Tips van: Sanderferinga26
Goededag,
Ik ben Sander en ik volg deze website ruim een jaar. Ik dacht laat ik zelf eens een topic plaatsen en mijn tips aan jullie geven. Ik doe dit niet als de meeste met unibet, william hill of andere websites. Nee ik doe het met de Toto, want ik wil laten zien dat je met de toto ook winst gevend kan zijn, ook al zijn de queteringen een stuk minder dan bij andere sites.
Ik start met 20 euro en ik kijk met hoeveel ik terug komen
Ik ben Sander en ik volg deze website ruim een jaar. Ik dacht laat ik zelf eens een topic plaatsen en mijn tips aan jullie geven. Ik doe dit niet als de meeste met unibet, william hill of andere websites. Nee ik doe het met de Toto, want ik wil laten zien dat je met de toto ook winst gevend kan zijn, ook al zijn de queteringen een stuk minder dan bij andere sites.
Ik start met 20 euro en ik kijk met hoeveel ik terug komen
15-06-2016 20:08 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hier zijn mijn eerste Tips:
Engeland-Wales onder 2,5 goals 1.72
als we de onderlinge resultaten van deze landen bij elkaar pakken zien we dat er maar heel weinig goals zijn gevallen.
de laatste keer dat er 3 goals vielen was in 1967
Duitsland-Polen Duitsland wint 1.59
Ik zie Duitsland als een topkandidaat om het EK te pakken. Ze speelden niet denderend tegen Ukraine maar ik denk
dat ze deze wedstrijd (miss met wat moeite) wel over de streep trekken.
Inzet 15 euro
Terugkeer 40,95
We zullen zien!
Engeland-Wales onder 2,5 goals 1.72
als we de onderlinge resultaten van deze landen bij elkaar pakken zien we dat er maar heel weinig goals zijn gevallen.
de laatste keer dat er 3 goals vielen was in 1967
Duitsland-Polen Duitsland wint 1.59
Ik zie Duitsland als een topkandidaat om het EK te pakken. Ze speelden niet denderend tegen Ukraine maar ik denk
dat ze deze wedstrijd (miss met wat moeite) wel over de streep trekken.
Inzet 15 euro
Terugkeer 40,95
We zullen zien!