Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brentinho

Hoi iedereen,

Mijn naam is Brent. Ik ben 21 jaar oud en ben afkomstig van België
Sinds mijn 15de plaats ik regelmatig een gokje op voetbalwedstrijden, wat redelijk positief bleek uit te draaien. Daarom start ik héél graag mijn eigen topic hier op voetbalwedden! Bijna dagelijks zal ik via dit topic mijn bets en tips delen met jullie, de meeste van mijn bets zullen ook onderbouwd zijn.

Hieronder vind je wat informatie i.v.m. mijn topic:

Start Bankroll: € 200
Bets: enkel single bets (op lange termijn het enige wat winstgevend kan zijn!)
Noteringen: vanaf 1.50 (geen bets van 1.05 etc!)
Inzet: Maximum 1/50 van bankroll
Favoriete competitie: Belgische Jupiler Pro League
Verwachtingen: Wekelijks de bankroll verhogen met 5%

Waarom zou je mijn topic in hemelsnaam moeten volgen?

- Al 6jaar 'ervaring'
- herken value
- geen zotte bets, wel rustig positieve bankroll opbouwen.
- dagelijks met voetbal bezig
- zelf op hoogste niveau gevoetbald (jeugdreeksen)

Kan ik enkele adelbrieven voorleggen?

- Sinds een 2tal weken ben ik een actieve gebruiker van voetbalwedden en plaatste ik +40 tips. Voor 2015/07 haalde ik een ROI van 119,39 en voor 2015/08 zit ik aan een ROI van 124.75 na een 15tal tips. Dit wilt nog helemaal niets zeggen natuurlijk, (hopelijk is mijn ROI na 250 tips nog steeds positief!) maar ik zou het ook niet helemaal als ‘beginnersgeluk’ verwoorden.

- Omdat je minimaal 25posts moest hebben geplaatst om een eigen topic te mogen openen, heb ik dit weekend mijn tips al geplaatst onder het forum: Voetbaltips voor vandaag. Ik had een totale inzet van €20 en een pay-out van €25,20

KAA Gent - KRC Genk: BTTS (@1.83 - betfirst) - €4 [Uitslag 1-0 / FOUT]
Midtjylland - Odense: 1 (@2.05 - Betfirst) - €3. [Uitslag 1-0 / CORRECT]
Bourg Peronnas - Le Havre: 2 (@3.10 - Betfirst) - €2. [Uitslag: 1-3 / CORRECT]
Nurnberg - Heidenheim: 1 (@2.05 - Betfirst) - €1. [Uitslag: 3-2 / CORRECT]

Waasland-Beveren - Kortrijk: 1DNB (@2.30 - 888sport) - €3 [Uitslag: 2-1 / CORRECT]
Mouscron-Peruwelz - St.Truiden: 2DNB (@1.95 - mybet) - €2 [Uitslag: 0-2 / CORRECT]
Club Brugge - KV Mechelen: BTTS (@1.80 Betsafe) - €3 [Uitslag: 2-0 / FOUT]
Paris Saint Germain - Lyon: BTTS (@2.23 - 888Sport) - €2 [Uitslag: 2-0 / FOUT]

Bon, ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan laten meegenieten van enkele mooie tips en jullie kan helpen om een positieve bankroll te bekomen en te behouden!

Indien jullie vragen hebben i.v.m. enkele tips of de onderbouwing ervan, kunnen jullie mij altijd contacteren via pm.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbrentinho
03-08-2015 09:18 in Leden topics
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt, ik doe mee!
0 Vind ik leuk's
ik speel hem ook mee Brentinho, 2 DNB aan 2.00 (betfirst)! (y)
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Wat een tip Brentinho! Hij wqs zo goed onderbouwd datik hem direct oop DNB heb meegespeeld. Lange tijd0-0 en dan de 0-1 en vastgehouden. Dank!!
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem ook meegespeeld! Dank!
0 Vind ik leuk's
ook van mijnentwege bedankt!! (y) een plezier om u te volgen!!
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Tip2

05/09/2015 - 20h00

[Rood]KSK Heist - SK Deinze: 2 (@2,50 - Unibet) [Uitslag: 1-1]

- SK Deinze is de competitie begonnen met 6op9, waarvan 2 héél moeilijke wedstrijden tegen Lierse & Eupen. De laatste wedstrijd werd winnend afgesloten tegen Lierse (1-0) KSK Heist start met een magere 1op9. Enkel tegen Virton werd een punt behaald, de overige 2 wedstrijden tegen Lommel & Roeselare gingen verloren. Ook zondag zie ik KSK Heist geen punten halen tegen het op papier sterkere SK Deinze. De troepen van Dennis Van Wijk willen dit seizoen een plaatsje bemachtigen bij de zo fel begeerde top8 (Is nodig voor Profvoetbal volgend seizoen in België ) KSK Heist is al enkele jaren een meelopertje in 2de klasse, die het moet hebben van werkkracht, werklust en inzet. SK Deinze beschikt met o.a. Jamaiqe Vandamme (Ex-Oostende), Hans Cornelis (Ex-Cercle), Jonathan Wilmet (Ex-Oostende) Jorn Vermeulen (Ex-Waasland) over enkel spelers met 1ste klasse ervaring. Ik verwacht dat SK Deinze op haar elan doorgaat en zondag de 3punten mee naar Oost-Vlaanderen neemt.

Speel deze tip single (low/medium stake), enkel zo zie ik value op deze bet [/Rood]

Succes volgers! (y)

[B]1-1-0 (Winn/loss/void)

Inzet: €20
Pay-out: €32

Bankroll: + €12[/B]
0 Vind ik leuk's
Speel hem mee low..., mooie onderbouwing !
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem Dnb, idd mooie onderbouwing! Bedankt
0 Vind ik leuk's
Hoi mensen!

Na een tijdje uit roulatie geweest te zijn (wegens privé-redenen) ga ik weer starten met het wekelijks tippen van enkele value-bets.

Olympiacos Piraeus - RSC Anderlecht: Olympiacos TO QUALIFY - @2,40 (unibet)

- Vorige week heb ik aandacht de heenwedstrijd gevolgd. Het was een wonder dat de Grieken geen punt hebben meegesprokkeld uit België.
Olympiacos had de betere kansen en was aanvallend veel sterker dan Anderlecht. Terwijl Olympiacos door de competitie raast, bleef Anderlecht dit weekend onder de verwachtingen tegen het nederige Waasland-Beveren. Het verloor in het Waasland met 1-0 na een zéér povere partij van paars-wit. Hun sterkhouder Defour is ook nog twijfelachtig voor vanavond. De supporters van Anderlecht leggen extra druk op deze partij, na een paar zeer slechte wedstrijden verwachten zij vanavond een reactie van hun ploeg. Maar ik vrees dat die achterwege zal blijven. De thuisploeg zal vooruitgestuuwd worden door hun warme achterban. Ik zie het vanavond zeker kolken in het Georgios Karaiskákisstadion, waar Olympiacos uiteindelijk zich zal kwalificeren voor de volgende ronde.
0 Vind ik leuk's

Het is exact 1 jaar, 10 maanden en 29 dagen geleden dat ik voor het laatst een forumpost heb geplaatst in mijn eigen topic. Vanaf heden wil ik hier terug verandering in brengen en op regelmatige tijdstippen (lees: 2 à 3/week) mijn eigen bets, met motivering, meedelen. Na een tijdje uit roulatie geweest te zijn stel ik voor dat we rustig aan beginnen en met een bankroll van 100 units starten aan onze wederopbouw.  De bets die hier worden gecommuniceerd speel ik zelf ook mee bij mijn favoriete bookmaker nl. Betfirst. Verwacht hier aub geen wereldtips. 

Graag had ik gisteren al gestart met het heropenen van dit topic door het delen van de volgende bet, maar wegens tijdsgebrek was ik genoodzaakt pas deze ochtend mijn eerste forumtopic sinds jaren te plaatsen. 

FC Sheriff - FK Qarabag: 2 - 1 unit - @2,50 
Uitslag: 1-2 

Motivering: De wedstrijd FK Qarabag - FC Sheriff eindigde op 0-0. Toch was Qarabag de betere ploeg. Op basis van de statistieken hadden ze kwalificatie al in de heenwedstrijd op zak moeten steken. 60% balbzit - 17 doelkansen waarvan 7 op kader - 9 corners vs 1 tegen - 1 goalkeeper save vs 5. Daarom koos ik gisteren voor een bet op FK Qarabag. De odds waren bovendien heel aantrekkelijk. 

Als bewijs heb ik mijn wedtip toegevoegd. 

In de loop van de dag volgt een nieuwe wedtip voor deze avond. 

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.