Tips van: justmoney
Ik hou er niet van om te wedden op wedstrijden/competities waar ik weinig kijk op heb. Mede daarom hou ik me alleen bezig met de onderstaande competities.
Competities
- Duitsland (Bundesliga)
- Engeland (Premier League)
- Nederland (Eredivisie, Jupiler League, KNVB Beker)
- Europa (Champions League, Europa League)
- Italië (Serie A)
Ik speel met € 10 per bet en ik hou me stats hieronder bij:
- Aantal bets: 4
- Inzet: € 40
- Terug: € 18
- ROI:
Quote: 3,05
Terug: € 30,53
PSV - ADO Den Haag | 1 | @1,65
Ajax - FC Dordrecht | Ajax wint beide helften | @1,85
---
Analyse
- PSV heeft een geweldige thuisbalans van 5 gespeeld -> 5 gewonnen en 18 doelpunten voor en maar 1 tegen. Daarentegen zitten ze in een redelijke flow.
- Ik verwacht tevens dat ajax wel minimaal 1 keer in beide helften weet te scoren en zie FC Dordrecht eigenlijk weinig kans maken op het maken van een doelpunt.
Quote: 4,46
Terug: € 44,64
Granada FC - Real Madrid | Real wint & Over 2,5 goals | @1,60
Feyenoord - PEC Zwolle | Over 2,5 | @1,55
FC Barcelona - Celta de Vigo | BTS: Nee | @1,80
---
Analyse
- Real Madrid in top vorm zal denk ik redelijk gemakkelijk winnen en Real Madrid kennende worden er in deze wedstrijd denk ik wel meer dan 2 keer gescoord.
- Feyenoord tegen PEC Zwolle staat ondanks de redelijk sterke verdediging van feyenoord wel garant voor doelpunten, zeker in eigen huis.
- FC Barcelona was (op El Classico na -> wedstrijd op zich) een geweldige reeks aan het opbouwen zonder tegendoelpunten, hier gaan denk ik wel mee verder.
Quote: 3,06
Terug: € 30,62
Schalke'04 - FC Augsburg | 1 | @1,95
Newcastle United - Liverpool | BTS: Ja | @1,57
---
Analyse
- Schalke'04 heeft tot nu toe nog niet verloren in eigen huis (weliswaar 2 v/d 4 gelijk), maar FC Augsburg zijn stats zijn nog beroerder: van de 5 uitwedstrijden, 4 verloren.
- Newcastle United is juist in vorm geraakt de afgelopen weken, terwijl Liverpool dat niet is. Toch zie ik Liverpool wel minimaal één keer scoren deze middag.
De Treffers - NEC | 2 (Handicap 1:0) - @1,80
Inzet: € 10
Quote: 1,80
Terug: € 18
En ondanks de gewijzigde opstelling nog gauw een bet uit kunnen brengen op:
De Treffers - NEC | 2 (Handicap 1:0) - @1,80
Inzet: € 10
Quote: 1,80
Terug: € 18
+ € 8,00
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen