Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Pcwolf

Hé !
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pcwolf
Country flagpcwolf in 28-03-2013 07:45 Leden topics
in 28-03-2013 07:45 Leden topics
625 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Kun je was rustiger zijn ? :p
Leuk dat je hier wat reacties post maar aub, het moet iets bruikbaars zijn.
Het is en blijf een sport, je kunt kunt niet vooraf weten of je gaat winnen of niet.
Tips voor morgen zijn welkom :d
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Oké voorlopig heb ik alleen volendam over 1.5.
Iemand wat ?
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Modena - Sassuolo: Over 1.5 goals @1.33!
Waarom?
- Sassuolo is bij winst zo goed als zeker van titel in serie B!
- Sassuolo hun uitmatchen => 16/19 over 1.5 goals | 12/19 zelf over 2.5 goals | 7/19 gaan zelf over 3.5 goals.
0 Vind ik leuk's
principito93:
Modena - Sassuolo: Over 1.5 goals @1.33!
Waarom?
- Sassuolo is bij winst zo goed als zeker van titel in serie B!
- Sassuolo hun uitmatchen => 16/19 over 1.5 goals | 12/19 zelf over 2.5 goals | 7/19 gaan zelf over 3.5 goals.

Mooi tip, 1.36 zelfs bij mij. Modena mist stuk of 6 spelers.
met volendam heb ik @1.53
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
pcwolf:
Oké voorlopig heb ik alleen volendam over 1.5.
Iemand wat ?

Is maar 1.10 volendam :o
Nimes(6e 56pt)-Angers(4e 52pt) onder 3.5@1.2FT 3-0
Met nog 5 matchen zijn de plaatsen duur voor plaats 2 en 3 .Tussen 2e en 7e zijn maar 7ptn verschil.
Angers,heeft de 2e beste topschutter in zijn rangen(Keseru 17 d),4 draws op hun laatste 8 w.Ze hebben wel een sterke uitreputatie (7W, 4D en 5V)Blijven op 4 uitw zonder verlies met zelfs een draw op Monaco. Met 5 verlieswedstrijden op 16 uitw zijn ze licht fav.
Nimes ,verrassende stijger,hebben een mooie thuisbalans (9W,3D,4V),met een sterke defensie(13d op 16w)Haalden onlangs maar een 5 op 9.
Voor de liefhebbers van X mss :)
En Heerenveen-AZ dan Wolf?BTS @1.34FT 0-4
Cambuur-Emmen over 1.5 ook 1.1 :p FT 4-0
Oss - Helmond Sport over 1.5@1.15FT 1-2
Mersin - Antalyaspor over 1.5 @1.28 begint om 19u (=1tje van Michael ;-) ) FT 1-1
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
pcwolf:
Oké voorlopig heb ik alleen volendam over 1.5.
Iemand wat ?

Is maar 1.10 volendam :o
Nimes(6e 56pt)-Angers(4e 52pt) onder 3.5@1.2
Met nog 5 matchen zijn de plaatsen duur voor plaats 2 en 3 .Tussen 2e en 7e zijn maar 7ptn verschil.
Angers,heeft de 2e beste topschutter in zijn rangen(Keseru 17 d),4 draws op hun laatste 8 w.Ze hebben wel een sterke uitreputatie (7W, 4D en 5V)Blijven op 4 uitw zonder verlies met zelfs een draw op Monaco. Met 5 verlieswedstrijden op 16 uitw zijn ze licht fav.
Nimes ,verrassende stijger,hebben een mooie thuisbalans (9W,3D,4V),met een sterke defensie(13d op 16w)Haalden onlangs maar een 5 op 9.
Voor de liefhebbers van X mss :)
En Heerenveen-AZ dan Wolf?BTS @1.34
Cambuur-Emmen over 1.5 ook 1.1 :p
Oss - Helmond Sport over 1.5@1.15
Mersin - Antalyaspor over 1.5 @1.28 begint om 19u (=1tje van Michael ;-) )

Mooie voorbeschouwing :p
Acht de lage odds interesseren met niet, 1.13 volendam bij mij.
Ik heb idd heerenveen gezien, op betinfo.cc staat dat er wat spelers out zijn. Zijn het dan belangrijke spelers ?
Ik weet niet wa ik moet denken van cambuur en oss. Er vallen daar wel altijd meer dan 2.5 goals bij oss, maar oss heeft thuis toch wat mindere dagen. En die turkse speel ik sowieso niet.
Ik pak misschien heereveen nog over 1.5 erbij maar moet jij mij even zeggen of het wel uitmaakt die knock out spelers ;-)
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Ik pak misschien heereveen nog over 1.5 erbij maar moet jij mij even zeggen of het wel uitmaakt die knock out spelers
Dat zou ik van de ned hier ook willen vernemen ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Ik pak misschien heereveen nog over 1.5 erbij maar moet jij mij even zeggen of het wel uitmaakt die knock out spelers
Dat zou ik van de ned hier ook willen vernemen ;-)

Ik lees op voetbalzone dat ze weinig goals gaan zien. Ze missen wel belangrijke spelers.
Heb dus mijn combo afgesloten (y)
Volendam - MVV Maastricht Over 1.5
Modena - Sassuolo Over 1.5
@1.53
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Whoppaaa Modena maakt net de 1-1! Combo is binnen :D
Ik had nog Lille o1.5 erbij gespeeld.. Staat daar nu 3-3, Lille stond 3-0 voor :')
0 Vind ik leuk's
principito93:
Whoppaaa Modena maakt net de 1-1! Combo is binnen :D
Ik had nog Lille o1.5 erbij gespeeld.. Staat daar nu 3-3, Lille stond 3-0 voor :')

Mooi binnen is zelfs 2-1 geworden.
Ik had nog twijfel om az en oss over te spelen, had ze in een combo al klaar maar toch niet gespeeld...
NIce tippie (y)
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.