Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Klijn

Goedendag,
Ik heb besloten om ook maar eens mijn tipjes in een topic te gaan gooien.
Ik zal vooral singles en combi's van maximaal drie wedstrijden spelen.
Een enkele keer zal ik ook een funcombo hier neerzetten.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar klijn4
Country flagklijn4 in 23-05-2013 11:02 Leden topics
in 23-05-2013 11:02 Leden topics
614 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@klijn4 Ahh oke! Bedankt. Even afwachten dus.

0 Vind ik leuk's

Sporting Portugal - Ajax

Total Ball Possession over 54.5% for Ajax @ 1.85 unibet (5/10)


Ajax neemt het vanavond in Lissabon op tegen Sporting, de kampioen van Portugal.

Sporting gaat vanavond in een 5-3-2 spelen zal vooral gaan counteren tegen Ajax.

Van Ajax is het bekend dat ze het liefste mooi voetbal spelen met veel balbezit en aanvallend voetbal. Dit zou vanavond niet anders zijn, ik verwacht een afwachtend Sporting.


Value op Ajax hier duidelijk!

0 Vind ik leuk's

Real Madrid - Manchester City


Total Ball possession (%) by Manchester City Over 54.5% @ 1.65


This is a no brainer for me. Most of the bets i place on Man City. And why? Because they will always play tiki taka and have the control in the match, like Pep always wants. Real will play the same way like the away game in Manchester, wait for a good counter attack and a goal, they will not take to much risks to go full in the attack to force the goal. Especially in the begin of the match.


Even deze bet rechtstreeks gekopieerd en geplakt vanaf mijn blogabet.

Jullie zijn vrij om mij daar ook te volgen: https://sweaty1992.blogabet.com/

1 Vind ik leuk's

Voetbal

Zondag 14 Augustus | 14:30 uur

Ajax - FC Groningen

Tip: Dusan Tadic over 0.5 shots on target

Odd: 1.90

Units: 3 (0,6%)

Bookmaker: BetCity.nl


Kijkend naar de noteringen van dit Eredivisie-weekend stuitte ik op onverwachte value in de Eredivisie. Zo verbaast het me dat een schot van Dusan Tadic zelfs 1.90 keer je inzet op kan leveren. Als we kijken naar de schoten op doel van de Ajax-sterkhouder, dan zien we dat hij de afgelopen 3 seizoenen gemiddeld 0.93 keer per wedstrijd op doel schoot. Dit seizoen zou het met de komst van Brian Brobbey en Steven Bergwijn net wat lager kunnen uitvallen, zeker als je ziet dat hij in de eerste 2 duels tegen Fortuna Sittard en PSV Eindhoven wel schoot, maar niet het doel onder vuur nam.


Echter vinden wij de notering lachwekkend hoog, want normaal zou je bij een thuiswedstrijd van Ajax naar 1.5 shots OT moeten. Tadic scoorde namelijk in de twee laatste wedstrijden van de voorbereiding en is ook nog eens strafschopnemer. Daarnaast wordt hij niet tot zelden gewisseld. Daarbij meegenomen dat hij tegen FC Groningen vaker goed presteert lijkt dit helemaal een mooie bet. In de laatste 3 onderlinge ontmoetingen ging deze weddenschap raak.


VP DailyOdds



Deze tip is niet van mij maar van VP Dailyodds, hier zit in mijn ogen zoveel value op dat ik deze jullie niet wilde onthouden!

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.