Tips van: WhooG 2.0
Ter ere van de nieuwe site heb ik mijn oude ledentopic gesloten en een nieuwe aangemaakt..
Is weer wat overzichtelijker en we beginnen met een schone lei..
Time to drop bombs again!
[b]MLB[/b]
01:15 St.Louis Cardinals - Arizona Diamondbacks -> [b]Dbacks to win[/b] @ 1,92 (5 units)
02:10 Chicago White Sox - Chicago Cubs -> [b]Cubs -1,5[/b] @ 1,67 (5 units)
03:10 San Diego Padres - New York Mets -> [b]over 9[/b] @ 1,88 (3 units)
While others sleeping, we sweeping!
Dbacks 0-4, Cubs 3-6 en Padres/Mets staat momenteel 7-1 in het begin van de 6e inning,
die twee runs komen dus heus nog wel!
Hoop dat iemand ze nog mee heeft kunnen pikken ondanks dat het al laat was, ik had ze ook nog in de chat gegooid.
Voor morgen alvast één i.m.o. interessante play:
20:45 Bray - Finn Harps -> [b]over 2,5[/b] @ 1,87 (3 units)
Bray gemiddeld 3,5 goals in hun 11 thuiswedstrijden dit seizoen tot nu toe (7x over/4x under)
Finn Harps gemiddeld 3,3 goals in hun 11 uitwedstrijden dit seizoen tot nu toe (6x over/5x under)
Odd lijkt me wat aan de hoge kant..
Voor een evt extraatje Anderlecht DNB erbij gooien, no way dat Antwerp gaat winnen namelijk..
19:00 Sonderjyske - Helsingor -> [b]Sonderjyske -1 AH[/b] @ 1,95 (2 units)
20:45 Cork City - Galway -> [b]Galway +1,5 AH[/b] @ 2,13 (1 unit)
Waarom back ik Galway, degradatiekandidaat tegen de nummer 1 Cork die een straatlengte voorstaat in de league?
*Juist vanwege die voorsprong, Galway heeft meer iets om voor te vechten, en liet dat laatste 2 wedstrijden ook zien.
*Cork's eerste match zonder topscorer Sean Maguire, die vertrok naar Preston (Vorig seizoen topscorer in de league en dit seizoen scoorde hij ook al 35% van de Cork goals)
Prima dag vandaag.
[groen]Dbacks ML -> +4,60 units[/groen]
[groen]Cubs RL -> +3,35 units[/groen]
[groen]Padres/Mets o9 -> +2,64 units[/groen]
[groen]Bray/Finn Harps o2,5 -> +2,61 units[/groen]
[rood]Sonderjyske -1 AH -> -2,00 units[/rood]
[groen]Galway +1,5 AH -> +1,13 units[/groen]
[groen]28-07-2017: +12,33 units[/groen]
02:05 Texas Rangers - Baltimore Orioles -> Rangers to win @ 1,75 (5 units) <-- Inzet verhoogd van 3U naar 5U
02:10 Milwaukee Brewers - Chicago Cubs -> Cubs to win @ 1,72 (3 units)
04:05 Oakland Athletics - Minnesota Twins -> Twins to win @ 1,92 (3 units)
01:07 Toronto Blue Jays - Los Angeles Angels -> [b]Angels to score first[/b] @ 1,75 (2 units)
De MLB-nacht ziet er goed uit.. Rangers wonnen, Cubs verloren, Angels to score first kwam binnen en de Twins staan momenteel 0-5 voor.
3-0 in 5U-plays de laatste twee dagen!
Mochten de Twins ook daadwerkelijk winnen, draaien we 5,01 units winst.
Voor morgen een early play..
11:30 Kashima - Kofu -> [b]Kashima -1 AH[/b] @ 1,59 (2 units)
13:35 Guangzhou R&F - Guangzhou Evergrande -> [b]BTS: yes & o2,5[/b] @ 1,67 (2 units)
20:45 Cork City - Galway -> Galway +1,5 AH @ 2,13 (1 unit)
Waarom back ik Galway, degradatiekandidaat tegen de nummer 1 Cork die een straatlengte voorstaat in de league?
*Juist vanwege die voorsprong, Galway heeft meer iets om voor te vechten, en liet dat laatste 2 wedstrijden ook zien.
*Cork's eerste match zonder topscorer Sean Maguire, die vertrok naar Preston (Vorig seizoen topscorer in de league en dit seizoen scoorde hij ook al 35% van de Cork goals)
Ik hoop dat mijn volgers deze tip laatst begrepen hebben, en vanavond weer tegen Cork gebet hebben.
Bohemians +1,5 stond op 2,18.
Zolang Cork als een kip zonder kop blijft ballen en de odds ernaar zijn, pakken!
Oh ja, vanavond/vannacht komt er nog wel wat leuks qua MLB bets.. Stay tuned!