Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Bart

Hallo mensen,
kijk al een tijd lang rond hier en speel een hoop tips met jullie mee. Zal mijn eigen weddenschappen en tips hier ook neer zetten. Zoveel mogelijk met uitleg erbij. Ik speelt alleen met Unibet.
Hoop dat ik jullie zo wat kan helpen en andersom natuurlijk ook.
Vanavond heb ik 2 combi's staan:
Greuther Fürth - Energie Cottbus - 1 - 1,38
Hansa Rostock - Fortuna Düsseldorf - 2 - 1,95
@2,69 (n)
Greuter Fürth (nummer 2) speelt vanavond thuis tegen Energie Cottbus (nummer 11). Thuis heeft Greuter Furth maar liefst 12 van haar 14 wedstrijden gewonnen dit seizoen. De anderen eindigden in een gelijk spel. De thuisploeg is in de volle achtervolging op koploper Eintracht Frankfurt en zal geen steken meer mogen laten vallen. Thuis tegen Energie moet er dus gewonnen worden.
Fortuna Dusseldorf moet op bezoek bij Hansa Rostock. Dusseldorf is terug te vinden op een 3e plek en Hansa Rostock staat onderaan. Rostock wist slechts 2 van haar 14 thuiswedstrijden te winnen en tegen een prima uitspelende Dusseldorf zal het waarschijnlijk ook vanavond niet gebeuren. Eerder dit seizoen won Dusseldorf met 2-0 van Hansa Rostock.
----------------------------------------------------------------------------------
SG Sonnenhof Großaspach - Bayern Alzenau - 1 - 1,22
Stuttgarter Kickers - Hoffenheim II - 1 - 1,68
@2,05 (n)
Gobaspach speelt vanavond thuis tegen Bayern Alzenau. Waar Gobaspach op een 2e plek staat, op 5 punten achterstand van de nummer 1, staat Bayern Alzenau stijf onderaan. Er zal dus gewoon gewonnen moeten worden.
Stuttgarter Kickers (de koploper) moet vanavond ook aantreden. Dat gaat gebeuren tegen Hoffenheim (de nummer 5). Thuis speelt Stuttgarter Kickers aller aardigst en het zal 'gewoon' moeten winnen van Hoffenheim wil het het gat van 5 punten behouden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bart020
Country flagbart020 in 5-04-2012 15:49 Leden topics
in 5-04-2012 15:49 Leden topics
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie uitleg erbij jammer van Fortuna Dusseldorf blijf doorgaan met tips geven!
0 Vind ik leuk's
Gister absoluut geen lekkere gokdag gehad, het ging allemaal net niet goed, terwijl het nog redelijk begon. Vandaag gaan we het echter gewoon weer proberen en kijken of we vandaag weer even wat achterstand van gisteren goed kunnen maken.
Combi 1:
Monaghan United - Drogheda United (IERLAND) - 2 - @2,05 (y)
Bray Wanderers - Sligo Rovers (IERLAND) - 2 - @1,37 (y)
Gy?ri ETO FC - Kaposvár Rákóczi FC (HONGARIJE) - 1 @1,25 (y)
@3,51 (y)
In Ierland neemt Drogheda United (nr 3) het vanavond op tegen Monaghan United (nr 10). In de 2 uitwedstrijden die Drogheda heeft gespeeld werd er allebei de keren gewonnen. Monaghan United echter heeft nog geen thuiswedstrijd gewonnen dit seizoen. Drogheda United zal er dus alles aan doen om te winnen vanavond.
Sligo Rovers neemt het vervolgens op tegen Bray Wanderes. Hier kunnen we kort over zijn. Sligo Rovers (nummer 2) gaat op bezoek bij het (nummer 9) Bray Wanderes dat nog geen thuiswedstrijd heeft gewonnen. Bovendien is Sligo in bloedvorm, het won 4 van haar laatste 5 wedstrijden. De andere eindigde in een gelijkspel.
Gyori neemt het vanavond in Hongarije op tegen Kaposvar. Dit Gyor staat achter Debreceni op de 2e plek en speelt dus tegen Kaposvar (terug te vinden op de 13e plek). Ik verwacht (helemaal thuis) dat Gyor dit gewoon wint. Gyor is ook in vorm, won 4 van haar laatste 5 wedstrijden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Combi 2:
Dordrecht - AGOVV - 1 - @1.33 (y)
FC Zwolle - Emmen - 1 @1.13 (y)
Veendam - Cambuur Leeuwarden - 2 - @1.70 (n)
Helmond - Volendam - 1 - @1.60 (y)
@4.09 (n)
Een wat grotere combi, maar denk dat dit een redelijk grote kans van slagen heeft. Dordrecht thuis tegen AGOVV moet geen probleem zijn net als Zwolle thuis tegen Emmen. Lijken mij gewoon 2 zekerheden. Dan de twee wat lastigere. Cambuur op bezoek bij Veendam. Veendam draait niet lekker, van de laatste 5 wedstrijden werden er 3 verloren, 1 gelijk gespeeld en slechts 1 gewonnen. Cambuur won van haar laatste 5 wedstrijden er 4 en speelde er 1 gelijk. Ik denk dat Cambuur gewoon gaat winnen. Dan nog Helmond tegen Volendam. Dit lijkt me de meest lastige, maar Helmond thuis moet kunnen winnen van Volendam. De laatste 5 wedstrijden van Helmond eindigde in winst en laat ze daar nog maar een wedstrijd aan bij voegen.
0 Vind ik leuk's
Wat dacht je van fortuna sittard? Die hebben ook hun laatste vijf wedstrijden gewonnen! En ze zijn veel waard op unibet (3.85)!!! Dat vind ik wel een gokje waard (y) ... En willem II waar ze tegen moeten,zijn de laatste paar wedstrijden ook niet super
0 Vind ik leuk's
Ja die durf ik niet aan. Willem II is en blijft wel gewoon een 'degelijke' ploeg. Je krijgt er ook veel voor, maar zet die niet nog in een combi van 4 wedstrijden. Je kan hem als single spelen.
0 Vind ik leuk's
Vanavond een kleine combi gezet:
Lyon - Auxerre - 1 - @1.44 (y)
Real Zaragoza - Barcelona - 2 - @1.16 (y)
@1.67 (y)
Lijkt me wel duidelijk, gewoon even wat safe spelen. Verwacht dat beide teams gewoon gaan winnen. Lyon thuis tegen de nummer laatst en Barca gaat ook gewoon 3 punten pakken.
0 Vind ik leuk's
Vanmiddag om 16:00 twee wedstrijden ingezet.
Newcastle - Bolton @1.53
Tottenham - Norwich @1.30
@1.99
Lijken me gewoon twee zekerheden. Tottenham thuis is de thuisploeg altijd erg sterk, net als Newcastle.
0 Vind ik leuk's
Mooi gevonden ik speel hem met je mee!
Succes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.