Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Frank Lucas

Hey!
In deze topic ga ik de bets van odd 10 bijhouden. Ik ga proberen om minstens 2 combo per week van odd 10 te plaatsen. Gister ging het goed bij de EL.. Daarnaast zal ik ook mijn save combi s bijhouden.
Voor vandaag:

(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfrank_lucas in 8-11-2013 10:43 Leden topics
in 8-11-2013 10:43 Leden topics
27 reacties
Veel succes man (y)
en het zijn wedstrijden alleen van vandaag, mooi ;-)
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Veel succes! Zitten toch wel wat wedstrijden bij die ik zomaar verkeerd zie gaan, maar we zullen zien!
0 Vind ik leuk's
frank_lucas:

Hey!
In deze topic ga ik de bets van odd 10 bijhouden. Ik ga proberen om minstens 2 combo per week van odd 10 te plaatsen. Gister ging het goed bij de EL.. Daarnaast zal ik ook mijn save combi s bijhouden.
Voor vandaag:

(y) (y) (y)

Ik volg u ! ;)
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem ook met je mee! Voor 4 euries. Alleen heb ik Nigeria U17 eruit gelaten want die vertrouw ik niet, voor de rest goede combi.
0 Vind ik leuk's
wet van murphy gister.. alles wat mis kon gaan ging mis.
Hopen op een goed weekend (y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!

voor vandaag in samenwerking met Pcwolf (y)
0 Vind ik leuk's
Lekker man :d :d :d
Kans: 80%
Je hebt veel wedstrijden waar ik ze apart in 2 combis speel...
0 Vind ik leuk's
ajax x2
psv x2
Rangers 1,5
Forfar 1,5
Vitesse 1x
Real 1,5
Odd 2
Inzet 140
0 Vind ik leuk's
Jammer van latina man... toch nog getwijfeld en niet meegespeeld
0 Vind ik leuk's
Jah erg jammer .. Geen 0-1 Ht meer voor mij ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
24+. Nieuwe leden. Wed minimaal €10 & ontvang een Free Bet gelijk aan je inzet tot €250. Minimale odds 1.50. Geplaatst en afgehandeld binnen 14 dagen na registratie. Alleen winsten van de Fre