Tips van: Saviola9
Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
31-05-2014 14:20 in Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
saviola9:
Livetip: Shuai Peng to win vs. Misaki Doi. @2,50
Peng is een veel betere tennisster, eerste set verloren met 6-3. Ik verwacht een comeback.
Peng is een veel betere tennisster, eerste set verloren met 6-3. Ik verwacht een comeback.
Doi serveert wel echt heeeel erg sterk man.. laten we duimen
Yo man Saviola,
Speel je iets prematch vandaag???
Kijk uit, naar je tips bro..
(y) (y)
(y) (y)
Those who believe, achieve!!!
whoopiee:
saviola9:
Ja, klopt. Ik heb er wel een goed gevoel over.
frank_lucas:
Yo man Saviola,
(y) (y)
Yo man Saviola,
(y) (y)
Ik wacht even het resultaat van Peng af, daarna zal ik prematch tips posten!
0108daniel:
Neem ik mee (y)
saviola9:
Voor vanmiddag/vanavond ook nog een favorieten combi:
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
Voor vanmiddag/vanavond ook nog een favorieten combi:
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
Neem ik mee (y)
Pfff weer fout.. (n)
Vandaag weer nieuwe tips:
ATP Memphis:
Tomic- Dolgopolov @1,50
Tomic is bezig aan een goede reeks terwijl Dolgo sukkelt met een blessure. Als gevolg hiervan verloor hij bijvoorbeeld in straight sets van Lorenzi. Ik verwacht daarom een overwinning voor Thiem.
WTA Antwerp:
Strycova - Cornet -> Cornet take a set @1,48
H2H is 0-5 in het voordeel van Cornet. Ik acht de kans dus zeer groot dat ze minstens één set pakt. Hier krijgen we nog een mooie odd voor.
WTA Thailand:
Zheng - Hantuchova @1,61
Ik acht Hantuchova de sterkere hier. In de laatste onderlinge wedstrijd won ze in straight sets van Zheng. Ook de vorm van Hantuchova is beter.
Update, nog een wedstrijd erbij.
ATP Rotterdam:
Chardy - Simon @1,57
Simon is bezig aan een mooie reeks, won daarnaast beide wedstrijden tegen Chardy. Mooie odd dus!
ATP Memphis:
Tomic- Dolgopolov @1,50
Tomic is bezig aan een goede reeks terwijl Dolgo sukkelt met een blessure. Als gevolg hiervan verloor hij bijvoorbeeld in straight sets van Lorenzi. Ik verwacht daarom een overwinning voor Thiem.
WTA Antwerp:
Strycova - Cornet -> Cornet take a set @1,48
H2H is 0-5 in het voordeel van Cornet. Ik acht de kans dus zeer groot dat ze minstens één set pakt. Hier krijgen we nog een mooie odd voor.
WTA Thailand:
Zheng - Hantuchova @1,61
Ik acht Hantuchova de sterkere hier. In de laatste onderlinge wedstrijd won ze in straight sets van Zheng. Ook de vorm van Hantuchova is beter.
Update, nog een wedstrijd erbij.
ATP Rotterdam:
Chardy - Simon @1,57
Simon is bezig aan een mooie reeks, won daarnaast beide wedstrijden tegen Chardy. Mooie odd dus!
lekkere tips saviola!!
Dolgo speelt volgens mij tegen Tomic.. :p
Those who believe, achieve!!!
Heel scherp! Haha thanks. Was even in de war omdat ik vlak ervoor iets over Thiem had gelezen.
Is nu aangepast, bet blijft natuurlijk hetzelfde!
Is nu aangepast, bet blijft natuurlijk hetzelfde!
LIVETIP: Jurikova - Zhuk @1,80
Stappenplan
Tennis seizoen is weer volop bezig en dus leuke bets. Vandaag de eerste. Ik zoek odds van rond de 1,70 en begin met €10. Na ongeveer 6 stappen zal de €250 worden aangetikt. Let's do it!!
-------------------------------------------------------------------
16:00 Catherine Cartan Bellis - Zarina Diyas
Catherine Cartan Bellis pakt 1 set. @1,67
Tennis seizoen is weer volop bezig en dus leuke bets. Vandaag de eerste. Ik zoek odds van rond de 1,70 en begin met €10. Na ongeveer 6 stappen zal de €250 worden aangetikt. Let's do it!!
-------------------------------------------------------------------
16:00 Catherine Cartan Bellis - Zarina Diyas
Catherine Cartan Bellis pakt 1 set. @1,67
Anderson - Querrey -> First set over 9,5 games @1,52