Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Ross

Conference Premier
Braintree Town - Macclesfield Town
Pick: Macclesfield Town +0 @2,23

De huidige nummer vijf van de Conference Premier gaat op bezoek bij de nummer zestien, Braintree Town. De bezoekers zullen zich willen revancheren voor de 4-0 nederlaag bij Eastleigh afgelopen zaterdag en tevens zal er gewonnen moeten worden om hun play-off plaats te verstevigen. Bij winst zullen de Silkmen (Macclesfield) Forest Green en Grimbsby voorbij gaan, waardoor het de derde plaats kan veroveren vanavond. Trainer John Askey heeft na de fikse nederlaag van zaterdag aangegeven dat zijn elftal vanaf nu elke pot als een cup final zal moeten zien, willen zij de play-offs veilig stellen. Voor de nederlaag won Macclesfield echter vijf van de zes wedstrijden, waarbij het gelijk speelde tegen Southport. Tegenstander Braintree won slechts één van haar laatste zeven wedstrijden, en wel tegen laagvlieger Alfreton Town. In mijn ogen bezit Macclesfield meer kwaliteit dan Braintree en daarnaast won Macclesfield vier van de vijf onderlinge partijen. Twee eerdere ontmoetingen bij Braintree gingen 0-1 en 0-3 gewonnen door de elf van John Askey. Kortom, de quoteringen van Macclesfield staan in mijn ogen iets te hoog waardoor +0/ DNB een uitstekende optie is. De durfal zal ook voor een overwinning van de Silkman kunnen gaan.

Heerlijke 0-1!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 3-03-2015 15:34 Leden topics
in 3-03-2015 15:34 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rosscountry:
Premier League
QPR - Tottenham Hotspur
Pick: QPR Draw no bet 1st half @2,70

Allereerst even melden dat ik deze pick zelf small stake speel! Niet zo overtuigd als van de andere picks maar de odd is mijns inziens op zijn minst het spelen waard. De bezoekers, onder leiding van Pochettino zullen wat wijzigingen doorvoeren nadat de Spurs met dezelfde basiself aantraden in zowel de Cupfinal op zondag en het competitieduel op White Hart Lane tegen Swansea (3-2). Dan even nagaan dat Tottenham het vaakst van alle Premier League-teams terug kwam van een achterstand (16x volgens BBC!). De laatste vier wedstrijden wisten de Spurs dan ook niet met een voorsprong te gaan rusten. Dan naar opponent QPR, die afgelopen woensdag tegen Arsenal wellicht recht hadden op meer dan een uitzichtloze nederlaag (1-2, op Loftus Road). In de eerste helft werd Arsenal compleet uit de wedstrijd gehaald door een sterk QPR, dat overal fel tussen zat. Enkele grote mogelijkheden werden gemist of door Ospina gered. Ruststand 0-0, terwijl deze in het voordeel van de Rangers had uit kunnen en moeten vallen. In de tweede helft kreeg het de deksel op de neus toen Arsenal onder de druk van QPR uit kon komen. Voorin heeft QPR met Zamora en Austin genoeg stootkracht om de verdediging van Spurs te verschalken voor de rust als ze het zelfde strijdplan aanhouden als tegen Arsenal. In de strijd tegen degradatie zal de thuisploeg de punten hard nodig hebben dus ik verwacht een QPR dat tot op het bot toe gemotiveerd zal zijn. Nogmaals, ik speel deze bet zelf small stake. De double chance optie aan 1,52 is in mijn ogen ook nog prima te combineren.

Tot zover mijn picks voor zaterdag 7 maart. Best of luck all! (y)

QPR's record in London derbies this year is awful - they have taken just one point from a possible 21 so far - and I do not see them improving it on Saturday.Mark Lawrenson

QPR in London derbies in 2014-15
Versus
Arsenal
Lost 2-1 H-Lost 2-1 A
Chelsea
12 April H-Lost 2-1 A
Crystal Palace
Drew 0-0 H-14 March A
Tottenham
7 March H-Lost 4-0 A
West Ham
25 April H-Lost 2-0 A
H=home/A=away
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 7 Mar 2015 om 17:04
Sheffield al snel binnen, terwijl Carlisle een teleurstellende thuisnederlaag leed en daardoor in de gevarenzone blijft hangen. QPR wederom een paar goede kansen, maar terechte ruststand. Leeds zorgde met de 0-1 winst voor een kleine profit. Viel niet helemaal mee, maar bij de pakken neerzitten is geen optie!!

Cheers
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 12 Mar 2015 om 15:41
Hier alvast een tip voor de zaterdag!

Championship
Watford - Reading
Pick: Watford to win @1,70

Watford speelt om play-offs en Reading moet maandag (!) de FA Cup return spelen. Morgen zal ik de voorbeschouwing geven en wellicht nog meer tips voor het weekend.

Cheers
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 13 Mar 2015 om 22:34
Championship
Watford - Reading
Pick: Watford to win @1,70

Inmiddels zijn de odds al flink gedropt, ik had hem donderdagmiddag voor bovengenoemde quotering te pakken. Even een korte voorbeschouwing ivm druktes. Watford is genoodzaakt om deze wedstrijd winnend af te sluiten om zicht te blijven houden op het kampioenschap en directe promotie. Reading heeft moeite met scoren en speelt daarnaast ook nog een de replay van de FA Cup aanstaande maandag! Deze wedstrijd is voor de bezoekers van veel groter belang aangezien de halve finale bereikt kan worden, waarin het eventueel Arsenal zou treffen, en in de competitie is Reading zo goed als uitgepierd.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 13 Mar 2015 om 22:42
League Two
Burton - Accrington Stanley
Pick: Over 1,5 team goals Burton @1,90

Wederom houd ik het kort. Kampioenskandidaat Burton ontvangt Accrington, wat kant nog wal raakt in de League Two aangezien degradatie en play-offs voor promotie nagenoeg uitgesloten zijn. Burton bivakkeert op de eerste plek en morgen treffen de nummers twee en drie elkaar. Voor de thuisploeg zou dit een extra motivatie moeten zijn om deze wedstrijd tot een goed einde te brengen.
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 14 Mar 2015 om 18:24
Watford 4-1 en Burton 3-0, al met al heerlijk!!!

Keep in touch
0 Vind ik leuk's
opnieuw goeie tips kerel, bedankt
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 17 Mar 2015 om 14:08
Conference Premier
Halifax Town - Barnet
Pick: Barnet -0,25 @ 1,95

Barnet zal de laatste weken een boost gehad hebben door belangrijke wedstrijden gewonnen te hebben en Bristol Rovers verloren punten. Hierdoor staan the Bees nu eerste en de kampioensaspiraties zijn heel het jaar al enorm in Londen. Ik verwacht dat Barnet deze wedstrijd zeer serieus op zal pakken en ga dan ook voor een winst van de uitploeg. Als je nog combimateriaal zoekt: Barnet +0 is een hele mooie odd rond de 1,6

0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 17 Mar 2015 om 14:19
Verder speel ik:

Championship
Cardiff - Bournemouth
Pick: Total goals o2,5 @1,85

Verder dan 1-1 kwamen ze niet..

Championship
Wolverhampton Wanderers - Sheffield Wednesday
Pick: Both teams to score @1,90

Overtuigende overwinning van Wolves maar helaas geen treffer voor Sheffield..
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 20 Mar 2015 om 16:18
Vanavond één pick:

Conference Premier
Bristol Rovers - Aldershot Town
Pick: Bristol Rovers -1 AH @1,85

Bristol kan bij winst de koppositie weer overnemen van Barnet. Voor eigen publiek een ideale mogelijkheid om twee wedstrijden zonder winst te doen vergeten en de ranglijst minimaal tot morgen weer aan te voeren.

Cheersss
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.