Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Weddenschappen mbti

Ik wil mijn weddenschappen in een apart topic gaan bijhouden om te kijken of deze winstgevend zijn. Ik bet voornamelijk op Eredivisie wedstrijden en Europese wedstrijden met hierin Nederlandse clubs.

Ik heb mijn Eredivisie weddenschappen van speelronde 3 al in het Eredivisie topic geplaatst. Deze zal ik later in dit topic toevoegen.

0
0
0 likes
Gestart door
Country flag mbti
22-09-2020 17:54 in Leden topics
13 reacties

Leuk! Speel je ook een speciaal type weddenschap? En op basis waarvan kies je je weddenschappen uit?

1
0
1 likes
You'll never walk alone!!!!

Dit zullen vooral 1X2 of double chance (of asian handicap +0.50, ligt er aan waar ik de hoogste quotering kan pakken) weddenschappen zijn.

De weddenschappen baseer ik op het kijken van de wedstrijden en het volgend van het laatste nieuws.

0
0
0 likes
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

Hierbij mijn weddenschappen die ik eerder al gedeeld heb in het Eredivisie topic.

Eredivisie speelronde 3

3 units op FC Utrecht + Ajax @1.66 bij BetSafe

3 units op PEC Zwolle @2.30 bij Unibet

2 units op Willem II @2.70 bij Betway

1
0
1 likes
“It’s not whether you’re right or wrong what’s important, but how much money you make when you’re right en how much you lose when you’re wrong”

europa league kwalificatie

1 unit op Mura 1X @3.10 bij Unibet

2 units op Willem II 1X @1.95 bij Betsson

1
0
1 likes

Leuk, ben zelf ook erg fan van dit soort double chance weddenschappen in Europa. Ga het volgen!

1
0
1 likes

Mura - psv 1-5

-1 unit

Willem II - Rangers 0-4

-2 units

Stand na 24-09-20:

-3 units

0
0
0 likes

FC Utrecht - RKC 3-1

ajax - Vitesse 2-1

+1.98 units

PEC Zwolle - Sparta 4-0

+3.90 units

FC Emmen - Willem II 1-1

-2 units

Stand na 27-09-20:

+0.88 units

1
0
1 likes

Europa League kwalificatie

3 units op Rosenborg +0.50 @2.19 bij Betvictor

Bericht gewijzigd door mbti op Tue 29 Sept 2020, 08:41.
0
0
0 likes

Eredivisie speelronde 4

2 units op psv + FC Utrecht @2.20 bij Interwetten

0
0
0 likes

Rosenborg - psv 0-2

-3 units

Stand na 01-10-20:

-2.12 units

0
0
0 likes

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal