Tips van: Frank Lucas
Hey!
In deze topic ga ik de bets van odd 10 bijhouden. Ik ga proberen om minstens 2 combo per week van odd 10 te plaatsen. Gister ging het goed bij de EL.. Daarnaast zal ik ook mijn save combi s bijhouden.
Voor vandaag:

(y) (y) (y)
in 8-11-2013 08:43 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Veel succes man (y)
en het zijn wedstrijden alleen van vandaag, mooi ;-)
en het zijn wedstrijden alleen van vandaag, mooi ;-)
spijt komt altijd te laat
Veel succes! Zitten toch wel wat wedstrijden bij die ik zomaar verkeerd zie gaan, maar we zullen zien!
frank_lucas:
Hey!
In deze topic ga ik de bets van odd 10 bijhouden. Ik ga proberen om minstens 2 combo per week van odd 10 te plaatsen. Gister ging het goed bij de EL.. Daarnaast zal ik ook mijn save combi s bijhouden.
Voor vandaag:
http://i43.tinypic.com/o6egc7.jpg">
(y) (y) (y)
Hey!
Voor vandaag:
(y) (y) (y)
frank_lucas:
Hey!
Voor vandaag:
http://i43.tinypic.com/o6egc7.jpg">
(y) (y) (y)
Hey!
Voor vandaag:
(y) (y) (y)
Ik volg u ! ;)
Ik speel hem ook met je mee! Voor 4 euries. Alleen heb ik Nigeria U17 eruit gelaten want die vertrouw ik niet, voor de rest goede combi.
wet van murphy gister.. alles wat mis kon gaan ging mis.
Hopen op een goed weekend (y)
Hopen op een goed weekend (y)
Those who believe, achieve!!!
voor vandaag in samenwerking met Pcwolf (y)
Lekker man :d :d :d
Kans: 80%
Je hebt veel wedstrijden waar ik ze apart in 2 combis speel...
Kans: 80%
Je hebt veel wedstrijden waar ik ze apart in 2 combis speel...
Jammer van latina man... toch nog getwijfeld en niet meegespeeld
Jah erg jammer .. Geen 0-1 Ht meer voor mij ..