Tips van: mvm88
Ook mijn bets maar even bijhouden in een apart topic. Ik zal later in dit topic nog even mijn manier van staking die ik hanteer hier plaatsen.
Oostenrijk - Hongarije
Oostenrijk over 5.5 corners @1.7
Oostenrijk - Hongarije
Oostenrijk over 5.5 corners @1.7
in 14-06-2016 15:53 Leden topics
-2 units
Helaas geen goed begin. Op naar de volgende bet.
Belgie - Ierland
3/10 Over 10.5 corners @1.81
Verwacht geen gemakkelijke wedstrijd voor de Belgen. Denk niet dat er veel goals vallen, zoals al bijna heel het EK, waardoor het lang spannend zal blijven en Belgie op een gegeven moment risico's moet gaan nemen. Met de manier van spelen van Ierland zal er veel ruimte komen voor Belgie op de vleugels. Ik denk dat dit gaat resulteren in een aantal corners. Ook aan de kant van Ierland verwacht ik een aantal corners aangezien dit land het aanvallend toch moet hebben van de standaardsituaties.
Helaas geen goed begin. Op naar de volgende bet.
Belgie - Ierland
3/10 Over 10.5 corners @1.81
Verwacht geen gemakkelijke wedstrijd voor de Belgen. Denk niet dat er veel goals vallen, zoals al bijna heel het EK, waardoor het lang spannend zal blijven en Belgie op een gegeven moment risico's moet gaan nemen. Met de manier van spelen van Ierland zal er veel ruimte komen voor Belgie op de vleugels. Ik denk dat dit gaat resulteren in een aantal corners. Ook aan de kant van Ierland verwacht ik een aantal corners aangezien dit land het aanvallend toch moet hebben van de standaardsituaties.
Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar voor gebruik na afhandeling van de weddenschappen voor het bedrag van...
Plaats een sportweddenschap van minimaal €10 om de 5 x €10 free bets te krijgen. Er zijn geen minimale odds vereist voor het verkijgen van de free bets.
24+. Nieuwe leden. Wed minimaal €10 & ontvang een Free Bet gelijk aan je inzet tot €250. Minimale odds 1.50. Geplaatst en afgehandeld binnen 14 dagen na registratie. Alleen winsten van de Fre
Nieuwste reacties
De TipTopper game: groot succes én meer op komst!De TipTopper game: groot succes én meer op komst!
Laatste reactie 18-04-2023 16:27 van Support 80 reacties
Nieuwe onderwerpen
Weddenschap op Napoleon GamesWeddenschap op Napoleon Games
Laatste reactie 14-03-2023 12:34 van fabio2525 0 reacties