Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: rollerdam

Aangezien ik ook al weer een tijdje mee ga en meespeel met jullie zou ik graag ook mijn tips met jullie allen willen delen. Ik hoop dat jullie er ook iets aan hebben en we allemaal meer gaan verdienen.

Heb je misschien tips voor mij staat u vrij mij een PM te sturen, graag zelfs ik sta voor alles open :)

Ik kies voornamelijk uit voetbalwedstrijden en kies selectief uit competities de teams waarop ik bereid ben te spelen en bekijk dan de verschillende mogelijkheden om zo veilig mogelijk in te zetten door vaak te kiezen voor draw no bet ( bij eventueel gelijkspel word de bet gevoid en krijg je money back of vervalt de quotering uit je combi ), daarnaast speel ik vaak op goals, dan bedoel ik allebei de teams scoren en over 1,5/2,5 en in het uiterste geval over 3,5.

Een enkele keer pak ik ook wel eens een team wint eerste helft of -1 handicap bij absolute toppers als een Bayern Munchen of Barcelona, dit zal ik dan ook vermelden wanneer ik deze ga spelen.

Mijn strategie is simpel ik speel alles altijd als Single bet, daarna maak ik van de keuzes ook combinaties.

De bookmaker waar ik grotendeels speel is Comeon dus de odds die ik zal vermelden komen daarvandaan en kunnen verschillen met die van jouw bookmaker, hou daar rekening mee. Ik weet niet of het belangrijk is maar ik zal de inzetten die ik doe voor mezelf houden omdat u zelf kan bepalen welk bedrag u bereid bent te zetten op een bet.

Uiteraard zal er heus wel een screenshotje hier en daar voorbij komen waarin u de stakes toch wel kunt zien maar dat zal achteraf zijn.

Good luck allemaal.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rollerdam
Country flagrollerdam in 15-02-2015 09:57 Leden topics
in 15-02-2015 09:57 Leden topics
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Roller, deze tactiek lijkt me erg solide en weinig op aan te merken. Klopt het dat dit enkel fout gaat wanneer in wedstrijd 1 minder dan 2 doelpunten vallen? (Verzekeren heeft nog geen zin bij 1 doelpunt om quitte te kunnen spelen). Zie ik dit goed? Dus inzet terug en/of winst staat of valt al in wedstrijd 1, toch?

ps. Ik ga deze tactiek zsm proberen, liefst vandaag nog. Handig om suggesties voor o2.5 wedstrijden hier te delen of wil je de topic clean houden? Heb al aantal wedstrijden die interessant zijn. Let me know!
0 Vind ik leuk's
nog een vraagje: de odd van over 2.5 staat meestal alleen boven 5 als er vroeg twee keer gescoord wordt. Klopt dit? en wat doe je als er niet zo snel gescoord wordt?
0 Vind ik leuk's
Klopt, Varken! Net gemerkt bij een 2-0 in de 72e min. Denk niet dat je daar iets aan kunt doen omdat de odds nooit hoog zal zijn na 70e min bij u2.5 goals
0 Vind ik leuk's
Live combi

duitsland women to qualify x argentinie FT odd 3.29 hoogste stake

duitsland to qualify x double chance X2

france to qualify x argentinie FT

france to qualify x double chance X2

alle drie de laatste combi odds komen rond de odd 3.5 uit en heb ik small stake op ingezet

bonne chance
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Roller, ff een update over jouw tactiek; ik heb het nu 3x geprobeerd en 2x succes! Gisteren geen succes omdat er bij Cruzeiro maar 1 doelpunt viel. Was ook pas in de 2e helft, dus dan werkt de tactiek eigenlijk al niet meer. Ik heb ervaren dat deze tactiek enkel werkt wanneer er minstens 1 goal in de eerste helft wordt gespeeld wil je profiteren van een goede odd om te kunnen verzekeren bij een u2.5. Gisteren Cruzeiro dus gefaald door de late goal (niet kunnen verzekeren omdat niet interessant meer was), maar de andere o2.5 was NYC derby waar wel lekker werd gescoord. Hoe dan ook geloof ik nog steeds in deze tactiek alleen stel ik er een extra criteria bij en zoek ik naar clubs waar ik 100% in geloof dat het o2.5 goals wordt OF dat in het verleden behaalde resultaten altijd wel een goal in de eerste helft wordt gemaakt, waardoor het alsnog risico waard is omdat ik dan tegen gunstige odds kan verzekeren.

PS. wanneer de competities begonnen zijn is deze tactiek helemaal rete interessant! Ik had Cruzeiro eigenlijk helemaal niet moeten spelen natuurlijk..
0 Vind ik leuk's
het lijkt me interresant om hier je wedstrijden te plaatsen, waarvan je voldoende doelpunten verwacht en de odds hoog genoeg zijn... :)
0 Vind ik leuk's
heb als 10eu freemoney bet psv man united 1st half o1,5 goals @3.15 gespeeld voor bonne chance

o2.5 en o3.5 psv united in de gaten houden live en wolfsburg cska / PSG - malmo allebei ook o2,5 goals alles single zelfde stakes
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
Ik denk aan AZ augsburg celtic besiktas lazio voor een over 2,5 goals weddenschap.

Ik denk dat fiorentina napoli dortmund braga en liverpool gaan winnen hebben alleen niet allemaal geweldige odds dus wellicht in play nog iets leuks op te vinden.

Dortmund bts en win valt op dat heel erg vaak goed is.


0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
http://nl.tinypic.com/r/212sccw/9

combi voor een hele week haal er je voordeel uit zou k zeggen
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.