar Donetsk – Fenerbache: Shaktar TQ (@2,00 – Betfirst) - €1 [Uitslag: Shaktar Donetsk door naar de volgende ronde!]
- Net zoals ik hierboven al vermeld heb speel ik altijd in het voordeel van de Oost-Europese ploegen.
Deze wedstrijd zal een dubbeltje op zijn kant worden. Beide ploegen hebben een mooi elftal, waardoor de wedstrijd zal beslist worden door de details. Net daarom zet ik voor deze wedstrijd maar €1 in.


Inzet: €7
Pay-out: €12,30

Bankroll: €206,72
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.