Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wielrennertips

Goed, ik heb al op voetbal/tennis/basket en zelfs schansspringen gezet. Zowel met tegenslagen als successen. Maar ik ga mij nu enkel bezig houden met mijn echte specialiteit. Ik post enkel nog tips over veldrijden - wielrennen en af en toe belgische competitie, die ik van nabij volg als supporter van Sporting Lokeren!!
Dit weekend begin ik met veldrijden, meer bepaald het Belgisch kampioenschap. Op unibet kan je al inzetten.. maar momenteel is dat de enige denk ik. Vanaf zaterdag zal Ladbrokes ook deze weddenschap aanbieden en dan volgen andere gokkantoren misschien ook.
Kort over het BK:
Kevin Pauwel lijkt de man in vorm. Hij won de laatste 2 topcrossen op een overtuigende manier. Maar in Mol zal hij te maken krijgen met een zandparcour, helemaal op het lijf geschreven van Niels Albert. Die rustig naar het BK heeft kunnen toewerken zonder tegenslagen. Van Nys hoeft men geen schrik te hebben, die is nog ziek en beslist morgen of hij al dan niet kan deelnemen aan het BK. Outsiders zijn Rob Peeters (Thuisrijder) en Klaas Vantornhout (ploegmaat van Kevin Pauwels).
Bettingtips
Niels Albert head to head Kevin Pauwels -> Niels albert @1.85
Niels Albert Belgisch kampioen -> JA @2.10 (deze speel ik big stack mee)
Later komen er misschien nog weddenschappen bij, daarvoor plaats ik hier mijn mogelijke top5
1) Niels Albert 2) Kevin Pauwels 3) Rob Peeters 4) Klaas Vantornhout 5) Sven Nys
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar didison
Country flagdidison in 11-01-2013 12:22 Leden topics
in 11-01-2013 12:22 Leden topics
95 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kijk dit is nog eens leuk, wielrennen vind ik super en doe het graag. Heb er alleen nog nooit op gezet. Toch eens proberen.
en ik speel deze alvast mee
0 Vind ik leuk's
@ JOOSTVV2, Elke belangrijke wielerwedstrijd zal ik een korte voorbeschouwing geven en steeds enkele bets online zetten. Ben je het er niet mee eens? Dan mag je gerust jou gedacht hier op neerschrijven en beknopt motiveren!.
Benieuwd of deze zal aanslaan bij de meeste mensen..
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Didison leuk topic, ik heb vroeger ook weleens geprobeerd op bepaaldde wielerwedstrijden te zetten het enigste waar je volgens mij winst mee kan maken is head to head winaar is moeilijk te voorspellen, alhoewel het bij de cyclo cross iets gemakkelijker.
Ben het wel met je eens maar ik vind klaas ook zeker wel bij de top 3.
Succes(y)
0 Vind ik leuk's
Over veldrijden zal ik geen mening geven. Ben meer van de weg. Daar volg ik dan ook echt bijna alles.
0 Vind ik leuk's
Vandaag is er een superprestige in Hoogstraten (België). Nys staat in het klassement 5 punten voor op Albert en 8 op Pauwel, niet veel dus. Hij zal flink aan de bak gaan na dat hij zijn regenboogtrui heeft behaald in Louisville.
Het is een parcour geschreven op zijn naam, ligt er vrij zwaar bij .. voor een machtsmens dus. Zijn dichtste belager lijkt in mijn ogen Klaas vantornout! Omdat die in de klassement ver genoeg staat zou nys mss een taktisch gaatje kunnen laten vallen, dat de meeste punten al weg zijn.
Normaal gesproken wil Nys winnen en zal hij winnen vandaag!
Bet Nys winst bij ladbrokes @2.20
0 Vind ik leuk's
Ik had net de smaak te pakken met veldrijden (y) :d, maar het seizoen is afgelopen in het veld. Tijd voor het seizoen op de weg!
Beginnende morgen met de 'omloop het nieuwsblad', wedden op koers is mogelijk bij Unibet en Ladbrokes bij mijn weten. Er zijn verschillende manieren om een kort een preview voor de wedstrijd te schrijven. Ik opteer voor de grootste namen kort te bespreken.. en tenslot enkele head to heads als tips te geven.
ROELANDTS -> heeft nog geen grote overwinningen op zijn naam geschreven, heeft nog alles te bewijzen. Zijn vorm is goed .. al enkele ereplaatsen dit seizoen. Toch schat ik hem niet in staat voor het podium te halen. Top 10 zou mooi zijn
VAN AVERMAET -> Was in de ronde van oman goed op dreef, 2de na Peter Sagan. Kent het parcour goed omdat hij van de streek ik.. Zal zeker een rol spelen in de finale
FLECHA-> Oude spaanse krijger van 35 die zich in zijn sas voelt in deze koers, stond de voorbije edities maar liefst 4 van de laatste 6 keer op het podium! Je kan het niet onder stoelen of banken steken dat je met hem altijd rekening moet houden. Is overgens verzot op koud en helse weersomstandigheden. Schrijf hem maar op ;)
Boonen -> Is ziek en nog helemaal niet in vorm. Zal zijn kilometers doen met het oog op wat komen moet.
TERPSTRA-> kopman bij Quick-step, geen idee hoe hij met die rol zal omgaan. Top 10 moet wel kunnen met zijn kwaliteiten
LANGEVELD-> na zijn kwakkelseizoen van vorig jaar vol blessures, direct succes? Het zou een verrassing zijn, maar hij is op zijn sterkst met koude en gekke weersomstandigheden
BOOM-> Blanco, dat een goed seizoenbegin kent, rekent zeker in even sterke mate op Lars Boom, die met zijn zeges in de Tour Méditerranéen en de Tour du Haut-Var liet zien dat het met zijn vorm nu al uitstekend zit.
POZZATO->Dat hij de winter met zijn korte schorsing en zijn overstap naar Lampre goed heeft verteerd, bewees hij met een overwinning in de Trofeo Laigueglia. In de openingskoers van zijn moederland liet hij zien dat hij nu al klaar is voor een goed voorjaar. Hij lijkt een van dé te kloppen mannen te gaan worden
.. en ik vergeet nog wel enkele namen, tijd voor wat sterren uit te delen ;)
*****: Flecha en Pozzato
****: Van avermaet - terpstra - boom
***: Roelants
**: Langeveld
*: Boonen, Degenkolb, Boasson Hagen, Hushovd, Vanmarcke, Chavanel
Bets!
Small bet: Flecha op het podium @ 4.00
Grote combi head to head
degenkolb - eisel 1 1.55
Flecha - Terpstra 1 1.70
Van avermaet voor Roelants 1 @ 2.15
Boasson Hagen - Hushovd 1 @ 1.70
Als ik een winnaar moet aanduiden, gevaarlijk in deze wedstrijd .. hmm Pozzato
Succes mensen!
;-)
0 Vind ik leuk's
Pozzato zie ik echt niet winnen dat zou al veel te vroeg zijn voor een renner die top wilt zijn in de RVV en deze koers is altijd iets raar. maar flecha is hier normaal altijd wel goed. en zeker gilbert niet vergeten?
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
Hee didison ik bet ook weleens op wielrennen maar het is moeilijk om op langere termijn winst te maken.. ;(
Vooral de eerste paar wedstrijden van het jaar zijn lastig, maar succes speel low stake met je mee. (y)
0 Vind ik leuk's
kampers:
Pozzato zie ik echt niet winnen dat zou al veel te vroeg zijn voor een renner die top wilt zijn in de RVV en deze koers is altijd iets raar. maar flecha is hier normaal altijd wel goed. en zeker gilbert niet vergeten?

Gilbert is niet van de partij dacht ik gelezen te hebben! :) voor de rest, pozzato heeft al blijk van uitstekende vorm getoond. Hou hem maar in de gaten!
0 Vind ik leuk's
In het laatste nieuws tipt Michel Wuyts op Jürgen Roelandts voor de omloop HNB.
Als het van het weer afhangt dan komen volgende namen in aanmerking:
Thor Hushovd In de Ronde van de Haut Var mocht hij afgelopen zaterdag voor het eerst in zestien maanden nog eens van de zoete smaak van de overwinning proeven. Het belooft zaterdag extreem koud te worden. Een kolfje naar de hand van de winnaar van de Omloop Het Nieuwsblad van 2009.
Edvald Boasson Hagen: Net zoals Thor Hushovd kan landgenoot Boasson Hagen profiteren van het koude weer. De krachtpatser van Team Sky zweert bij langlaufen tijdens de winterse voorbereiding. Op 20 december dokkerde hij met zijn ploegmakkers al over de Vlaamse kasseien en heuvels voor een eerste verkenning.
De voorspelde ijskoude temperaturen voor zaterdag moeten Langeveld als muziek in de oren klinken.
Bobbie Traksel: Net als voor Langeveld zijn extreme weersomstandigheden voor Bobbie Traksel een gunstige factor. In 2010 won de Nederlander Kuurne-Brussel-Kuurne in hondenweer.
de top 10 van het nieuwsblad:
1)Jürgen Roelandts: 2013 moet het jaar van Jürgen Roelandts worden
2)Juan Antonio Flecha:Hij reed de Ronde van Qatar volledig in functie van de Belgische openingsklassieker. ;-)
3)Greg Van Avermaet : De pitbull van BMC aast nog steeds op zijn eerste klinkende zege in een Vlaamse voorjaarsklassieker.
4)Filippo Pozzato: De Italiaanse wonderboy was de winnaar van de Omloop in 2007. rijgde vorig seizoen de ereplaatsen aan elkaar in de voorjaarsklassiekers, maar wil zijn nieuwe werkgever in 2013 belonen met een klinkende zege :)
5)Sep Vanmarcke:Vanmarcke ruilde afgelopen winter Garmin voor Blanco en kan met ploegmakker Lars Boom oorlog maken in de finale
6)Niki Terpstra:Terpstra bewees vorig jaar in Dwars door Vlaanderen dat hij het in dit soort koersen kan afmaken. De Nederlander verdiende zijn ‘vrije rol' in Qatar, waar hij niet won, maar wel opviel als meesterknecht van Mark Cavendish.
7)Thor Hushovd:Na een jaar vol kommer en kwel lijkt de bonkige Noor weer helemaal terug van weggeweest.
8)Edvald Boasson Hagen:Boasson Hagen mikt meer dan ooit op succes in het voorjaar.
9)Lars Boom: De Nederlandse ex-veldrijder vormt samen met Sep Vanmarcke het gouden duo van Blanco in de voorjaarsklassiekers. 'Ik was nog nooit zo goed', blaakte Boom van het zelfvertrouwen deze week.
10)Tom Boonen : De Bom van Balen zal allesbehalve topfit aan de start van de Omloop Het Nieuwsblad verschijnen,maar het is en blijft Tom Boonen...

de 7 outsiders:
1)Zdenek Stybar: De Tsjechische ex-wereldkampioen veldrijden maakte indruk op vriend en vijand in de Ronde van Oman
2)Martin Elmiger: De Zwitserse ervaren krijger van IAM steekt al vroeg in het seizoen in vorm.
3)Björn Leukemans: In de Ronde van de Algarve testte 'Zorro' al eens de benen en zag dat het goed was. De aanvalslustige kopman van Vacansoleil-DCM is wel nooit een veelwinnaar geweest.
4)Marco Marcato: In de schaduw van kopmannen Leukemans en Flecha kan Marco Marcato zaterdag toeslaan als een dodelijke sluipmoordenaar
5) Maarten Wynants. De Limburgerse makker van Tom Boonen miste in Mallorca nipt zijn eerste zege van het jaar.
6)Sebastian Langeveld: In 2011 had de Nederlander van Greenedge in extreme weersomstandigheden de Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door in een millimetersprint Juan Antonio Flecha te kloppen.
7)Bobbie Traksel:: In de Ronde van Oman was renner van het Chinese Champion System voortdurend in de aanval.
En nu is het aan jullie
:p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.